Nr. 8 kwam wel in het upperdeck!
Niet alleen Ome Barry staat op 8 HR ook Lance Berkman van de Astros weet ze lekker te raken
En 1 fielding error kan er nog wel mee door.
Mets SS Rey Ordonez staat al op 8 veldfouten,en Yankee Soriano heeft er ook al 6 op zijn naam.
Ook altijd leuk die Hit By Pitch ballen
Pittsburgh Pirates' Aramis Ramirez goes after Milwaukee Brewers' pitcher Ben Sheets after being hit by a pitch in the third inning Wednesday, April 17, 2002, in Milwaukee. Both Sheets and Ramirez were ejected from the game.
En Tribe het wordt weer eens tijd voor een overwinning
Enne Barry B. mag der ook wel weer es eentje over het hek slaan,Berkman heeft er al 9 en A-Rod staat ook al op 8.
kwam Zondag ook een eind aan Barry's 58 wedstrijd durende bereik het honkserie
De Yankees hebben ook een mooie roadtrip in het vooruitzicht 6x tegen de A's,leuk voor Jason Giambi en 6x tegen de Mariners.
quote:En zo geschiedde: The tribe wint van Texas met 7 - 4.
Op vrijdag 26 april 2002 21:17 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Whet wordt nu toch echt wel weer eens tijd na 3 thuisnederlagen tegen de White Sox voor een overwinning van de Tribe,die transfer van Kenny Lofton richting Chicago begint ook behoorlijk verkeerd uit te pakken.
Gelukkig krijgen ze komend weekend een niet al te moeilijke tegenstander,vanavond,morgen en overmorgen slugfest tegen de Texas Rocker Rangers van Donorhoofd.
En die Rocker die mag niet meer closen bij de Rangers,hij zal nu uitsluitend in de low-pressure middle-inning situations worden gebruikt,lijkt me ook wel zo verstandig,ze winnen daar al niet zoveel in Arlington en als Johnny dan ook nog eens de boel met zijn fastballen en wildpitches verneukt schiet dat helemaal niet op.
En dikke pad Hideki Irabu is echt dik,250 pounds das niet nix volgens mij is alleen Mo Vaughn zwaarder in de MLB.
Voormalig Mets en Yankee-ster Darryl Strawberry mag 18 maand gaan zitten in de bajes dankzij zijn niet aflatende drugsprobleem.
En met de Rangers gaat het gelukkig ook weer de goeie kant op,al 3 zeges op rij,nu John nog terug als closer.
Afgelopen weekend play off the day Josh Beckett van de Florida Marlins krijgt in de 6e inning binnen 9 pitches 3 homeruns om zijn oren geslagen door de slagploeg van de Dbacks.
Klasse Josh,direct terug naar de minnors
quote:Wat wat de aanleiding voor die sprong? weird pitching??
Op donderdag 02 mei 2002 20:16 schreef DonorHoofd het volgende:
Krijgen we een keer de Giants te zien bij Canalplus doet Barry B.niet mee
[afbeelding]
Meneer is geblesseerd aan zijn hamstrings,moet die ook maar niet van die rare sprongen maken.
Ziet er ook niet naar uit dat Barry dit jaar in de buurt gaat komen van zijn homerunrecord,hij staat al 10 wedstrijden kurkdroog.
Ook sloegen Cameron en diens teammaatje Boone 2 maal back-to-back homeruns in één inning wat nog nooit eerder vertoond was. Dit leidde tot liefst 10 runs in de 1e inning voor de Mariners. Players who hit four home runs in one game:
Mike Cameron, Mariners
May 2, 2002, at Chicago: 4-5, 4 RBI, HBP
Mark Whiten, Cardinals
Sept. 7, 1993, at Cincinnati: 4-5, 12 RBI
(also tied record with 13 RBI in doubleheader)
Bob Horner, Braves
July 6, 1986, vs. Montreal: 4-6, 6 RBI
(Braves lose anyway)
Mike Schmidt, Phillies
April 17, 1976, at Chicago: 5-6, 8 RBI
(Phillies win 18-16, overcome 11-run deficit)
Willie Mays, Giants
April 30, 1961, at Milwaukee: 4-5, 8 RBI
Rocky Colavito, Indians
June 10, 1959, at Baltimore: 4-4, BB, 6 RBI
Joe Adcock, Braves
July 31, 1954, at Brooklyn: 5-5, 7 RBI
(Adds double for record 18 total bases)
Pat Seerey, White Sox
July 18, 1948, at Philadelphia: 4-6, 7 RBI
(4th HR comes in 11th inning)
Chuck Klein, Phillies
July 10, 1936, at Pittsburgh: 4-5, 6 RBI
(4th HR comes in 10th inning)
Lou Gehrig, Yankees
June 3, 1932, at Philadelphia: 4-6, 6 RBI
(Feat overshadowed when John McGraw retires same day)
Bobby Lowe, Beaneaters (Braves)
May 30, 1894, vs. Cincinnati: 5-6, 6 RBI
(Boston wins 20-11)
Nu had ik alleen een vraagje: voor welke club spelen jullie eigenlijk zelf IRL? Ik speel zelf bij Sparks
quote:De Yankees zullen het dit seizoen nog knap lastig krijgen met de Red Sox.
Op vrijdag 03 mei 2002 12:43 schreef POL het volgende:
Ten eerste wil ik zeggen dat ik het gaaf vind dat er nog mensen op FOK zijn die zo intensief de Majors volgens als jullie. Zelf volg ik ook alle verrichtingen nauwlettend, en dan vooral de wedstrijden van de Yankees.
quote:Speel zelf geen honkbal maar kan wel na veel oefenen een knuckleball gooien.
Nu had ik alleen een vraagje: voor welke club spelen jullie eigenlijk zelf IRL? Ik speel zelf bij Sparks
quote:Wel de hele party afkijken DH,Barry kwam in de 8e inning het veld nog in om een paar vangballetjes te maken,hij moch alleen niet slaan.
Op donderdag 02 mei 2002 20:16 schreef DonorHoofd het volgende:
Krijgen we een keer de Giants te zien bij Canalplus doet Barry B.niet mee
quote:onderschrift van de foto was: San Francisco Giants' Barry Bonds jumps after being hit by a pitch from Cincinnati Reds' Elmer Dessens
Op vrijdag 03 mei 2002 01:16 schreef GRUMBLER het volgende:[..]
Wat wat de aanleiding voor die sprong? weird pitching??
ziet er wel 'cool' uit die foto
[Dit bericht is gewijzigd door DonorHoofd op 04-05-2002 23:20]
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 06-05-2002 00:46]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |