Omdat ik een goed gevoel krijg wanneer ik in de kerk ben. Helaas komt het er zelden vanquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind het ook knap hoor. Maar waarom zou jij iedere week in de kerk willen zitten?
Ze hebben de kans niet eens meer om op eigen kracht zover te komen, dat kan niet meer als je al zo beïnvloed bent door een verder ontwikkelde beschaving.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, dat zou beter zijn. Maar ik zie het niet gebeuren, er mist ook gewoon een hoop moderne kennis en techniek. Ik zie het in 100 jaar overigens nog niet goed komen, zeker met de vaak inefficiente hulp die nu vaak geboden wordt.
Da's een beetje zoals in Urk wonen en dan iedereen in Nederland een folder sturen waarin je uitlegt dat de wereld toch echt door God geschapen isquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:19 schreef leolinedance het volgende:
Overigens vind ik het schitterende landen, heb ik heel veel geweldige mensen ontmoet en ga ik zeker nog een keer terug hoor! Ik respecteer natuurlijk wel dat zij naar de kerk gaan. Ik ben daar trouwens wel een paar keer raar aangekeken toen ik zei dat ik niet naar de kerk ging! Dat werd niet echt gewaardeerd. In een hotel in Jinja, Oeganda, kreeg ik het oude testament mee van de receptioniste. Ik moest iedere avond een hoofdstuk lezen en dan ging ze me overhoren. Wel een leuk idee natuurlijk...
Ach ja, ik denk ik deel het even met jullie! Maaruhh, dansen gisteren? Ik weet niet waar jij bent geweest maar ik heb niet veel gedanst.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:22 schreef FFnog het volgende:
Hey Leo,
Het dansen gister was weer gezellig man...
Maar je hebt weer een lekker afzeiktopic open gezet zie ik...
Moet je nu echt een topic openen om te weten dat bidden niet helpt...???
Minimaal de helft van de populatie van Nairobi woont in huisjes zoals je in de OP ziet. Zoek maar op Kibera (foto OP) en Mathare bijvoorbeeld. Kibera is de grootste sloppenwijk van Afrika en de één na grootste ter wereld (na Rio de Janairo dacht ik). Het centrum van Nairobi is best wel oke maar bij lange na gaan grote Europese stad qua voorzieningen. Buiten het centrum wordt het snel minder...quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:27 schreef Lkw het volgende:
Google Image Search levert dit als Nairobi op:
[ afbeelding ]
Zoheel veel verschil met R'dam zie ik niet eigenlijk..
Hoezo niet gedanst...quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach ja, ik denk ik deel het even met jullie! Maaruhh, dansen gisteren? Ik weet niet waar jij bent geweest maar ik heb niet veel gedanst.
Daar wonen meer dan een miljoen mensenquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:40 schreef Lkw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets heb ik inderdaad in R'dam nog nooit gezien
Zegt iemand die waarschijnlijk zelf zo lelijk is dat zijn foto onherkenbaar in zijn fobo staatquote:Op woensdag 25 februari 2009 07:00 schreef Bananenman het volgende:
Een foto plaatsen om aan te tonen hoe goed we het in Nederland hebben en dan uitgerekend eentje van rotterdam
Ik vind Nairobi mooier.
Gaat prima hier . Geen last van verzakkende grafpandjes of toeristen in platbodems die mn vreten uit me muil kijkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 07:11 schreef Bananenman het volgende:
Zegt iemand die uberhaupt helemaal geen fotoboek heeft
Is het ondanks alles toch wel gezellig in rotterdam knul?
Ik vind Nairobi niet mooier, wel leuker. Nairobi mooier...quote:Op woensdag 25 februari 2009 07:00 schreef Bananenman het volgende:
Een foto plaatsen om aan te tonen hoe goed we het in Nederland hebben en dan uitgerekend eentje van rotterdam
Ik vind Nairobi mooier.
sinds wanneer kan je in spangen je was buiten ophangenquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:40 schreef Lkw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets heb ik inderdaad in R'dam nog nooit gezien
Bijvoorbeeld Nigeriaquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
In Afrika zit niet veel geld.
Het geld wat er zit, hebben maar een paar mensen. Die mensen regeren de landen, dus denk je dat die regerende pipo's ook maar enige verandering willen?
Daar wonen anders nog genoeg arme mensen. Het sociale vangnet is lang niet zo goed als bij ons. En het aantal kerkgangers is niet te vergelijken met Kenia/Oeganda (en vast nog wel meer Afrikaanse landen, maar daar ben ik niet geweest). Bijna iedereen gaat naar de kerk in Kenia, in Amerika écht niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:03 schreef afcajos het volgende:
Wat een domme vergelijkingAmerika is ook zo gelovig als de pest en daar leeft men ook niet in sloppenwijken he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |