10.5.6.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:12 schreef ikJur het volgende:
welke osx versie draai je? in oudere versies is spotlight weleens de boosdoener van dit soort problemen geweest.
Dat is dan ook niet hoeveel geheugen die processen gebruiken, je kijkt naar de verkeerde kolom.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:53 schreef Netsplitter het volgende:
1Gb voor Fx, 1Gb voor Finder en 1Gb voor loginwindow lijkt mij niet gezond.
Ik heb geen mac, maar iets zegt me dat dit ook voor een mac niet normaal is.
Dat, voor in het vervolg. Een van je systeemprocessen loopt te nekken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:22 schreef Tijn het volgende:
Post eens een screenshot van alle processen ipv "mijn processen".
Aha.. inderdaad.. Aangezien hij weer aan het kutten is kan ik het nu goed zien.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat, voor in het vervolg. Een van je systeemprocessen loopt te nekken.
Hmm... het feit dat het weer terug komt, zegt wel dat er echt iets mis is.quote:
Dat is met een (gewone) MacBook ook al hoor. En met elke laptop die zijn lucht aan die kant naar binnenhapt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:37 schreef Kluupkluup het volgende:
m.a.w. de vorm van de Air heeft zo zijn consequenties op de prestaties. Bij 'normaal' gebruik heb ik daar overigens nog niks van gemerkt. Maar moet dus gewoon zorgen dat ik de luchtinlaat niet (half) afsluit.
Topic lezen is een kunst..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:06 schreef snaakje1 het volgende:
eerst norton ff deinstallen zal daar wel aan liggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |