quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:29 schreef Soempie het volgende:
Wiebel is vandaag al z'n computer- en andere rotzooi aan het uitzoeken.Morgen huurt ie een aanhanger en dan gaat alles naar de stort/ kringloop.
![]()
Ik hoor net vanuit de kelder: 'oh een supersoaker! Die bewaar ik.'![]()
Is super handigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:29 schreef Soempie het volgende:
Wiebel is vandaag al z'n computer- en andere rotzooi aan het uitzoeken.Morgen huurt ie een aanhanger en dan gaat alles naar de stort/ kringloop.
![]()
Ik hoor net vanuit de kelder: 'oh een supersoaker! Die bewaar ik.'![]()
Hm, dat klinkt bekend...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:29 schreef Soempie het volgende:
![]()
quote:Workshop improvisatietheater voor 1 persoon.
Ik denk dat het toegang voor 1 persoon is maar dat de workshop gewoon met meerdere mensen isquote:
I know, maar ik vond het wel grappigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat het toegang voor 1 persoon is maar dat de workshop gewoon met meerdere mensen is
Laat je die bui wel daar?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:27 schreef MaJo het volgende:net klaar met werken. Werd gigantisch op mijn lip gezeten
nu ben ik niet snel chagrijnig maar dit was wel irritant...
nu onderweg naar centraal en dan meeten met nem
Die heb ik al in de winkel achtergelatenquote:
Dat plaid neem je mee naar werchter, wij hebben er ook altijd 1 mee, ideaalquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens
Bedoel meer: aan een beker heb je wat. Wat heb je aan een plaid?
Moet je ze eens attenderen op die tell sell reclame van een paar jaar terug. Een strijkijzer om je kleding te strijken terwijl je ze aan hebtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens zo'n soort fleecedeken / vestheeft mn moeder een keer voor me gemaakt omdat ik het altijd zo koud heb...
![]()
En over dat strijken.... het zal je inderdaad nog verbazen wat mensen allemaal strijken!!En niet alleen de bejaarden die thuiszorg hebben, maar ook een paar vriendinnen van mij. Die strijken beddengoed, spijkerbroeken, theedoeken, handdoeken.....
Eentje strijkt rokjes soms 2x per dag omdat ze dan weer kreukelig zijn geworden met het dragen
Ik strijk helemaal niets
Te ingewikkeld - in elk geval voor nuquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:09 schreef Etcetera het volgende:
Hmm er zijn wel proggies voor, eens kijken of me dat gaat lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |