En met Johnny Rocker gaat het ook weer wat beter,zijn era is nu gezakt tot 6,97
quote:Dat liep idd niet zoals ik gewenst had,het was voor mij ook een grote verassing dat Maddux op de heuvel stond,hij stond nl. niet in de Probable Pitchers list en Maddux suckte weer eens Big Time,het ene dubbelspel na het andere en alleen maar van die smerige grondballen
Op zaterdag 18 mei 2002 00:22 schreef POL het volgende:
Liep toch ffies anders he Pik?Maddux roeleerde zoals vanouds.... zo zie ik het maar graag hoor
Maar vandaag is Barry weer lekker bezig.
Homerun nummer 14 en 15 over het hek.
en onze Antiliaan Andrew Jones van de Atlanta Braves heeft ook al 12 homers achter zijn naam staan
quote:SUCKTE BIG TIME???? Bedoel je zeker spottend(je was je knip-oogsmile vergeten) want de man was oppermachtig hoor.... moeten die Giant-mannen maar gewoon leren slaan hoor. SUCKEN deden dus de GIANT-mannen en Maddux niet (kom niet aan m`n favo-pitcher anders..... KILL
Op zondag 19 mei 2002 01:03 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
Dat liep idd niet zoals ik gewenst had,het was voor mij ook een grote verassing dat Maddux op de heuvel stond,hij stond nl. niet in de Probable Pitchers list en Maddux suckte weer eens Big Time
quote:Heheheh daar staat dus Maddux bekend om (daarom had hij zo`n buitengewoon laag ERA, hij gooit zijn pitches zo prachtig laag aan de buitenkant dat hij wel veel grondballen krijgt, Madddux gooit nooit spectaculair (veel strike-outs of mega-speed) maar zo enorm effectief
het ene dubbelspel na het andere en alleen maar van die smerige grondballen
quote:Jah heheheh,ik zie nu mooi de gelegenheid om mijn persoonlijke mening over deze man te geven. Die jongen is dus ook echt zwaar bagger
Op zondag 19 mei 2002 01:17 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Rocker ook weer goed bezig voor de Rangersweer een blown save achter zijn naam en dat nog wel tegen de Detroit Tigers
Naast het ontbreken van de vereiste herencellen bij John Rocker om normaal te functioneren in de samenleving (hetgeen Rocker () duidelijk niet heeft omdat hij al enkele malen, toen hij nog bij de Braves speelde, gezegd had dat hij een hekel had HOMOS en zwarte mensen en dat het vreselijk domme mensen waren.... jajaj hij is leuk). Daarnaast vind ik het ook totaal geen pitcher, het is alleen bij John HARD HARD en nogeens HARD en als je al alleen naar hem kijkt weet je gewoon dat hij nauwelijks nadenkt over z`n pitches <:)
Ben wel jaloers op z`n arm...... Die wil ik graag een keer lenen... Hij heeft wel mega-speed daarin zitten...
quote:Niks knipoogsmiley vergeten,ik als fan van de Tribe heb het niet zo op die andere Indianenstam.
Op zondag 19 mei 2002 19:38 schreef POL het volgende:[..]
SUCKTE BIG TIME???? Bedoel je zeker spottend(je was je knip-oogsmile vergeten) want de man was oppermachtig hoor.... moeten die Giant-mannen maar gewoon leren slaan hoor. SUCKEN deden dus de GIANT-mannen en Maddux niet (kom niet aan m`n favo-pitcher anders..... KILL
quote:gehgehghehge arme Rock
[b]Op woensdag 22 mei 2002 11:54 schreef
Wordt Johnny wel weer de duurstbetaalde reliever in de Tripple A
quote:Bij de Yankees heb je Adrian
Op woensdag 22 mei 2002 20:32 schreef Almighty het volgende:
Hernandez is toch geblesseerd aan zijn rug? Dacht iig dat ie op de disabled list was gezet.
Vooral het grote aantal strikeouts verbaasd mij.
[Dit bericht is gewijzigd door Almighty op 22-05-2002 21:05]
quote:neuh man, Rocker moet volgens mij gewoon 1 jaartje stoppen en tot bezinning komen <:) en zich afvragen waarom het niet meer goed gaat? (als het ooit echt goed is gegaan)
Op woensdag 22 mei 2002 21:20 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Ik stel voor om Rocker starter te maken bij de Yankees,is Torre ook weer ff uit de problemen met zijn pitchers.
Klasse!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |