quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mooie fotos roel , voordeel van sombere dagen dat kleuren weer erg mooi worden
Hoe zit't dan met glaZUURquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zitten zuren in en zuren en tanden gaan nooit goed samen, is meestal nog erger dan suiker.
En 's morgens ontbijten met een liter sinaasappelsap en vervolgens je tanden poetsen schijnt ook nie zo best te zijn. Aldus mijn tandartsquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:43 schreef borisz het volgende:
[..], als je bijvoorbeeld een glas Ice tea of Jus D'orange neemt moet je eigenlijk direct even snel je mond spoelen met water dan zijn de meeste van de schadelijke stoffen al weg.
Zo, jij photoshopt al je foto'squote:Op woensdag 25 februari 2009 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. En ook met dank aan Aperture. Wat een heerlijk programma is dat
![]()
. En Nik Sharpener 3.0 maakt 't af
. Ben zelf erg tevreden over deze reeks
.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, hoe was het eigenlijk, carnaval 2009.. if ya know what i mean.
Heb zondagavond, maandag, dinsdag- en woensdagavond eraan geklustquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zo, jij photoshopt al je foto's. Dat duurt wel ff dan.
Pff, das best wel lang, maar resultaat mag d'r wezenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb zondagavond, maandag, dinsdag- en woensdagavond eraan geklust. Als ik iets online zet, moet 't wel goed uitzien
. Ik had in totaal 833 foto's. Daar zijn er dus zo'n 380 van over gebleven
.
Je zou maar op de snelweg zitten, ineens 2 vleugels naast je..quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wow vliegtuig neergestort op schiphol / A9 , in 2-en gebroken
Bij luchthaven Schiphol is een vliegtuig neergestort. Dat meldt RTV Noord Holland.
Het vliegtuig van een Turkse maatschappij is nabij de A9 in twee delen gebroken. Hulpverlening is onderweg.
Meer informatie ontbreekt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:04 schreef SilentChaos het volgende:
Moet je maar geen red bull drinken
de reactie van nieuwlezer , de passagiers die eruit kwamen liepen verdwaast uit het vliegtuigquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je zou maar op de snelweg zitten, ineens 2 vleugels naast je..
De bus zoeken naar Lang Parkeren P3quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de reactie van nieuwlezer , de passagiers die eruit kwamen liepen verdwaast uit het vliegtuig
Wat zou jij doen als jij neerploft
Lijkt me ook wat overdreven, de Polderbaan ligt zo a-centraal als maar zijn kan, dus je zou denken dat de overige banen gewoon te gebruiken zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ik lees op nu.nl dat het hele vliegverkeer is stilgelegd op schiphol...
Is dat niet wat overdrevenWaar moeten die 100en vliegtuigen dan heen vandaag die daar moeten landen
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |