quote:Heheheh ik heb hem gelukkig op 2 video-banden, m`n moeder, die gelukkig vroeg op moest kwam me wakker maken (rond half 7) omdat ze zag dat ze nog steeds aan het spelen waren.
Op woensdag 10 juli 2002 14:52 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Heb ik weer,halverwege de 11e inning einde videoband
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 13-07-2002 16:50]
quote:Geen paniek.
Op zaterdag 13 juli 2002 14:12 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[afbeelding]
Valt me nu wel op dat Rocker sinds zijn winpartij tegen Tampa Bay al 6 wedstrijden niet meer uit de bullpenn is gekomen,wat is er aan de hand?
quote:Nou beterschap dan maar Rockerboy
Op maandag 15 juli 2002 13:27 schreef DonorHoofd het volgende:[..]
Geen paniek.
Johnnyboy staat sinds 4 Juli voor 15 dagen op de Disabled List met een ontwrichte linkerschouder.
En vanavond 21:00 C+ Randy Johnson vs Barry Bonds
De Giants zullen wel moeten winnen willen ze postseason bereiken
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 17-07-2002 14:22]
quote:Olee iemand met ongeveer dezelfde mening als ik over me cluppie daaro
Op woensdag 17 juli 2002 11:16 schreef Almighty het volgende:
Hmm, ik vind het leuk dat de Angels het goed doen. Zeker in een divisie met Oakland, Seattle en Texas(dit jaar wederom slecht) is het erg moeilijk om de play-offs te halen. Ook dit jaar wordt het moeilijk, want Seattle staat 3 wedstrijden voor en de Angels staan gelijk met Oakland. in mijn ogen heeft anaheim een te slechte starting rotation om het succes tot het einde van het seizoen te rekken. Het is goed om te zien dat de 'oude' Tim Salmon de knuppel nog goed kan hanteren. Glauss is een powerhouse, alleen mag hij wel iets aan zijn slaggemiddelde doen. En pitcher Jarrod Washburn is momenteel bezig met een 11(!) game winning-streak. En dat is heel wat voor een pitcher van Anaheim, met alle respect.
quote:Mo wou zelf weg,voelde zich niet helemaal thuis aan de Westcoast
Op woensdag 17 juli 2002 16:49 schreef mitt het volgende:Vond het raar dat ze Mo Vaughn lieten gaan..
quote:Yep indeed tis drama dat Percival op de disabled list staat vin em wel erg wijs namelijk mjaa..Appier staat volgens ook niet zo fantastisch nu mja blijkbaar kan het ook heel goed gaan zonder grote namen, hopen dat ze het nu maar ff volhouden he
Op donderdag 18 juli 2002 12:54 schreef Almighty het volgende:
Het traden van Vaughn naar de Mets lijkt niet slim, maar is het wel degelijk. Vaughn was nl gruwelijk duur. En als je kijkt naar zijn statistieken die hij nu neer zet kun je alleen maar zeggen dat de Angels verstandig zijn geweest. Ok er moet gezegd worden dat Appier niet erg goedkoop is, maar ik denk wel dat de Angels volgend jaar een betere 1e honkman als Spiezio zullen aantrekken.
Feit is ook dat de Angels erg veel pech hebben met blessures. Hun toch wel beter dan gemiddelde closer Percival staat momenteel aan de kant en ook Catcher Molina staat op de 15 day dL. Toch hoop ik wel dat ze de play-offs gaan halen.
WEST W L PCT
Mariners 59 36 .621
Angels 55 38 .591
Athletics 55 40 .579
Rangers 40 54 .426
Look at the Rangers, met A-Rod wat een drama is dat
quote:Maar dat ligt niet aan A-Rod,die slaat zijn balletje wel raak,ligt meer aan dat voortreffelijke contigent aan pitchers waar ze daar in Arlington over beschikken.
Op donderdag 18 juli 2002 21:09 schreef mitt het volgende:namen, hopen dat ze het nu maar ff volhouden he
WEST W L PCT
Mariners 59 36 .621
Angels 55 38 .591
Athletics 55 40 .579
Rangers 40 54 .426Look at the Rangers, met A-Rod wat een drama is dat
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Almighty op 19-07-2002 02:02]
Morgen meer.
Is er nog Baseball in September? Ik ga er steeds meer aan twijfelen. De owners en players staan vooral op het punt van revenue sharing lijnrecht tegenover elkaar. De eigenaren willen 50% en de spelers niet meer dan 22%, das nogal een gat. Buiten dit willen Bud en consorten ook nog steeds 2 of meer team opheffen en ze willen een luxury tax van 50% boven op payrolls boven de 98 miljoen dollar. De spelers willen van deze laatste 2 punten absoluut niets weten.weten Dit zijn de hoofdpunten uit de onderhandelingen maar het draait om nog veel meer. Fehr is op het moment alle organisaties af aan het gaan om aan de spelers te vragen om een strikedate vast te stellen. Er zal heel wat water bij de wijn moeten worden gedaan om dit nog goed te krijgen.
Het niet uitspelen van de AS game. Voor mij belachelijk. There is no crying in baseball and no ties.
De voormalige eigenaren van de Expos slepen Selig en Loria voor het gerecht.
Toen het MLB de Expos overnamen zouden er geen trades plaatsvinden. Ja, ja.
Geruchten dat minstens 2 teams problemen hadden om aan hun salaris verplichtingen te voldoen.
Steinbrenner en Dolan die in het openbaar een potje gaan liggen rollen.
MLB sleept zijn scheidsrechters voor het gerecht.
Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Inmiddels gaan de toeschouwersaantallen steeds verder naar beneden omdat de fans het gehad hebben met greedy owners en spelers. Zelfs bij mijn Os zal voor het eerste sinds de opening van Camden Yards het toeschouwers aantal onder de 3 miljoen blijven.
Tot slot een link, naar een ESPN pagina, die grappig zou zijn als het niet waar was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |