Ik ook met een half oogquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:43 schreef Etcetera het volgende:
Wat zijn jullie flauwTT's worden meestal verzonnen aan de hand van dingen die ter topic zijn gekomen in het vorige topic
Ik zit Ever After te kijken
Ah, dus daarokm blijft het altijd zo angstvallig stil als de 300e post nadert! Ik heb FokSilver, en zie dat dus niet zo gauw.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:29 schreef fokgeit het volgende:
Oooh krijg nou wat.. k zie nu pas dat er na de datum/tijd ook nog een postnr staat..
Sorry.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:29 schreef LadyBlack het volgende:
Dat floorplanner is verslavendben mn hele huis aan het invoeren
![]()
Met hoeveel man spelen jullie op wedstrijden dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee, 8 man van ons team en 8 man van de overige 5 elftallen
Dat hangt van de OP's af. Is er geen standaard sjabloon, dan is het makkelijk. Bij de meeste reeksen moet je het één en ander in de OP opmaken. En dat vinden de meeste mensen niet zo leuk om te doen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:31 schreef fokgeit het volgende:
Hmm.. Ik kreeg juist de indruk dat er even extra veel gepost werd om en dicht te krijgen..
Mijn sig is altijd toepasselijk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je sig is overigens té toepasselijk
Normaal gesproken met 11, maar de laatste keer dat ik een elleboogstoot uitdeelde waren het er nog maar 10quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:32 schreef fokgeit het volgende:
[..]
Met hoeveel man spelen jullie op wedstrijden dan?
Ik kreeg een forse zet in m'n rug en in een reactie had hij mn elleboog in z'n nek.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:53 schreef Soempie het volgende:
Dat had ik nou nooit achter jou gezocht.
Dan sla je die toch ook op zn muilquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik kreeg een forse zet in m'n rug en in een reactie had hij mn elleboog in z'n nek.
De scheidsrechter stond er zo dicht op dat ik er echt niet onderuit kon
Het was een bekende, dus ik hield me inquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan sla je die toch ook op zn muil
Neh, viel een beetje tegen. Of ik had er gewoon teveel van verwachtquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ook met een half oogik vind m niet zo fantastisch.....
Na de wedstrijd wel in zijn bier gepoept ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het was een bekende, dus ik hield me in
Ja, in 2 stuks, want een rode kaart kost 2 biertjesquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Na de wedstrijd wel in zijn bier gepoept ?
Hij vroeg er wel om hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het was een bekende, dus ik hield me in
Ik krijg hem ook nog welquote:
Lijkt er wel op ja dat ie stuk isquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neh, viel een beetje tegen. Of ik had er gewoon teveel van verwacht
Is de quickquote stuk ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |