en nu ff over die spannende Wild-Card race en de te vergeven PO-plaats in de AL-West.
nu we starks in September (mocht er gespeeld gaan worden) in de AL West behoorlijk veel onderlinge confrontaties tussen de A's,Angels en de Mariners krijgen en de daaruit voortvloeiende nederlagen kon dat wel eens gustig gaan uitpakken voor de Red Sox in de WildCardRace,aangezien die op 5 wedstrijden vs de Yankees na een niet al te moeilijk programma tot het eind van het seizoen voor de boeg hebben(zul je net zien dat de BoSox 5x gaan verliezen van de Devil Rays)
dus Angels,er zal minimaal 2x gewonnen moeten worden dit weekend in Fenway Park,anders wordt het knap lastig richting post-season
quote:das mooi voor Barry maar we noteren ook weer een nederlaag voor de Giants en het gat met de Dodgers wordt als maar groter en ik ben bang dat er ook dit seizoen geen PO voor SF inzit
Op zaterdag 24 augustus 2002 13:47 schreef Almighty het volgende:
En Barry Bonds verontschuldigdt zich aan SpankSpankeronie en slaat zijn homerunnetje.
en Maandag om 19:00 spelen de Yankees tegen de Rockerloze Rangers
deze pot is via live stream te volgen
http://mlb.mlb.com/NASApp/mlb/mlb/news/mlb_news.jsp?ymd=20020823&content_id=110760&vkey=news_mlb&fext=.jsp
quote:Eindelijk weer eens een live game. Ik heb geen canal+, en dus moet ik het doen met de korte stukjes van CNN of de NOS met idd behoorlijke vertraging. Hoe dan ook is het toch leuk om echt de beelden te zien ipv ESPN gamecast.
Op zaterdag 24 augustus 2002 14:22 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
en Maandag om 19:00 spelen de Yankees tegen de Rockerloze Rangers
deze pot is via live stream te volgen
En vraagje over die live wedstrijd
hoe en waar kan je dat zien??
Grr, heb geen creditcard
quote:http://mlb.mlb.com/NASApp/mlb/mlb/video/mlb_gameday_video.jsp
Op maandag 26 augustus 2002 16:47 schreef mitt het volgende:hoe en waar kan je dat zien??
Log-in starts at 12:45pm ET
[Dit bericht is gewijzigd door Almighty op 26-08-2002 17:43]
quote:ik ook geen creditcard hebben
Op maandag 26 augustus 2002 17:36 schreef Almighty het volgende:[..]
http://mlb.mlb.com/NASApp/mlb/mlb/video/mlb_gameday_video.jsp
Log-in starts at 12:45pm ET
maar Spank is wel binnen,en nee jullie krijgen niet mijn creditcardnummer
en het beeld is ook nog wel oke,zolang je het niet al te groot maakt
quote:Jah idd..
Op maandag 26 augustus 2002 21:34 schreef Almighty het volgende:
Moet je nog wel ff wachten
quote:Gaat een mooie worden. De stand tussen beide teams is 3-3 dit seizoen.
Op maandag 26 augustus 2002 21:31 schreef mitt het volgende:
* mitt wacht op Angels - Red Sox
Erg belangrijke wedstrijd..
Verder zijn er nog een paar statistieken waaruit blijkt dat ze behoorlijk gelijkwaardig zijn:
Era: Bos 3.78 en Ana 3.77
BA: Bos .278 en Ana .281
De laatste 2 onderlinge wedstrijden werden door de Angels in Boston gewonnen. Maar toch zie ik ze het deze keer niet doen.
quote:To the field of dreams: If you build it... they will come.
Op dinsdag 27 augustus 2002 00:57 schreef mitt het volgende:Kga ze der wel doorheen dromen..
quote:pff
Op dinsdag 27 augustus 2002 07:12 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Angels 9
Boston 10
das niet fijn wakker worden mitt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |