En Barry Bonds had er duidelijk ook zin in,in de openingsgame van de SF Giants uit tegen de LA Dodgers sloeg Barry maar gelijk 2x de bal over de omheining,nog 72 te gaan voor een nieuw homerunrecord.
maar ehm die cap van SF Giants vind ik dus wel de mooiste cap die er op Baseball gebied is.
Die mooie oranje letters op dat zwart...jummie
Geen homeruns voor Barry gisteren,wel een hit by pitch.
En John Rocker mocht dan eindelijk zijn MLB-debuut maken voor de Texas Rangers als closer,ging alleen niet zo best met Rocker op de heuvel.
Johnny kreeg met 2 honken vol een homerun om zijn oren maar gooide gelukkig voor hem na 31 ballen in 1 inning wel de winnende strike over de thuisplaat.
Dat moet beter Rockerbaby
quote:Waar haal jij eigenlijk al die foto's vandaan? Van de meeste sportwedstrijden heb jij actuele foto's... Persbureau ofzo?
Op vrijdag 05 april 2002 19:10 schreef DonorHoofd het volgende:
[afbeelding]
quote:Ach joh... 3 maal eerst 3 wijd, dan 3 fout en dan 3 strike om zo een strike-out te krijgen is ook al 27... In dit geval is het alleen jammer dat van die 4 overgebleven ballen er minimaal 2 honkslagen en 1 homerun was...
Johnny kreeg met 2 honken vol een homerun om zijn oren maar gooide gelukkig voor hem na 31 ballen in 1 inning wel de winnende strike over de thuisplaat.
Dat moet beter Rockerbaby
quote:Hmm, ik hoop voor je dat ze het een beetje lekker gaan doen. Maar eerlijk gezegd vind ik dit nieuwe team slechter dan vorig jaar, op papier dan. Guttierez is een goede speler, maar geen Alomar. Van die jonge pitcher Baez denk ik dat we veel zullen horen. Nu 10-1 voor in de 6e inning, maar ja is tegen Detroit he...
Op donderdag 04 april 2002 07:05 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Go Tribe
En oh ja, ze missen nu ook ene Juan Gonzalez... hehe
Dit wordt toch echt het jaar van de Atlanta Braves!
A-Rod bakt er nog niet veel van dit jaar.
En er valt totnutoe dus vrij weinig te closen daar in Texas voor Rockerbaby
quote:http://search.news.yahoo.com/search/news_photos je typt een naam in klikt op foto en zoeken maar.
Op vrijdag 05 april 2002 20:23 schreef PokerFace het volgende:Waar haal jij eigenlijk al die foto's vandaan? Van de meeste sportwedstrijden heb jij actuele foto's... Persbureau ofzo?
Dit keer een game-winning two-run home run in de 10e inning tegen de SD Padres,kon daarna iedereen met een fijn gevoel naar huis.
quote:Jij bent er vroeg bij, gelukkig hoeven ze maar zo'n 162 wedstrijden te spelen
Op vrijdag 05 april 2002 12:57 schreef Almighty het volgende:
Ik tip trouwens Lance Berkman als MVP van de National League van dit seizoen (tenminste als Barry Bonds ooit een keer afkoeld). Deze gozer kan echt slaan, en heeft tot nu toe in elke wedstrijd een homerun geslagen.
Ook de waarschijnlijke rookie of the Year in de American League, Pena 1b van de Oakland A's heeft een lekkere start.
quote:Tuurlijk ziet het roster van de Tribe na operatie "zet het mes in de spelerssalarissen"van Larry Dolan er minder uit dan vorig jaar en is het jammer dat Alomar a $ 8miljoen,Lofton a $1miljoen,Gonzalez a $11miljoen en zeker Rocker a $2,5 miljoen er zijn vertrokken/eruitgesmeten tis alleen niet anders.
Op vrijdag 05 april 2002 23:23 schreef Almighty het volgende:[..]
Hmm, ik hoop voor je dat ze het een beetje lekker gaan doen. Maar eerlijk gezegd vind ik dit nieuwe team slechter dan vorig jaar, op papier dan. Guttierez is een goede speler, maar geen Alomar. Van die jonge pitcher Baez denk ik dat we veel zullen horen. Nu 10-1 voor in de 6e inning, maar ja is tegen Detroit he...
En oh ja, ze missen nu ook ene Juan Gonzalez... hehe
Dit wordt toch echt het jaar van de Atlanta Braves!
En wat die Braves betreft ook dit jaar geen Worldseries in Atlanta,het probleem voor de Braves is dat er 2 wereldpitchers rondlopen bij een of ander NL-team ergens diep weggestopt in de woestijn waar niemand van gaat winnen zolang een van die 2 op de heuvel staat.
Wel lief van C+ dat ze straks vanaf Mei op de Woensdagavond om 21:00 al de wedstrijden gaan uitzenden,das beter dan al dat nachtwerk en levert mij ook weer heel wat extra uurtjes slaap op.
quote:Nog ff terugkomen op die game1 tegen Detroit van de Tribe
Op vrijdag 05 april 2002 23:23 schreef Almighty het volgende:
Nu 10-1 voor in de 6e inning, maar ja is tegen Detroit he...
En Wickman heeft net ff de 2e confrontatie met de Tigers in het voordeel van de Tribe afgesloten 5-3 dit keer,en een 4-1 seizoensopening,dat gaat de goeie kant uit.
en een mooie Grand Slam Homerun van Travis Fryman
quote:Leuk
Op woensdag 10 april 2002 13:11 schreef SpankSpankeronie het volgende:En al de 4e save voor Wickman,daar kan Rocker alleen maar van dromen.
Rocker bakt er tot nu toe niet veel van,vannacht zelfs een Blown Save tegen de A's aan zijn broek
Johnny zal snel wat moeten gaan presteren,anders is het snel afgelopen met zijn closersrol bij de Rangers als Zimmerman van de Injurylist afkomt.
Nog 2 uurtjes dan DH weer fijn gaan genieten van echt baseball Mets - Cubs en morgenmiddag Urbanes met Braves-Phillies
En zelfs Thome begint nu lekker te draaien met een paar homers dus wie houd ze tegen?
Klote dat de game voor vandaag tegen de KC Royals is afgelast
Zie ook een leuk duel in de NLWest ontstaan tussen de SF Gianst van Bonds en de Arizona DBacks van Schilling en Johnson om de PO-spot al is er natuurlijk nog altijd een wild-card.
quote:Finley gaat scheiden van zijn vrouw.
Op woensdag 10 april 2002 12:23 schreef Almighty het volgende:
Pitcher van de Indians: Finley ook weer goed op weg, nadat zijn start was uitgesteld ivm de arrestatie van zijn vrouw die hem mishandelt zou hebben
En dan het drama Rocker
Johnnyboy verneukte vannacht zijn 2e save en verloor de wedstrijd tegen de Anaheim assholes in de 10e inning.
Als dank werd Rocker vanmorgen maar per direct naar de Triple A Oklohoma Redhawks gestuurd
Life Sucks
Johnny's laatste beelden voor de Texas Rangers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |