En Barry Bonds had er duidelijk ook zin in,in de openingsgame van de SF Giants uit tegen de LA Dodgers sloeg Barry maar gelijk 2x de bal over de omheining,nog 72 te gaan voor een nieuw homerunrecord.
maar ehm die cap van SF Giants vind ik dus wel de mooiste cap die er op Baseball gebied is.
Die mooie oranje letters op dat zwart...jummie
Geen homeruns voor Barry gisteren,wel een hit by pitch.
En John Rocker mocht dan eindelijk zijn MLB-debuut maken voor de Texas Rangers als closer,ging alleen niet zo best met Rocker op de heuvel.
Johnny kreeg met 2 honken vol een homerun om zijn oren maar gooide gelukkig voor hem na 31 ballen in 1 inning wel de winnende strike over de thuisplaat.
Dat moet beter Rockerbaby
quote:Waar haal jij eigenlijk al die foto's vandaan? Van de meeste sportwedstrijden heb jij actuele foto's... Persbureau ofzo?
Op vrijdag 05 april 2002 19:10 schreef DonorHoofd het volgende:
[afbeelding]
quote:Ach joh... 3 maal eerst 3 wijd, dan 3 fout en dan 3 strike om zo een strike-out te krijgen is ook al 27... In dit geval is het alleen jammer dat van die 4 overgebleven ballen er minimaal 2 honkslagen en 1 homerun was...
Johnny kreeg met 2 honken vol een homerun om zijn oren maar gooide gelukkig voor hem na 31 ballen in 1 inning wel de winnende strike over de thuisplaat.
Dat moet beter Rockerbaby
quote:Hmm, ik hoop voor je dat ze het een beetje lekker gaan doen. Maar eerlijk gezegd vind ik dit nieuwe team slechter dan vorig jaar, op papier dan. Guttierez is een goede speler, maar geen Alomar. Van die jonge pitcher Baez denk ik dat we veel zullen horen. Nu 10-1 voor in de 6e inning, maar ja is tegen Detroit he...
Op donderdag 04 april 2002 07:05 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Go Tribe
En oh ja, ze missen nu ook ene Juan Gonzalez... hehe
Dit wordt toch echt het jaar van de Atlanta Braves!
A-Rod bakt er nog niet veel van dit jaar.
En er valt totnutoe dus vrij weinig te closen daar in Texas voor Rockerbaby
quote:http://search.news.yahoo.com/search/news_photos je typt een naam in klikt op foto en zoeken maar.
Op vrijdag 05 april 2002 20:23 schreef PokerFace het volgende:Waar haal jij eigenlijk al die foto's vandaan? Van de meeste sportwedstrijden heb jij actuele foto's... Persbureau ofzo?
Dit keer een game-winning two-run home run in de 10e inning tegen de SD Padres,kon daarna iedereen met een fijn gevoel naar huis.
quote:Jij bent er vroeg bij, gelukkig hoeven ze maar zo'n 162 wedstrijden te spelen
Op vrijdag 05 april 2002 12:57 schreef Almighty het volgende:
Ik tip trouwens Lance Berkman als MVP van de National League van dit seizoen (tenminste als Barry Bonds ooit een keer afkoeld). Deze gozer kan echt slaan, en heeft tot nu toe in elke wedstrijd een homerun geslagen.
Ook de waarschijnlijke rookie of the Year in de American League, Pena 1b van de Oakland A's heeft een lekkere start.
quote:Tuurlijk ziet het roster van de Tribe na operatie "zet het mes in de spelerssalarissen"van Larry Dolan er minder uit dan vorig jaar en is het jammer dat Alomar a $ 8miljoen,Lofton a $1miljoen,Gonzalez a $11miljoen en zeker Rocker a $2,5 miljoen er zijn vertrokken/eruitgesmeten tis alleen niet anders.
Op vrijdag 05 april 2002 23:23 schreef Almighty het volgende:[..]
Hmm, ik hoop voor je dat ze het een beetje lekker gaan doen. Maar eerlijk gezegd vind ik dit nieuwe team slechter dan vorig jaar, op papier dan. Guttierez is een goede speler, maar geen Alomar. Van die jonge pitcher Baez denk ik dat we veel zullen horen. Nu 10-1 voor in de 6e inning, maar ja is tegen Detroit he...
En oh ja, ze missen nu ook ene Juan Gonzalez... hehe
Dit wordt toch echt het jaar van de Atlanta Braves!
En wat die Braves betreft ook dit jaar geen Worldseries in Atlanta,het probleem voor de Braves is dat er 2 wereldpitchers rondlopen bij een of ander NL-team ergens diep weggestopt in de woestijn waar niemand van gaat winnen zolang een van die 2 op de heuvel staat.
Wel lief van C+ dat ze straks vanaf Mei op de Woensdagavond om 21:00 al de wedstrijden gaan uitzenden,das beter dan al dat nachtwerk en levert mij ook weer heel wat extra uurtjes slaap op.
quote:Nog ff terugkomen op die game1 tegen Detroit van de Tribe
Op vrijdag 05 april 2002 23:23 schreef Almighty het volgende:
Nu 10-1 voor in de 6e inning, maar ja is tegen Detroit he...
En Wickman heeft net ff de 2e confrontatie met de Tigers in het voordeel van de Tribe afgesloten 5-3 dit keer,en een 4-1 seizoensopening,dat gaat de goeie kant uit.
en een mooie Grand Slam Homerun van Travis Fryman
quote:Leuk
Op woensdag 10 april 2002 13:11 schreef SpankSpankeronie het volgende:En al de 4e save voor Wickman,daar kan Rocker alleen maar van dromen.
Rocker bakt er tot nu toe niet veel van,vannacht zelfs een Blown Save tegen de A's aan zijn broek
Johnny zal snel wat moeten gaan presteren,anders is het snel afgelopen met zijn closersrol bij de Rangers als Zimmerman van de Injurylist afkomt.
Nog 2 uurtjes dan DH weer fijn gaan genieten van echt baseball Mets - Cubs en morgenmiddag Urbanes met Braves-Phillies
En zelfs Thome begint nu lekker te draaien met een paar homers dus wie houd ze tegen?
Klote dat de game voor vandaag tegen de KC Royals is afgelast
Zie ook een leuk duel in de NLWest ontstaan tussen de SF Gianst van Bonds en de Arizona DBacks van Schilling en Johnson om de PO-spot al is er natuurlijk nog altijd een wild-card.
quote:Finley gaat scheiden van zijn vrouw.
Op woensdag 10 april 2002 12:23 schreef Almighty het volgende:
Pitcher van de Indians: Finley ook weer goed op weg, nadat zijn start was uitgesteld ivm de arrestatie van zijn vrouw die hem mishandelt zou hebben
En dan het drama Rocker
Johnnyboy verneukte vannacht zijn 2e save en verloor de wedstrijd tegen de Anaheim assholes in de 10e inning.
Als dank werd Rocker vanmorgen maar per direct naar de Triple A Oklohoma Redhawks gestuurd
Life Sucks
Johnny's laatste beelden voor de Texas Rangers
Nr. 8 kwam wel in het upperdeck!
Niet alleen Ome Barry staat op 8 HR ook Lance Berkman van de Astros weet ze lekker te raken
En 1 fielding error kan er nog wel mee door.
Mets SS Rey Ordonez staat al op 8 veldfouten,en Yankee Soriano heeft er ook al 6 op zijn naam.
Ook altijd leuk die Hit By Pitch ballen
Pittsburgh Pirates' Aramis Ramirez goes after Milwaukee Brewers' pitcher Ben Sheets after being hit by a pitch in the third inning Wednesday, April 17, 2002, in Milwaukee. Both Sheets and Ramirez were ejected from the game.
En Tribe het wordt weer eens tijd voor een overwinning
Enne Barry B. mag der ook wel weer es eentje over het hek slaan,Berkman heeft er al 9 en A-Rod staat ook al op 8.
kwam Zondag ook een eind aan Barry's 58 wedstrijd durende bereik het honkserie
De Yankees hebben ook een mooie roadtrip in het vooruitzicht 6x tegen de A's,leuk voor Jason Giambi en 6x tegen de Mariners.
quote:En zo geschiedde: The tribe wint van Texas met 7 - 4.
Op vrijdag 26 april 2002 21:17 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Whet wordt nu toch echt wel weer eens tijd na 3 thuisnederlagen tegen de White Sox voor een overwinning van de Tribe,die transfer van Kenny Lofton richting Chicago begint ook behoorlijk verkeerd uit te pakken.
Gelukkig krijgen ze komend weekend een niet al te moeilijke tegenstander,vanavond,morgen en overmorgen slugfest tegen de Texas Rocker Rangers van Donorhoofd.
En die Rocker die mag niet meer closen bij de Rangers,hij zal nu uitsluitend in de low-pressure middle-inning situations worden gebruikt,lijkt me ook wel zo verstandig,ze winnen daar al niet zoveel in Arlington en als Johnny dan ook nog eens de boel met zijn fastballen en wildpitches verneukt schiet dat helemaal niet op.
En dikke pad Hideki Irabu is echt dik,250 pounds das niet nix volgens mij is alleen Mo Vaughn zwaarder in de MLB.
Voormalig Mets en Yankee-ster Darryl Strawberry mag 18 maand gaan zitten in de bajes dankzij zijn niet aflatende drugsprobleem.
En met de Rangers gaat het gelukkig ook weer de goeie kant op,al 3 zeges op rij,nu John nog terug als closer.
Afgelopen weekend play off the day Josh Beckett van de Florida Marlins krijgt in de 6e inning binnen 9 pitches 3 homeruns om zijn oren geslagen door de slagploeg van de Dbacks.
Klasse Josh,direct terug naar de minnors
quote:Wat wat de aanleiding voor die sprong? weird pitching??
Op donderdag 02 mei 2002 20:16 schreef DonorHoofd het volgende:
Krijgen we een keer de Giants te zien bij Canalplus doet Barry B.niet mee
[afbeelding]
Meneer is geblesseerd aan zijn hamstrings,moet die ook maar niet van die rare sprongen maken.
Ziet er ook niet naar uit dat Barry dit jaar in de buurt gaat komen van zijn homerunrecord,hij staat al 10 wedstrijden kurkdroog.
Ook sloegen Cameron en diens teammaatje Boone 2 maal back-to-back homeruns in één inning wat nog nooit eerder vertoond was. Dit leidde tot liefst 10 runs in de 1e inning voor de Mariners. Players who hit four home runs in one game:
Mike Cameron, Mariners
May 2, 2002, at Chicago: 4-5, 4 RBI, HBP
Mark Whiten, Cardinals
Sept. 7, 1993, at Cincinnati: 4-5, 12 RBI
(also tied record with 13 RBI in doubleheader)
Bob Horner, Braves
July 6, 1986, vs. Montreal: 4-6, 6 RBI
(Braves lose anyway)
Mike Schmidt, Phillies
April 17, 1976, at Chicago: 5-6, 8 RBI
(Phillies win 18-16, overcome 11-run deficit)
Willie Mays, Giants
April 30, 1961, at Milwaukee: 4-5, 8 RBI
Rocky Colavito, Indians
June 10, 1959, at Baltimore: 4-4, BB, 6 RBI
Joe Adcock, Braves
July 31, 1954, at Brooklyn: 5-5, 7 RBI
(Adds double for record 18 total bases)
Pat Seerey, White Sox
July 18, 1948, at Philadelphia: 4-6, 7 RBI
(4th HR comes in 11th inning)
Chuck Klein, Phillies
July 10, 1936, at Pittsburgh: 4-5, 6 RBI
(4th HR comes in 10th inning)
Lou Gehrig, Yankees
June 3, 1932, at Philadelphia: 4-6, 6 RBI
(Feat overshadowed when John McGraw retires same day)
Bobby Lowe, Beaneaters (Braves)
May 30, 1894, vs. Cincinnati: 5-6, 6 RBI
(Boston wins 20-11)
Nu had ik alleen een vraagje: voor welke club spelen jullie eigenlijk zelf IRL? Ik speel zelf bij Sparks
quote:De Yankees zullen het dit seizoen nog knap lastig krijgen met de Red Sox.
Op vrijdag 03 mei 2002 12:43 schreef POL het volgende:
Ten eerste wil ik zeggen dat ik het gaaf vind dat er nog mensen op FOK zijn die zo intensief de Majors volgens als jullie. Zelf volg ik ook alle verrichtingen nauwlettend, en dan vooral de wedstrijden van de Yankees.
quote:Speel zelf geen honkbal maar kan wel na veel oefenen een knuckleball gooien.
Nu had ik alleen een vraagje: voor welke club spelen jullie eigenlijk zelf IRL? Ik speel zelf bij Sparks
quote:Wel de hele party afkijken DH,Barry kwam in de 8e inning het veld nog in om een paar vangballetjes te maken,hij moch alleen niet slaan.
Op donderdag 02 mei 2002 20:16 schreef DonorHoofd het volgende:
Krijgen we een keer de Giants te zien bij Canalplus doet Barry B.niet mee
quote:onderschrift van de foto was: San Francisco Giants' Barry Bonds jumps after being hit by a pitch from Cincinnati Reds' Elmer Dessens
Op vrijdag 03 mei 2002 01:16 schreef GRUMBLER het volgende:[..]
Wat wat de aanleiding voor die sprong? weird pitching??
ziet er wel 'cool' uit die foto
[Dit bericht is gewijzigd door DonorHoofd op 04-05-2002 23:20]
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 06-05-2002 00:46]
En met Johnny Rocker gaat het ook weer wat beter,zijn era is nu gezakt tot 6,97
quote:Dat liep idd niet zoals ik gewenst had,het was voor mij ook een grote verassing dat Maddux op de heuvel stond,hij stond nl. niet in de Probable Pitchers list en Maddux suckte weer eens Big Time,het ene dubbelspel na het andere en alleen maar van die smerige grondballen
Op zaterdag 18 mei 2002 00:22 schreef POL het volgende:
Liep toch ffies anders he Pik?Maddux roeleerde zoals vanouds.... zo zie ik het maar graag hoor
Maar vandaag is Barry weer lekker bezig.
Homerun nummer 14 en 15 over het hek.
en onze Antiliaan Andrew Jones van de Atlanta Braves heeft ook al 12 homers achter zijn naam staan
quote:SUCKTE BIG TIME???? Bedoel je zeker spottend(je was je knip-oogsmile vergeten) want de man was oppermachtig hoor.... moeten die Giant-mannen maar gewoon leren slaan hoor. SUCKEN deden dus de GIANT-mannen en Maddux niet (kom niet aan m`n favo-pitcher anders..... KILL
Op zondag 19 mei 2002 01:03 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
Dat liep idd niet zoals ik gewenst had,het was voor mij ook een grote verassing dat Maddux op de heuvel stond,hij stond nl. niet in de Probable Pitchers list en Maddux suckte weer eens Big Time
quote:Heheheh daar staat dus Maddux bekend om (daarom had hij zo`n buitengewoon laag ERA, hij gooit zijn pitches zo prachtig laag aan de buitenkant dat hij wel veel grondballen krijgt, Madddux gooit nooit spectaculair (veel strike-outs of mega-speed) maar zo enorm effectief
het ene dubbelspel na het andere en alleen maar van die smerige grondballen
quote:Jah heheheh,ik zie nu mooi de gelegenheid om mijn persoonlijke mening over deze man te geven. Die jongen is dus ook echt zwaar bagger
Op zondag 19 mei 2002 01:17 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Rocker ook weer goed bezig voor de Rangersweer een blown save achter zijn naam en dat nog wel tegen de Detroit Tigers
Naast het ontbreken van de vereiste herencellen bij John Rocker om normaal te functioneren in de samenleving (hetgeen Rocker () duidelijk niet heeft omdat hij al enkele malen, toen hij nog bij de Braves speelde, gezegd had dat hij een hekel had HOMOS en zwarte mensen en dat het vreselijk domme mensen waren.... jajaj hij is leuk). Daarnaast vind ik het ook totaal geen pitcher, het is alleen bij John HARD HARD en nogeens HARD en als je al alleen naar hem kijkt weet je gewoon dat hij nauwelijks nadenkt over z`n pitches <:)
Ben wel jaloers op z`n arm...... Die wil ik graag een keer lenen... Hij heeft wel mega-speed daarin zitten...
quote:Niks knipoogsmiley vergeten,ik als fan van de Tribe heb het niet zo op die andere Indianenstam.
Op zondag 19 mei 2002 19:38 schreef POL het volgende:[..]
SUCKTE BIG TIME???? Bedoel je zeker spottend(je was je knip-oogsmile vergeten) want de man was oppermachtig hoor.... moeten die Giant-mannen maar gewoon leren slaan hoor. SUCKEN deden dus de GIANT-mannen en Maddux niet (kom niet aan m`n favo-pitcher anders..... KILL
quote:gehgehghehge arme Rock
[b]Op woensdag 22 mei 2002 11:54 schreef
Wordt Johnny wel weer de duurstbetaalde reliever in de Tripple A
quote:Bij de Yankees heb je Adrian
Op woensdag 22 mei 2002 20:32 schreef Almighty het volgende:
Hernandez is toch geblesseerd aan zijn rug? Dacht iig dat ie op de disabled list was gezet.
Vooral het grote aantal strikeouts verbaasd mij.
[Dit bericht is gewijzigd door Almighty op 22-05-2002 21:05]
quote:neuh man, Rocker moet volgens mij gewoon 1 jaartje stoppen en tot bezinning komen <:) en zich afvragen waarom het niet meer goed gaat? (als het ooit echt goed is gegaan)
Op woensdag 22 mei 2002 21:20 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Ik stel voor om Rocker starter te maken bij de Yankees,is Torre ook weer ff uit de problemen met zijn pitchers.
Klasse!
Voor Zaterdag staat er ook een mooie interleague game op het programma Mets vs Yankees met voor de Yankees Roger Clemens op de heuvel en Mike Piazza voor de Mets achter de thuisplaat.
Ik denk wel dat we weer van dit soort taferelen kunnen verwachten van Clemens,Clemens is de laatste week sowieso al lekker bezig met zijn van te voren aangekondigde pitch op de armbeschermer van Bonds.
Al 29 wedstrijden heeft hij op z'n minst één honkslag geslagen. De langste hitting-streak van een 2e honkman ooit staat nog op naam van Rogers hornsby.
33 -- Rogers Hornsby (1922)
29 -- Luis Castillo (2002)
Joe Gordon (1942)
28 -- Red Schoendienst (1954)
Nap Lajoie (1901)
Het major league record van Joe DiMaggio zal hij waarschijnlijk niet halen, dit staat nl op 56 aaneenvolgende wedstrijden.
*en dit is dan voorlopig het einde van mijn postingstreak*
Kwam deze ook nog ergens tegen na een zoekactie op hit by pitch
quote:Ouch
Kwam deze ook nog ergens tegen na een zoekactie op hit by pitch
Estes was ook de eerste pitcher ooit die van Clemens een homerun sloeg. De sportieve wraak was dus erg zoet.
Kile in 1993 toen hij een no-hitter gooide tegen de NY Mets.
Boy that guy could pitch, he will be missed and the whole baseball world mourns for him and with his family and dearest ones.
R.i.p Darryl.
Vanavond heeft hij de kans om dat record, wat nu nog staat op 8, te evenaren en misschien te verbreken. .
'K Ben zelf geen grote fan van Thome (vind hem maar lompe honkballer), maar 'k vind wel dat hij tot nu toe een klasse prestatie heeft afgeleverd.
BTW: Nu we toch bezig zijn met records, gisteravond sneuvelde het record van de meeste homeruns in de totale majorleague op 1 dag. Er werden maarliefst 62 homeruns geslagen in beide leagues. Oude record stond op 57.
Rocker pakt vannacht zijn 2e overwinning van dit seizoen en hoe,door maar een mannetje uit te maken via een groundball(oke hij liet er wel eerst twee met 4 wijd op de honken komen,maar das bijzaak)
oke Johnny that's the way
Cheers.
en dat het voor de Indians een verloren seizoen is was na de transfer van Colon al bekend
Maar er is nog iemand op weg naar een giga-record,Barry Bonds staat nu al op 106 x een gratis loopje naar het eerste honk (record is 177x ook BB)en we zijn nog niet eens halverwege het seizoen
Thome did nothing today - yes Yankees won 7-1 and swept the Indians away. Boston however took 5 out of 5 games from Toronto the past 4 days!! They played a double-header and Toronto lost both. After losing game 1 they also lost game 5 tonight as Derek Lowe (for Boston) became the first
12-game American league winner. He is pitching well and let us not forget that they still have got Pedro Martinez down in Boston. The Red Sox will do well this year in the playoffs and they may threaten the Yankees way more than Seattle and Oakland did last year.
Cheers.
quote:Tjah maar toch vind ik een record voor de meeste 4-wijd niet echt een prestatie eigenlijk. Ik heb veel meer waardering voor iemand die een record break door de meeste honkslagen/rbi's/strike-outs te slaan, als je begrijpt wat ik bedoel. Het is zo`n passief record en je bent afhankelijk van anderen en eigenlijk niet zo erg van je eigen kwaliteiten.
Op donderdag 04 juli 2002 22:17 schreef SpankSpankeronie het volgende:Maar er is nog iemand op weg naar een giga-record,Barry Bonds staat nu al op 106 x een gratis loopje naar het eerste honk (record is 177x ook BB)en we zijn nog niet eens halverwege het seizoen
Maar goed, de vele malen 4wijd voor Bonds zegt natuurlijk wel iets over het respect (lees angst) dat pitchers hebben voor de sterke lefty
quote:Mag ik vragen waarom je zo`n fan bent van de man?
Op donderdag 04 juli 2002 17:06 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Laat HomieThome maar homers slaan.Rocker pakt vannacht zijn 2e overwinning van dit seizoen [afbeelding] en hoe,door maar een mannetje uit te maken via een groundball(oke hij liet er wel eerst twee met 4 wijd op de honken komen,maar das bijzaak)
oke Johnny that's the way
quote:Tjah een 4 wijd record is natuurlijk minder dan een rbi record maar je kunt er als slagman toch vrij weinig aan doen,de pitchers zijn er toch verantwoordelijk voor dat Barry met dat record zit opgescheept.
Op vrijdag 05 juli 2002 00:11 schreef POL het volgende:Tjah maar toch vind ik een record voor de meeste 4-wijd niet echt een prestatie eigenlijk. Ik heb veel meer waardering voor iemand die een record break door de meeste honkslagen/rbi's/strike-outs te slaan, als je begrijpt wat ik bedoel. Het is zo`n passief record en je bent afhankelijk van anderen en eigenlijk niet zo erg van je eigen kwaliteiten.
Maar goed, de vele malen 4wijd voor Bonds zegt natuurlijk wel iets over het respect (lees angst) dat pitchers hebben voor de sterke lefty
quote:Ik ben hier niet de Rockerfan,das Donorhoofd zie ook dit topic Barry Bonds slaat 60ste Homerun sindsdien ben ik wel extra geïnteresseerd in dat mannetje.
Op vrijdag 05 juli 2002 00:13 schreef POL het volgende:
Mag ik vragen waarom je zo`n fan bent van de man?Snap dat eigenlijk niet....alleen omdat hij hard gooit?
quote:Tjah.... zenuwtrekjes heeft die gozer zeker, wat een zenuwen-leier is het eigenlijk
Op maandag 08 juli 2002 16:36 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Ik ben hier niet de Rockerfan,das Donorhoofd zie ook dit topic Barry Bonds slaat 60ste Homerun sindsdien ben ik wel extra geïnteresseerd in dat mannetje.
Heb zelf ook wat videobanden aangeschaft waarin Rocker fastballen van 99 mph staat te gooien afgewisseld met zo af en toe een slider van 83 mph en ook behoorlijk wat zenuwtrekjes vertoond ,wel leuk om te zien.
En ik mag graag plaatjes van Johnny hier neer pleuren
[afbeelding]
quote:Ach ik denk dat ze geen moeilijke kluif zullen hebben aan de A's dit jaar, die kun je wel afschrijven hoor (zeker naar vertrek van de brothers Giambi`s(Jason&Jeremy) en Mark Mulder die beetje z`n magik-stuff kwijtraakt als pitcher... Angels daarentegen zijn dit jaar aardig goed bezig maar zijn toch echt wel een maatje kleiner dan Boston
Op maandag 08 juli 2002 14:01 schreef SpankSpankeronie het volgende:Boston deed hetgoed tot de All-Starbreak daarna was het niet best (31-42) dat zal dit seizoen toch beter moeten als ze de PO willen halen.
Doen ze dit jaar wel hoor, vorig jaar hadden ze volgens mij Pedro Martinez er niet bij en hadden ze een veel minder diepe pitching staff dan nu. Ook aanvallend zijn ze constanter geworden. Check nu maar de slaggemiddeles van de eerste 6 slagmensen in de line-up van Bosten, allemaal ruim boven de .300 dus dat komt wel goed..
[quote]
Misschien dat ze dan via de wild-card Post-season halen al zal dat nog een spannende strijd worden met de Angels en de A's
quote:Heheheh ik heb hem gelukkig op 2 video-banden, m`n moeder, die gelukkig vroeg op moest kwam me wakker maken (rond half 7) omdat ze zag dat ze nog steeds aan het spelen waren.
Op woensdag 10 juli 2002 14:52 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Heb ik weer,halverwege de 11e inning einde videoband
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 13-07-2002 16:50]
quote:Geen paniek.
Op zaterdag 13 juli 2002 14:12 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[afbeelding]
Valt me nu wel op dat Rocker sinds zijn winpartij tegen Tampa Bay al 6 wedstrijden niet meer uit de bullpenn is gekomen,wat is er aan de hand?
quote:Nou beterschap dan maar Rockerboy
Op maandag 15 juli 2002 13:27 schreef DonorHoofd het volgende:[..]
Geen paniek.
Johnnyboy staat sinds 4 Juli voor 15 dagen op de Disabled List met een ontwrichte linkerschouder.
En vanavond 21:00 C+ Randy Johnson vs Barry Bonds
De Giants zullen wel moeten winnen willen ze postseason bereiken
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 17-07-2002 14:22]
quote:Olee iemand met ongeveer dezelfde mening als ik over me cluppie daaro
Op woensdag 17 juli 2002 11:16 schreef Almighty het volgende:
Hmm, ik vind het leuk dat de Angels het goed doen. Zeker in een divisie met Oakland, Seattle en Texas(dit jaar wederom slecht) is het erg moeilijk om de play-offs te halen. Ook dit jaar wordt het moeilijk, want Seattle staat 3 wedstrijden voor en de Angels staan gelijk met Oakland. in mijn ogen heeft anaheim een te slechte starting rotation om het succes tot het einde van het seizoen te rekken. Het is goed om te zien dat de 'oude' Tim Salmon de knuppel nog goed kan hanteren. Glauss is een powerhouse, alleen mag hij wel iets aan zijn slaggemiddelde doen. En pitcher Jarrod Washburn is momenteel bezig met een 11(!) game winning-streak. En dat is heel wat voor een pitcher van Anaheim, met alle respect.
quote:Mo wou zelf weg,voelde zich niet helemaal thuis aan de Westcoast
Op woensdag 17 juli 2002 16:49 schreef mitt het volgende:Vond het raar dat ze Mo Vaughn lieten gaan..
quote:Yep indeed tis drama dat Percival op de disabled list staat vin em wel erg wijs namelijk mjaa..Appier staat volgens ook niet zo fantastisch nu mja blijkbaar kan het ook heel goed gaan zonder grote namen, hopen dat ze het nu maar ff volhouden he
Op donderdag 18 juli 2002 12:54 schreef Almighty het volgende:
Het traden van Vaughn naar de Mets lijkt niet slim, maar is het wel degelijk. Vaughn was nl gruwelijk duur. En als je kijkt naar zijn statistieken die hij nu neer zet kun je alleen maar zeggen dat de Angels verstandig zijn geweest. Ok er moet gezegd worden dat Appier niet erg goedkoop is, maar ik denk wel dat de Angels volgend jaar een betere 1e honkman als Spiezio zullen aantrekken.
Feit is ook dat de Angels erg veel pech hebben met blessures. Hun toch wel beter dan gemiddelde closer Percival staat momenteel aan de kant en ook Catcher Molina staat op de 15 day dL. Toch hoop ik wel dat ze de play-offs gaan halen.
WEST W L PCT
Mariners 59 36 .621
Angels 55 38 .591
Athletics 55 40 .579
Rangers 40 54 .426
Look at the Rangers, met A-Rod wat een drama is dat
quote:Maar dat ligt niet aan A-Rod,die slaat zijn balletje wel raak,ligt meer aan dat voortreffelijke contigent aan pitchers waar ze daar in Arlington over beschikken.
Op donderdag 18 juli 2002 21:09 schreef mitt het volgende:namen, hopen dat ze het nu maar ff volhouden he
WEST W L PCT
Mariners 59 36 .621
Angels 55 38 .591
Athletics 55 40 .579
Rangers 40 54 .426Look at the Rangers, met A-Rod wat een drama is dat
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Almighty op 19-07-2002 02:02]
Morgen meer.
Is er nog Baseball in September? Ik ga er steeds meer aan twijfelen. De owners en players staan vooral op het punt van revenue sharing lijnrecht tegenover elkaar. De eigenaren willen 50% en de spelers niet meer dan 22%, das nogal een gat. Buiten dit willen Bud en consorten ook nog steeds 2 of meer team opheffen en ze willen een luxury tax van 50% boven op payrolls boven de 98 miljoen dollar. De spelers willen van deze laatste 2 punten absoluut niets weten.weten Dit zijn de hoofdpunten uit de onderhandelingen maar het draait om nog veel meer. Fehr is op het moment alle organisaties af aan het gaan om aan de spelers te vragen om een strikedate vast te stellen. Er zal heel wat water bij de wijn moeten worden gedaan om dit nog goed te krijgen.
Het niet uitspelen van de AS game. Voor mij belachelijk. There is no crying in baseball and no ties.
De voormalige eigenaren van de Expos slepen Selig en Loria voor het gerecht.
Toen het MLB de Expos overnamen zouden er geen trades plaatsvinden. Ja, ja.
Geruchten dat minstens 2 teams problemen hadden om aan hun salaris verplichtingen te voldoen.
Steinbrenner en Dolan die in het openbaar een potje gaan liggen rollen.
MLB sleept zijn scheidsrechters voor het gerecht.
Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Inmiddels gaan de toeschouwersaantallen steeds verder naar beneden omdat de fans het gehad hebben met greedy owners en spelers. Zelfs bij mijn Os zal voor het eerste sinds de opening van Camden Yards het toeschouwers aantal onder de 3 miljoen blijven.
Tot slot een link, naar een ESPN pagina, die grappig zou zijn als het niet waar was.
Goed artikel in de NYT. http://www.nytimes.com/2002/07/21/opinion/21SUN2.html?todaysheadlines
BTW, over het algemeen wordt Cal Ripken jr. gezien als degene die de mensen weer naar het stadion heeft teruggebracht en niet alleen door de streak maar ook door zijn No nonsens benadering en elke dag in welk stadion dan ook een half uur handtekeningen te gaan uitdelen. Dag na dag, jaar na jaar.
quote:Sow Washburn op 12-2 pff die doet het wel goed zeg..
Op maandag 22 juli 2002 14:20 schreef Almighty het volgende:
Washburn won gister zijn 12e wedstrijd op rij. En de Angels staan nu nog maar één wedstrijd achter op de Seattle mariners. Things are looking good in Anaheim.
met 3 Homeruns,8rbi's en een error van Garciaparra
quote:Tja krijg je dervan met zo'n starting pitcher die al 1-9 stond
Op dinsdag 23 juli 2002 22:05 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Slugfest bij de Red Sox resulteert in een 22-4 nederlaag voor de Devil Rays.
Das weer eens wat anders dan in de laatste ining verliezen van de Yankees.[afbeelding]
met 3 Homeruns,8rbi's en een error van Garciaparra
quote:Wordt erg krap. Hij heeft 37 saves in de afgelopen 104 wedstrijden. Dat is een save in elke 2.8 wedstrijd. 58 delen door 2.8 geeft nog 20.7 saves in die wedstrijden. Dan zou echt net op 58 saves komen. Ik hoop voor hem dat hij het haalt.
[b]Op woensdag 24 juli 2002 21:17 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Smoltz van de Braves gaat ook lekker als closer
nu al 37 saves achter zijn naam en met nog zo'n 58 games te gaan voor Cox en zijn Braves is het record van 57 saves in 1 seizoen van Bobby Thigpen in '90 (toen Chicago WS) wel haalbaar lijkt me.
Weet de uitslag niet meer maar in de 1e inning was het al 6-0, toen ging ik maar zappen ....
quote:Dan heb je toch nog een mooie homerun van Andrew Jones gemist.
Op donderdag 25 juli 2002 10:06 schreef Choller het volgende:
En gisteren Atlanta gewonnen.... bleh..Weet de uitslag niet meer maar in de 1e inning was het al 6-0, toen ging ik maar zappen ....
Maar nu het slechte nieuws:
quote:
The Rangers aren't counting on getting left-hander John Rocker back this season.
Rocker is sidelined with a strained shoulder. With Rocker, Jeff Zimmerman and Hideki Irabu all candidates to miss the rest of the year, the Rangers are looking for relief help.
code:Yeah!!! The tomato grower for rookie off the year!G GS IP H R HR BB SO W L ERA
21 16 128 103 46 14 41 85 11 3 3.01
quote:Whoehaaaaaaaaaaaa zeker goed nieuws voor de Angels...vervelend alleen is dat er eigenlijk 3 ploegen zijn in AL West die het goed doen en niet ver van elkaar af staan..dus als de Angels ff een slechte serie neerzetten staan ze zo weer 3de en hebben ze niet eens recht op een wild card
Op zaterdag 27 juli 2002 11:27 schreef Almighty het volgende:
Good news for the Angels.
Jawel ze staan bovenaan in de AL West. Door de Seattle Mariners te verslaan gisteravond(mede door 8 scoreless pitched innings van rookie John Lackey!) verzekerden de Angels(61-40, .604 perc.) zich van een hoger winstpercentage dan diezelfde Mariners(62-41, .602 perc.). Inmiddels gaat Boston ook niet zo lekker meer, dus de kansen op iig een wildcard voor de play-offs worden groter.
Daarbij komt hun topcloser Percival weer terug van een lichte blessure. Maar goed het seizoen is nog lang, en de A's(net versterkt met Allstar 2b Durham) staan ook nog op 3 wedstrijden. Maar... It can be done!
quote:Ongeveer 40 wedstrijden? het zijn er om precies te zijn 61!
Op zaterdag 27 juli 2002 12:16 schreef mitt het volgende:[..]
Whoehaaaaaaaaaaaa zeker goed nieuws voor de Angels...vervelend alleen is dat er eigenlijk 3 ploegen zijn in AL West die het goed doen en niet ver van elkaar af staan..dus als de Angels ff een slechte serie neerzetten staan ze zo weer 3de en hebben ze niet eens recht op een wild card
..
Mja positive thinking...nu Percival terug is heen Washburn zo goed draait hoop ik dat ze nog ff volhouden..ze moeten nog wel 40 wedstrijden ongeveer..
Na Seattle, wat al moeilijk genoeg is, krijgen de Angels gelijk de Bosox en de Yankees. Na 4 augustus weet je meer.
quote:Lolz..dit is zo'n reden dat k niet voor de Oriols ben
Op zaterdag 27 juli 2002 15:21 schreef OriolesBill het volgende:[..]
Ongeveer 40 wedstrijden? het zijn er om precies te zijn 61!
Na Seattle, wat al moeilijk genoeg is, krijgen de Angels gelijk de Bosox en de Yankees. Na 4 augustus weet je meer.
A-Rod sloeg zijn 36e homerun, en leidt daarmee de majors.
En ook Barry Bonds liet van zich horen, na 10 wedstrijden aan de kant te hebben gestaan met een blessure, door zijn 29e homerun te slaan.
Bonds scheen alleen niet fris van het veld te gaan
[Dit bericht is gewijzigd door Almighty op 01-08-2002 13:10]
BTW, gaat goed met je traitor sinds je overstap naar de spankees. Maar ja je werd zo fijn gebeld en 3 miljoen extra is ook nooit weg ondanks dat je niet van grote steden houdt. Dat je maar nooit 20 wedstrijden en een WS ring mag winnen.
quote:beetje frustie bijdrage
Op donderdag 01 augustus 2002 14:02 schreef OriolesBill het volgende:
Ik ben niet zo gek op Disney en van die aap word ik helemaal gek maar de Angels hebben een zeer behoorlijk team. Ik wens ze dus ALLE succes in de komende serie tegen die gasten uit de Bronx.BTW, gaat goed met je traitor sinds je overstap naar de spankees. Maar ja je werd zo fijn gebeld en 3 miljoen extra is ook nooit weg ondanks dat je niet van grote steden houdt. Dat je maar nooit 20 wedstrijden en een WS ring mag winnen.
quote:zwaar programma? daar denken ze bij de Mariners en de A's toch anders over
Op zaterdag 27 juli 2002 18:22 schreef mitt het volgende:Lolz..dit is zo'n reden dat k niet voor de Oriols ben
nee hoor mja had ff verkeerd geteld
...mja wel zwaar programma, hopen dat ze zich er goed doorheen slaan..
quote:Ach wat maakt het uit,in de maand September is het een groot intra-divisional games festival en kan het nog alle kanten op.
Here's the issue: The second-place Anaheim Angels will play just a combined 14 games against AL East powers New York and Boston, while Seattle and Oakland meet the Yankees and Red Sox a combined total of 18 times each.
Geen frustie bijdrage hoor. Je snapt hem alleen niet maar dat kan ook komen omdat ik niet duidelijk was. Ha, ha. Ik ben gewend om op Orioles boards te posten en daar begrijpen ze direct als we het over die traitor of some guy hebben. My bad.
De traitor is Mike Mussina (mooie wedstrijd some guy, 6 doubles in één inning. Het was de tweede keer dat dit gebeurd. De eerste keer was in 1934 door Lefty Grove. Echt iets om trots op te zijn), die puur voor het geld naar de vooral in Boston en Baltimore geliefde yankees is overgestapt. Naderhand met het smoesje komen dat diversen spelers en Torre hem hadden gebeld en dat hij vanuit Baltimore niets had gehoord, voor het gemak even vergeten dat de eigenaar van de Os 200 mijl naar zijn huis is gereden om een hele dag met hem te praten, maar het ging hem gewoon ordinair om poen. 12 miljoen tegen 15 miljoen per jaar en dat voor 6 jaar lang. Tja wordt buiten het gene wat je al hebt lastig leven van 72 miljoen. Wanneer hij nu nog naar b.v Chicago was gegaan en gewoon had gezegd ik ga voor de poen was ik er nog niet blij mee geweest maar had dan wel kunnen denken je bent in ieder geval eerlijk. Nu alleen liegen dat hij niet voor het geld gaat maar dat hij zon warm gevoel kreeg van de Yankees. Phuck you traitor.
Die aap is de Rally Monkey. Ik houd er niet van om dieren aan te kleden voor het plezier van mensen.
Zo moet het wat duidelijker zijn.
quote:grote overwinning of overwinning op grote tegenstander?
Op zondag 04 augustus 2002 13:49 schreef mitt het volgende:
Whoehaaaaaa grote overwinning van de Angels op de Yankees, 5-4, winnende pitcher closer Percival...met nog 1 wedstrijd tegen de Yankees staan ze in de serie 2-1 voor..
quote:Overwinning op grote tegenstander
Op zondag 04 augustus 2002 14:15 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
grote overwinning of overwinning op grote tegenstander?
een grote overwinning is volgens mij toch een 17-3 of iets in die buurt
en ach wat maakt het uit,vanavond krijgen de Angels zeer waarschijnlijk wel weer klop van Torre en zijn mannen
gelukkig begint die wedstrijd vanavond om 22:00 en niet om 04:00 zo kan ik het nog een beetje volgen
Wings' GM eyes relief from 12-game skid
Mason sleeping in tent in bullpen until team ends record losing streak
By Roch Kubatko
Sun Staff
August 5, 2002
TORONTO - "Hi, this is Dan, I'm either on my phone or away from my tent at this time."
That was the message greeting callers to Dan Mason's office last week, a message he hoped to erase by now.
Mason, the general manager at Triple-A Rochester, agreed Wednesday to sleep in a tent in the Red Wings' bullpen until they won a game. Rochester lost again yesterday, setting a Red Wings record for consecutive defeats at 12.
A master at promotions, Mason borrowed a blanket from the equipment manager and took two pillows from the couch in his office. As the streak continued this weekend, a bedding company donated a box spring and mattress.
The tent idea came from Mason's wife, Sheila, while they returned from a vacation in Cape Cod. Looking for ways to attract more attention to the team -most GMs would prefer keeping it hidden when playing this poorly - Mason accepted an unusual suggestion.
"She said, 'Why not sleep over?' Before, if I did that, I'd have to get permission from her. I said, 'All right, if it's OK with you.' We were confident enough in the team that I wouldn't have to do it, or it would just be for a night or two."
It has been a little more than Mason bargained for. Train tracks are located about 40 yards beyond the bullpen, and the noise limits him to short naps.
"That was one of the things I sincerely did not consider when I opened my big mouth," he said, laughing. "I thought maybe the trains would stop after midnight, but they run every 20 minutes and there's no sleeping through that. The whole ground shakes. It's like being in California.
"I guess you can say I sleep like a baby. I wake up every 20 minutes."
He also wasn't aware of the crow that shows up at 6 every morning, announcing its presence in a screeching tone.
Infielder Brian Roberts took pity on Mason and agreed to join him in the bullpen after Saturday's loss. "I know the players feel bad," Mason said. "I go down to the clubhouse before and after games, and some of the guys can barely look at me."
A group of fans sitting on the third-base side of Frontier Field sent Sheila a large bouquet of flowers during Saturday's game with a sympathy card attached. After Thursday afternoon's loss, Mason rushed home to greet her and their kids "so they'd remember who I was."
Trailing 4-3 in the ninth inning the previous night, Rochester put runners on second and third with one out, but couldn't score. The loss began Mason's unique camping excursion.
Yesterday, the Red Wings tried to end the streak against Scranton/Wilkes-Barre --- a team Mason describes as "the best in the minor leagues."
"Yeah, my odds are getting better," he said.
Mason lost his comfortable bed, but not his sense of humor.
quote:das nou jammer
Op woensdag 07 augustus 2002 10:29 schreef OriolesBill het volgende:
Vannacht hebben de Red Wings eindelijk gewonnen, hij kan terug naar zijn mandje.
nog eentje over de hekken voor Barry en wordt ingeschreven als nummero 4 bij de club van 600 homerun hitters
quote:2x verliezen bij de CWS zet natuurlijk ook geen zoden aan de dijk,dat zijn kostbare nederlagen net zoals de Giants gisteren deden tegen de Cubs
Op vrijdag 09 augustus 2002 16:41 schreef Almighty het volgende:
Anaheim verliest nipt met 2-1 van de White Sox. Boston staat inmiddels op nog maar 1 wedstrijd, en Oakland op 1,5 wedstrijd in de wildcard race.
quote:Denk niet dat Smoltz dat record gaat halen,hij zal wel dichtbij komen maar de 57 no way for Smoltz.
En Smoltz gaat nog steeds voor het saves record in een seizoen. Voorlopig staat de teller op 40. Nog 18 uit 48 noodzakelijk dus een save elke 2 2/3 wedstrijd is nog genoeg. 2 weken terug was dit nog een save elke 2.8 wedstrijd, dus het wordt steeds moeilijker.
Maar waar sommige pitchers last van hadden
California Angels' Brad Fullmer
Chicago White Sox batter Tony Graffanino
Philadelphia Phillies' Todd Pratt
Chicago White Sox batter Frank Thomas
Kansas City Royals' Joe Randa
Montreal Expos' Andres Galarraga
Montreal Expos' Andres Galarraga after being hit by a pitch
Milwaukee Brewers' Richie Sexson
Anaheim Angels' David Eckstein
Baltimore Orioles' Jerry Hairston
New York Mets batter Rey Ordonez
Montreal Expos' Fernando Tatis
Montreal Expos pitcher Bartolo Colon
Atlanta Braves Andruw Jones
Baltimore Orioles' Gary Matthews
Milwaukee Brewers' Ronnie Belliard
Cincinnati Reds' Ken Griffey, Jr.
New York Yankees' Raul Mondesi
New York Mets' Jeromy Burnitz
quote:knap werk van Barry
Op zaterdag 10 augustus 2002 11:39 schreef DonorHoofd het volgende:
En Barry heeft het voor elkaar
600 Homeruns in zijn carriere
Jammergenoeg verloren de Giants wel van de Pittsburgh Pirates
quote:BB gebruikt geen doping zoals McGwire en Ripken Jr. wel deden.
Op zaterdag 10 augustus 2002 14:06 schreef OriolesBill het volgende:
Mmmmmmm, hoeveel van die 600 kwamen er uit een spuit?
2. Hoe weet jij dat Ripken wel doping heeft gebruikt?
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 14:24 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
BB gebruikt geen doping zoals McGwire en Ripken Jr. wel deden.
quote:Waarom geef je geen antwoord op vragen?
1. Hoe weet jij dat BB geen doping heeft gebruikt?
2. Hoe weet jij dat Ripken wel doping heeft gebruikt?
[Dit bericht is gewijzigd door OriolesBill op 13-08-2002 01:16]
quote:jah waarom niet?
Op maandag 12 augustus 2002 22:30 schreef OriolesBill het volgende:[..]
[..]Waarom geef je geen antwoord op vragen?
Als er iemand binnenkort naar SF gaat mag hij of zij wel het zwarte outfit van de giants voor mij meenemen..
Alle petten heb ik btw al en het thuis tenue verder ook
Nu nog maar even rustig wachten op het antwoord van SpankSpankeronie.
quote:nou omdat je zo aandringt.
Op maandag 12 augustus 2002 22:30 schreef OriolesBill het volgende:
Waarom geef je geen antwoord op vragen?
maar vanaf volgend seizoen krijgen we dus dopingcontroles in de MLB en zullen we wel zien wie ineens zijn slaggemiddelden dramatisch ziet dalen en dus wel snel van steroïden gebruik zal worden beschuldigd.
je zult toch raar staan te kijken als Randy Johnsen ineens niet meer boven de 90mph weet uit te komen met zijn pitches.
ja ik geef toe ik heb gebruikt
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 15-08-2002 17:30]
oftewel alle records in de MLB zijn dubieus Gelul en dat weet je zelf ook.
Die dopingcontroles stellen geen ruk voor. Er wordt niets meer of minder gezegd: houd je 2 jaar rustig en dan kan je, je gang weer gaan. Er zijn nog geen sancties en wanneer de heren vandaag een eerste stakingsdatum aangeven staat het ook weer in de koelkast.
ps bel me weer is een keertje, dan gaan we wat drinken
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 11:29 schreef OriolesBill het volgende:
Een vraag heb je nog steeds niet beatwoord en dat is hoe jij weet dat BB geen doping gebruikt heeft.
quote:daarvoor moet je bij Barry's personal strength and conditioning trainer, Harvey Shields zijn.
En als je er toch mee bezig bent moet je gelijk maar eens verklaren hoe het kan dat hij 3x zoveel in spiermassa is toegenomen in 6 maanden dan volgens wetenschappers in een jaar mogelijk is.
quote:ligt aan de knuppel,Barry gebruikt sinds vorig seizoen een ander stuk slaghout
Misschien is het je opgevallen dat zijn homerunproductie erna nog nooit zo hoog is geweest als ervoor.
quote:wat nou gelul? er is nog nooit iemand op doping gecontroleerd in 100 jaar MLB,niemand kan me de garantie geven dat de bestaande records zijn neergezet zonder gebruiken van prestatieverhogende middelen
oftewel alle records in de MLB zijn dubieus Gelul en dat weet je zelf ook.
quote:hoe weet jij nu of die dopingcontroles geen ruk voorstellen als ze pas volgend seizoen ingaan,glazen bol ofzo?
Die dopingcontroles stellen geen ruk voor. Er wordt niets meer of minder gezegd: houd je 2 jaar rustig en dan kan je, je gang weer gaan.
quote:die dopingcontroles komen er echt wel,of ze nu wel of niet gaan staken,en geef de hoge heren nog ff de tijd om de strafmaat te bepalen die er op het gebruik van verboden middelen zal komen te staan
Er zijn nog geen sancties en wanneer de heren vandaag een eerste stakingsdatum aangeven staat het ook weer in de koelkast.
quote:de dopingcontroles zijn niet het probleem
Op vrijdag 16 augustus 2002 15:52 schreef BobRooney het volgende:
Ik hoorde gisteren van me pa...die in Amerika woont...dat er stakingen aankomen in de Major League, omdat er voorstellen zijn om dopingcontrole in te voeren. Er zijn dus nooit dopingtesten geweest in de ML...vaag
quote:Daar zijn we dus mooi klaar mee
Op vrijdag 16 augustus 2002 18:41 schreef Almighty het volgende:
jep, de stakingsdatum is door de spelers gesteld op 30 aug.
Oke nog 2 weken baseball en de knuppel kan de kast in
Wanneer je wat Amerikaanse kranten had doorgenomen had je kunnen lezen dat de spelers vakbond alleen met het voorstel akkoord gaat als na twee jaar er niet boven de 5% positief getest wordt de testen worden afgeschaft. Overigens is dit nog steeds niet door beide partijen goedgekeurd er is alleen een principe overeenkomst.
Maar ik moet zeggen dat je, je sig eer aandoet.
quote:jaja we weten nu wel dat BB zwaar aan de dope is
Op vrijdag 16 augustus 2002 22:09 schreef OriolesBill het volgende:
Ja, ja niemand kan je een garantie geven maar wanneer het op je held BB aankomt weet je het zeker dat hij niet gebruikt zonder dat je daar ook maar enigszins een verklaring voorgeeft.
quote:beheers de engelse taal niet dus dat zal moeilijk gaan
Wanneer je wat Amerikaanse kranten had doorgenomen had je kunnen lezen
quote:de dopingcontroles weer afschaffen,dat geloof jezelf zeker,en dat weten de spelers ook,dat zal niet gebeuren als ze eenmaal zijn ingevoerd,die principe overeenkomst wordt gewoon een puntje om te gebruiken in de verdere onderhandelingen zodat er ergens anders weer een paar miljoen $$$ voor de spelers bijkomen als ze akoord gaan met strengere eisen wat de dopingcontrole betreft,want $$$ daar zijn de spelers dol op
dat de spelers vakbond alleen met het voorstel akkoord gaat als na twee jaar er niet boven de 5% positief getest wordt de testen worden afgeschaft. Overigens is dit nog steeds niet door beide partijen goedgekeurd er is alleen een principe overeenkomst.
quote:thanks
Maar ik moet zeggen dat je, je sig eer aandoet.
en wat zag ik laatst,Rafael Palmeiro die reclame liep te maken voor viagra,is dat geen doping?
en kent er iemand nog een paar goeie baseball dvd's,heb net The ultimate blooper collection van de MLB en de Unhittable dvd gezien en heb nu echt zin in meer
quote:Je hebt mij ook niet horen zeggen dat hij wel gebruikt. Er zijn alleen sterke aanwijzingen.
jaja we weten nu wel dat BB zwaar aan de dope is
maar volgens mij is het toch zo dat je altijd onschuldig bent totdat het tegendeel is bewezen,Meneer Ripken
quote:Mmmm? Ik lees in je profiel dat je F16 inspecteur bent. Is in dat wereldje niet een eerste vereiste dat je de Engelse taal machtig bent?
beheers de engelse taal niet dus dat zal moeilijk gaan
quote:Zou kunnen, is niet uit te sluiten maar ik heb die speculatie nog nergens gelezen, wordt dus afwachten.
de dopingcontroles weer afschaffen,dat geloof jezelf zeker,en dat weten de spelers ook,dat zal niet gebeuren als ze eenmaal zijn ingevoerd,die principe overeenkomst wordt gewoon een puntje om te gebruiken in de verdere onderhandelingen zodat er ergens anders weer een paar miljoen $$$ voor de spelers bijkomen als ze akoord gaan met strengere eisen wat de dopingcontrole betreft,want $$$ daar zijn de spelers dol op
quote:Ik geloof niet dat het sterker maken van één spier onder de noemer doping valt.
en wat zag ik laatst,Rafael Palmeiro die reclame liep te maken voor viagra,is dat geen doping?
quote:Probeer de laatste WS eens, altijd leuk om de yankees te zien verliezen. Verder heb ik zowat alle baseball film van de afgelopen 20 jaar. Van de overzicht video van Cals carrière tot 8 men out en wat daar tussen zit.
en kent er iemand nog een paar goeie baseball dvd's,heb net The ultimate blooper collection van de MLB en de Unhittable dvd gezien en heb nu echt zin in meer
quote:Ik heb nu zo'n gevoel van waarom spelen ze nog als over 2 weken het seizoen voorbij is.En zo denken de RedSox er volgens mij ook over,waarom nog winnen als er toch geen postseason is.
Op vrijdag 16 augustus 2002 22:11 schreef OriolesBill het volgende:
Donorhoofd, het is nog lang niet zeker dat er daadwerkelijk gestaakt gaat worden.
En wat als ze bv 2 weken staken en dan tot een akoord komen,gaan ze dan gewoon verder waar ze gestopt zijn of worden die 2 weken die gemist zijn dan ook niet meer ingehaald?
Voor Rocker zal het allemaal niet veel uitmaken,zijn seizoen is zeer waarschijnlijk al voorbij,Johnny mag maandag op voor een Nerve-test.Echt iets voor neurotic Rocker.
Wat ik denk is dat ze, in jouw voorbeeld, het seizoen 2 weken verlengen. Na 11 september hebben ze ook bijna een week in oktober doorgespeeld, een weekje extra kan er wel bij.
quote:waarvan deel I vanavond te zien zal zijn op C+
Op woensdag 21 augustus 2002 13:05 schreef mitt het volgende:Angels moeten nog twee keer tegen de Yankees..
in de voorgaande 2 duels van de Yankees die te zien waren op C+ verlorenen ze beide,laat dat een goed voorteken zijn
quote:Olee na 11 innigs winnen de Angels met 5-1
Op woensdag 21 augustus 2002 21:50 schreef mitt het volgende:
Oe 1-1 achste inning zie ik op de site..spannund
quote:Hehe, kzag het ook jah..kwas alweer bang dat het nog niet afgelopen was..maar om dan 3 mensen uit te gooien..wel knap..al waren het wel nr 7 8 9 van de startlijst dacht ik..
Op woensdag 21 augustus 2002 23:26 schreef Almighty het volgende:
Ja ja erg cool hoor die Percival. Gewoon spelen met die Yanks. Eerst 3 man op de honken laten komen, en dan de laatste 3 man op rij uitschakelen. daar ben je een topcloser voor
Nu kijken wat de rest doet.
quote:Dan nog is het een goede prestatie.
Op woensdag 21 augustus 2002 23:31 schreef mitt het volgende:[..]
al waren het wel nr 7 8 9 van de startlijst dacht ik..
Salmon komt als het goed is dit weekeinde weer terug.
Ook nog een leuk detail van de race in de AL West:
In September, spelen de Athletics 8 wedstrijden tegen de Angels, die spelen weer 6 wedstrijden tegen de Mariners, die weer 6 wedstrijden tegen de Athletics spelen. Laat een staking ons dit niet afnemen, please.
[Dit bericht is gewijzigd door Almighty op 22-08-2002 00:01]
quote:hehe psies! veel te spannend om dit te verkloten
Op woensdag 21 augustus 2002 23:53 schreef Almighty het volgende:[..]
Dan nog is het een goede prestatie.
De Angels hebben wel erg veel pech met blessures dit seizoen. Starter Sele staat inmiddels ook op de DL.Salmon komt als het goed is dit weekeinde weer terug.
Ook nog een leuk detail van de race in de AL West:
In September, spelen de Athletics 8 wedstrijden tegen de Angels, die spelen weer 6 wedstrijden tegen de Mariners, die weer 6 wedstrijden tegen de Athletics spelen. Laat een staking ons dit niet afnemen, please.
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 12:05 schreef mitt het volgende:
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Angels verliezen van de Yankees... En ook Salmon mag naar de DL, het moet niet gekker worden
en dus 3 keer tegen Boston moeten..
dit was toch al gepland
en nu ff over die spannende Wild-Card race en de te vergeven PO-plaats in de AL-West.
nu we starks in September (mocht er gespeeld gaan worden) in de AL West behoorlijk veel onderlinge confrontaties tussen de A's,Angels en de Mariners krijgen en de daaruit voortvloeiende nederlagen kon dat wel eens gustig gaan uitpakken voor de Red Sox in de WildCardRace,aangezien die op 5 wedstrijden vs de Yankees na een niet al te moeilijk programma tot het eind van het seizoen voor de boeg hebben(zul je net zien dat de BoSox 5x gaan verliezen van de Devil Rays)
dus Angels,er zal minimaal 2x gewonnen moeten worden dit weekend in Fenway Park,anders wordt het knap lastig richting post-season
quote:das mooi voor Barry maar we noteren ook weer een nederlaag voor de Giants en het gat met de Dodgers wordt als maar groter en ik ben bang dat er ook dit seizoen geen PO voor SF inzit
Op zaterdag 24 augustus 2002 13:47 schreef Almighty het volgende:
En Barry Bonds verontschuldigdt zich aan SpankSpankeronie en slaat zijn homerunnetje.
en Maandag om 19:00 spelen de Yankees tegen de Rockerloze Rangers
deze pot is via live stream te volgen
http://mlb.mlb.com/NASApp/mlb/mlb/news/mlb_news.jsp?ymd=20020823&content_id=110760&vkey=news_mlb&fext=.jsp
quote:Eindelijk weer eens een live game. Ik heb geen canal+, en dus moet ik het doen met de korte stukjes van CNN of de NOS met idd behoorlijke vertraging. Hoe dan ook is het toch leuk om echt de beelden te zien ipv ESPN gamecast.
Op zaterdag 24 augustus 2002 14:22 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
en Maandag om 19:00 spelen de Yankees tegen de Rockerloze Rangers
deze pot is via live stream te volgen
En vraagje over die live wedstrijd
hoe en waar kan je dat zien??
Grr, heb geen creditcard
quote:http://mlb.mlb.com/NASApp/mlb/mlb/video/mlb_gameday_video.jsp
Op maandag 26 augustus 2002 16:47 schreef mitt het volgende:hoe en waar kan je dat zien??
Log-in starts at 12:45pm ET
[Dit bericht is gewijzigd door Almighty op 26-08-2002 17:43]
quote:ik ook geen creditcard hebben
Op maandag 26 augustus 2002 17:36 schreef Almighty het volgende:[..]
http://mlb.mlb.com/NASApp/mlb/mlb/video/mlb_gameday_video.jsp
Log-in starts at 12:45pm ET
maar Spank is wel binnen,en nee jullie krijgen niet mijn creditcardnummer
en het beeld is ook nog wel oke,zolang je het niet al te groot maakt
quote:Jah idd..
Op maandag 26 augustus 2002 21:34 schreef Almighty het volgende:
Moet je nog wel ff wachten
quote:Gaat een mooie worden. De stand tussen beide teams is 3-3 dit seizoen.
Op maandag 26 augustus 2002 21:31 schreef mitt het volgende:
* mitt wacht op Angels - Red Sox
Erg belangrijke wedstrijd..
Verder zijn er nog een paar statistieken waaruit blijkt dat ze behoorlijk gelijkwaardig zijn:
Era: Bos 3.78 en Ana 3.77
BA: Bos .278 en Ana .281
De laatste 2 onderlinge wedstrijden werden door de Angels in Boston gewonnen. Maar toch zie ik ze het deze keer niet doen.
quote:To the field of dreams: If you build it... they will come.
Op dinsdag 27 augustus 2002 00:57 schreef mitt het volgende:Kga ze der wel doorheen dromen..
quote:pff
Op dinsdag 27 augustus 2002 07:12 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Angels 9
Boston 10
das niet fijn wakker worden mitt
quote:Na, ik bedank ook ff jou omdat k meteen s'ochtends hier op FOK! mocht gaan lezen dat ze verloren hadden..
Op dinsdag 27 augustus 2002 17:40 schreef SpankSpankeronie het volgende:
voor bedankjes moet je toch bij Troy Percival en Scot Shields zijn
Bedankt
quote:ik bekijk altijd eerst de mlb-uitslagen van de afgelopen nacht voordat ik de foksportpage check
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:06 schreef mitt het volgende:[..]
Na, ik bedank ook ff jou omdat k meteen s'ochtends hier op FOK! mocht gaan lezen dat ze verloren hadden..
Dus....Bedankt
quote:Dat ritueel heb ik ook altijd, alleen dan bij http://espn.go.com
Op dinsdag 27 augustus 2002 20:45 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
ik bekijk altijd eerst de mlb-uitslagen van de afgelopen nacht voordat ik de foksportpage check
heb bij http://cbs.sportsline.com/ zelf een pagina in elkaar geknutseld en gebruik die als startpagina,reuzehandig
Dit met name omdat ik ook in fantasyleagues speel, en ik niet kan wachten hoe ik het heb gedaan. Zeker ook om anderen alvast te narren als die het nog niet gechecked hebben
maar laten we het ff hebben over de slump waar Barry in zat
3 homeruns en een tweehonkslag voor Bonds,waar die ijle lucht in Colorado wel niet goed voor is
en vanavond hopelijk niet de laatste wedstrijd van het seizoen op C+,om een seizoen nou af te sluiten met een ontmoeting tussen de Chicago White Sox vs Toronto Blue Jays schiet niet op
lees nu ook al dat de teams hun chartervluchten voor Donderdag aan het annuleren zijn,das een slecht voorteken
quote:
The Chicago White Sox called off their Thursday charter to Detroit and said they would travel Friday only if there isn't a walkout. Boston rescheduled its charter to Cleveland for Friday, too, but St. Louis will travel Thursday for the following day's game at the Chicago Cubs, which would be the first game affected by a strike.
Stem hier voor de beste reactie uit het publiek op de aankomende staking:
http://espn.go.com/page2/s/signs/020828.html
Persoonlijk vond ik die van de nuggets wel grappig
Please laat het seizoen doorgaan...
en Donorhoofd check this http://www.baseball-reference.com/r/rockejo01.shtml
quote:Hmm..je kan wel een keer Oakland - Anaheim zien
Op maandag 09 september 2002 20:17 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Sow..de MLB biedt ons een prachtig pakket Live on the Net wedstrijden aan
om mee te beginnen vanavond Oakland at Anaheim at 10 p.m. ET
gevolgd door
Baltimore at N.Y. Yankees, 1 p.m., Tuesday, Sept. 10
St. Louis at Houston, 8 p.m., Thursday, Sept. 12
San Francisco at Los Angeles, 10 p.m., Monday, Sept. 16
Anaheim at Oakland, 3:30 p.m., Thursday, Sept. 19
Arizona at St. Louis, 8 p.m., Monday, Sept. 23
Oakland at Seattle, 10 p.m., Tuesday, Sept. 24
Boston at Chicago White Sox, 2 p.m., Thursday, Sept. 26
*all times Eastern=dus 6 uur erbij optellen
en dat voor maar $4,95
das toch bijna gratis
klote alleen dat ik maar 3 wedstrijden kan zien
alhoewel die wedstrijden die daar om 10 uur savonds beginnen zijn in Nederland om 7 uur sochtends nog niet afgelopen als het een beetje meezit
quote:niet gezien
Op maandag 09 september 2002 23:31 schreef mitt het volgende:
Hmm..je kan wel een keer Oakland - Anaheim zien
maar nu wel de Yankkezen tegen de Oriols
waanzinig die pay-per view
quote:Anaheim at Oakland, 3:30 p.m., Thursday, Sept. 19 <-- deze bedoel ik die je kan zien
Op dinsdag 10 september 2002 19:31 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
niet gezien
maar nu wel de Yankkezen tegen de Oriols
waanzinig die pay-per view
at
at
de Wildcard deelnemer speelt dus altijd tegen de sterkste uit de AL/NL-divisie
quote:iedereen wil wel tegen de Twins.
Op vrijdag 13 september 2002 16:27 schreef mitt het volgende:
Angels staan volgens mij nu boven OaklandOok al staat het gelijk..zo staat het op mlb.com iig.
Liever de Twins dan de Yankees denk ik zo
quote:Whoeii das lekker dan..mja Angels moeten dacht ik nog 4 keer tegen Oakland..dus het zal denk ik wel ergens beslist worden..Angels mogen nou ff een serietje spelen tegen Texas
Op vrijdag 13 september 2002 16:46 schreef SpankSpankeronie het volgende:
nu weet ik het weer
bij een gelijke stand volgt er een beslissingsduel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |