quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:44 schreef Badabingea het volgende:
De turkse piloten waren bezig met de integratiecursus
Ik land
Jij land
Weiland.
Spuit 11quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:03 schreef jantar het volgende:
De piloten van het Turkse vleigtuig bleken een cursus Nederlandse taal te volgen."ik land, jij landt, hij landt, weiland."
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:04 schreef Xtreem het volgende:
Er waren 127 mensen aan boord van de Turkse B737-800, wat ontzettend zondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:16 schreef Thieske het volgende:
Ik hoorde net nog een goede maar ben vergeten hoe hij precies ging. Het was iets met een cursus Nederlands en een weiland. Misschien dat iemand hier ''m al gehoord heeft?
en zo is een FOK! meme geborenquote:Op donderdag 26 februari 2009 @ 17:16 schreef Thieske het volgende:
Ik hoorde net nog een goede maar ben vergeten hoe hij precies ging. Het was iets met een cursus Nederlands en een weiland. Misschien dat iemand hier ''m al gehoord heeft?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:34 schreef CaptainCookie het volgende:
GODVERDOMME vliegtuig in m'n weiland
Kankerquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Komt omdat de piloten bezig waren met een inburgeringscursus
Ik land
Jij landt
weiland
Anders lees je het topic even door ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Komt omdat de piloten bezig waren met een inburgeringscursus
Ik land
Jij landt
weiland
als je hem hebt doorgelezen snap je mijn post ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even door ofzo.
quote:"Die piloot van Turkisch Airlines had zijn cursus gramatica niet afgemaakt:
Ik land
Jij land
Hij/zij land
Wei land"
Je collega ook zeker niet?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:00 schreef Falco het volgende:
Ik kreeg hem vandaag op werk ook via de mail, maar dan zo:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:19 schreef winterapfel het volgende:
aangezien ik de foto in dit topic nog niet heb zien staan, post ik 'm toch maar even
[ afbeelding ]
Dat is fucking relax man!quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:19 schreef winterapfel het volgende:
aangezien ik de foto in dit topic nog niet heb zien staan, post ik 'm toch maar even
[ afbeelding ]
quote:ze kunnen dus ook al niet vliegen
Die kreeg ik net door van mn pa via de sms.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:03 schreef jantar het volgende:
De piloten van het Turkse vleigtuig bleken een cursus Nederlandse taal te volgen."ik land, jij landt, hij landt, weiland."
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:50 schreef stafford2908 het volgende:
een boer had een piano bestel wat krijgt ie een vleugel
Dat was mijn grapjequote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:53 schreef stafford2908 het volgende:
attention attention dit is jouwe kaptoen spreek omdatte kredut krisus is kanne vlugtuig niete helemaale landhu op die vlugvield maar op grasvield moete dan noeg klijne stuukje lopen gruutje turkish airlines
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:50 schreef stafford2908 het volgende:
een boer had een piano bestel wat krijgt ie een vleugel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom kwam het Turkse vliegtuig neer vlak voor de Polderbaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:19 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ksssst ga eens shoarma halen maken![]()
[ afbeelding ]
wat heeft sadist zijn met zeuren te maken? volgens mij kun je het niet volgen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:26 schreef laurensschu het volgende:
[..]
Wat nou weer sadisten.
Ik weet niet hoor, wie zeurt er hier nu op een bepaalde groep mensen?
jij volgens mij
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:31 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Nee, het zou pas sadistisch zijn als we beweren dat het niet halal was en vervolgens de varkens sturen om dat rauwe vlees van die akker te halen...
edit gelijk even de laatste 2 paginas wegquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:34 schreef Het_hupt het volgende:
zuzum, reageer gewoon niet
dit is ONZ
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:13 schreef laurensschu het volgende:
Is het vliegtuig nu wel halal geslacht?
hahahaquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Andere landen sturen geld maar op voorstel van Geert Wilders stuurt Nederland 9 Turken terug naar hun vaderland.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er blijken zich onder de doden 4 Amerikanen te bevinden.![]()
Achteraf gezien vind ik dit topic toch ongepast en mag het wat mij betreft op slot.
ja idd ja hahaha!quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:13 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Sorry voor offtopic, maar ik dacht serieus de 1ste te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |