Jij hebt nog wolken, hier is het 1 grijsdekquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ah hier verder
GreendayFijne plaat dit nog steeds van ze...
Beetje jammer dat het weer een beetje betrekt nu, wolken
ah dan kijken we richting zelfde wolkendek aanquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
Hier ondertussen ook (Utrecht)
Was ik maar in Den Haag gebleven
Ach, vanavond weer naar DHMooie stad
Achter de duinen
Ben d'r volgens mij allang lid vanquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de fans:
http://johnbakker-fan.hyves.nl/
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:31 schreef 3FMaster het volgende:
@ Roel:
Vastelaovend 2009: Groete Optoch in Mestreech op zoondag 22 fibberwarie 2009
Carnaval 2009: Grote Optocht in Maastricht op zondag 22 februari 2009
Ook even de Nederlandsche vertaling eronder zetten
Thnxquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:31 schreef Dichterbijer het volgende:
Dat was een leuke remix
@RoelJewel: mooie foto's!
Mooie foto's. Carnaval in Limburg is toch wel veel mooier/leuker dan in Brabant!quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n foto's van Carnaval staan online
Check de slideshow of de fotoserie.
Goed hoor, afspraak was om 9.20, maar voordat ik geholpen werd was het 10.00quote:
Thnxquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mooie foto's. Carnaval in Limburg is toch wel veel mooier/leuker dan in Brabant!
Kiek an. Altijd weer een opluchting vind ik altijd. Had vorige maand mijn tweede gaatjequote:Op woensdag 25 februari 2009 10:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Goed hoor, afspraak was om 9.20, maar voordat ik geholpen werd was het 10.00!. Maar in drie minuten was ik weer uit de stoel met de mededeling tot over zes maanden.
Positief geformuleerdquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx.
Mooier/leuker... geen idee (nooit in Brabant gevierd). In elk geval anders.
Ja, hoe was het eigenlijk, carnaval 2009.. if ya know what i meanquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx.
Mooier/leuker... geen idee (nooit in Brabant gevierd). In elk geval anders.
Dat eet ik bijna nooit, ik eet 99 vd 100 keer kaas of vleeswaarquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kiek an. Altijd weer een opluchting vind ik altijd. Had vorige maand mijn tweede gaatje.
Vooral te wijten aan die fucking chocopasta die ik tegenwoordig op mijn brood smeer denk ik.
Naj, schijnt dat bv. Ice tea ontzettend slecht voor je tanden is. Zal vast ook wel voor chocopaste zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kiek an. Altijd weer een opluchting vind ik altijd. Had vorige maand mijn tweede gaatje.
Vooral te wijten aan die fucking chocopasta die ik tegenwoordig op mijn brood smeer denk ik.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
Nog steeds geen gaatjes..
Afkloppen:(ja, ik heb een rare manier van afkloppen)
De gouden regel is als je alles met mate neemt en goed je tanden poetst er weinig fout kan gaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Naj, schijnt dat bv. Ice tea ontzettend slecht voor je tanden is. Zal vast ook wel voor chocopaste zijn.
Zitten zuren in en zuren en tanden gaan nooit goed samen, is meestal nog erger dan suiker.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Naj, schijnt dat bv. Ice tea ontzettend slecht voor je tanden is. Zal vast ook wel voor chocopaste zijn.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zitten zuren in en zuren en tanden gaan nooit goed samen, is meestal nog erger dan suiker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |