Dat ging tenminste ergens over en zette je aan het denken, 10x beter als die bagger die Giel Beelen uitstrooit of dat kutgelach van het 538 DJ team.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
adam curry_! hoe lang heeft die er gezeten met zijn tergend slechte show vol alu hoedjes praat? 3 maanden?
Agreequote:Op woensdag 25 februari 2009 11:45 schreef BertMaalderink het volgende:
Op Arrow Jazz is het goed neuken.
say what?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:55 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Niet lang meer vrees ik.![]()
Luister nu naar Arrow jazz. Mooi nummer nu!
(ps een 3 voor het goed doorhebben dat ik geen man maar een vrouw ben, gebeurd niet vaak)
Hahaha, you've got a point there.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:57 schreef Agorias het volgende:
[..]
say what?
taalvaardigheid: 2,3
Hey, niet getreurd, je bent een vrouw. Álle vrouwen hebben de neiging waardeloze berichten te postenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:14 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Hahaha, you've got a point there.
Maar toch nog een 2,3 voor mijn taalvaardigheid en maar een 3tje voor mijn post?
Ach ja, gelukkig maar. Anders hadden mannen niks om op te antwoorden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:18 schreef Agorias het volgende:
[..]
Hey, niet getreurd, je bent een vrouw. Álle vrouwen hebben de neiging waardeloze berichten te posten.
Anouk + Snow Patrolquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje zo. Snol Patrol vind in nog wel kunnen maar Anouk en Coldplay
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |