quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:45 schreef Intxaurraga het volgende:
Is het trouwens bij te houden, kwiks? Ik had gisteren twee PC's en een schrijfblok, en het duizelde me al behoorlijk.
mensen zijn nu verplicht hun eigen aanval te quoten alsal die slaagt, dus dat maakt het ietsje makkelijkerquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:45 schreef Intxaurraga het volgende:
Is het trouwens bij te houden, kwiks? Ik had gisteren twee PC's en een schrijfblok, en het duizelde me al behoorlijk.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:43 schreef JJH het volgende:
Sushistan valt Sjaak-Polakkië aan!!!
Haiaiaaaaakiri-waiki! *
*Susheense strijdkreet
Ik weet niet zeker of ik alle aanvallen moet quoten en pareren, of alleen de eerste, maar bij deze: pareerrrrquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Het leuke is dus om op slinkse wijze een aanval te verkondigen* om je vijand te verrassen.
* Wat ik hierbij dus doe op Jihad-met-sambal.
quoten en parerenquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:48 schreef Pinterman het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet zeker of ik alle aanvallen moet quoten en pareren, of alleen de eerste, maar bij deze: pareerrrr
en slaat afquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:48 schreef Sena het volgende:
kaas city krijgt nogmaals een bezoekje van mijn troepen
het is opeens druk geworden
Ja je kunt ook niemand anders aanvallen :) Geen zorgen, mijn Siberische tijgers staan paraat en slaan de aanval af.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:47 schreef JJH het volgende:
[..]
:D
BLioj dat ik het niet doe. :)
* JJH valt nogmaals sjaak polakkië aan
| 1 |
pareert de kansloze aanvalquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:49 schreef neen het volgende:
Chakkiepakkieland valt geruisloos Mloooie KLetelland aan!
Pareert nog voordat de troepen enigzins de grens over zijn...quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:50 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ja je kunt ook niemand anders aanvallenGeen zorgen, mijn Siberische tijgers staan paraat en slaan de aanval af.
[ code verwijderd ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:51 schreef Intxaurraga het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Volkslied:
[i]Wad 'n eiland
Wad 'n eiland
Wad 'n wonder der bestaan
Wad 'n eiland
Wad 'n eiland
Pareert.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:51 schreef Intxaurraga het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Volkslied:
Wad 'n eiland
Wad 'n eiland
Wad 'n wonder der bestaan
Wad 'n eiland
Wad 'n eiland
Ik val Sushistan aan
Oke, dan weet ik datquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
quoten en parerenter bevestiging dat je het gelezen hebt
Sjaak Polakkie's troepen rennen Pruma binnen. Patsboem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |