Ja die mag je zelf in een apart tabblad houden. Dat is nog wel handiger denk ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:05 schreef amvrosios het volgende:
[ afbeelding ]
mish ff in de OP gooien?
nop dat doe ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:10 schreef amvrosios het volgende:
kan ook...
moeten we btw zelf painten? want ik heb geen paint
word voor je gedaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:10 schreef amvrosios het volgende:
kan ook...
moeten we btw zelf painten? want ik heb geen paint
Little Turkey slaat je aanval af!quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
De troepen van Perzië vallen Little Turkey binnen.
eerst komt eerst maaltquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:13 schreef neen het volgende:
De Mlooie kletel en ik doen beide een aanval op Bianca.... wat is dan de regel
wie er als eerste een aanval begonquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:13 schreef neen het volgende:
De Mlooie kletel en ik doen beide een aanval op Bianca.... wat is dan de regel
Ja, als geen van beide aanvallen wordt gepareerd. krijgt degene die het land als eerst aanviel de macht.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
eerst komt eerst maalt(denk ik
)
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:15 schreef murp het volgende:
ik wil nepal en dan noem ik het nee-paultjuhhh
ik moest lachenquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:15 schreef murp het volgende:
ik wil nepal en dan noem ik het nee-paultjuhhh
De soldaten van Bianca blijken niet erg vechtlustig te zijn en nemen de haze beentjes.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
word voor je gedaan.
de mlooie kletel valt bianca aan
Om angst in te boezemen!quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:18 schreef amvrosios het volgende:
waarom dat plaatje? maakt het scrolle niet echt aantrekkelijker hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |