goed plan, zet ik hem ook neerquote:
Nee, sorry,quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:07 schreef muzas het volgende:
Geen leuke lenzen die je kwijt moet?
En buiten alles... die lowepro tas... wellicht intresse... Ik heb nu zon schouder ding waar mijn 70-200 2.8 IS niet echt inpast... kan die wel in die tas?
quote:
Die heb ik wel liggen, maar blijf ik zelf gebruiken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:56 schreef Deva het volgende:
Ik heb ook nog interesse
Toevallig geen kit lens liggen?
alsof die lensjes niet los te verkrijgen zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:04 schreef LadyMongrel het volgende:
Beetje jammer dat je er geen lens bij verkoopt.. Niet dat ik m wil heb de 1000D maar toch, koop je een spoiegelreflex zit er geen lens bij :p
pm gelezen, nieuwe PM onderwegquote:
Dan gaat het over.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:03 schreef jefjef het volgende:
en nog een PM gestuurd, mijn bod gaat omlaag naar 90,- Heb gezien wat een kitlens kost op ebay/marktplaats enz..
150 incl kitlensquote:Op zondag 8 maart 2009 02:00 schreef jefjef het volgende:
hoi,
nog steeds 125,- of wat had jij in gedachten dan?
26 maart vind ik wel vrij ver weg moet ik bekennen....quote:Op zondag 8 maart 2009 15:39 schreef jefjef het volgende:
verkocht! donderdag 26 maart (dan heb ik mijn paycheck wel binnen...) rond 14:00 uur ergens in Apeldoorn, bijvoorbeeld bij Wegener afspreken? Moet jij wel weten te vinden als journalist toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |