Jep volgens mij wel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Het staakt het vuren heerst nog steeds.
[ afbeelding ]
Vaderland - Quyxz_ - Fillipijnen
Little Turkey - Sena
Klompmenistan - nubreektmijnklomp - Israël
Sjaak-Polakkië - Pinterman - Oost-Rusland, Oost-China
Chakkiepakkieland - neen - Indonesië, Maleisië, Taiwan
Bianca - cerror
Perzië - TheMagnificent - Iran, Irak, Oman, Saudi-Arabië
Kaas-City-Central - amvrosios - Mongolië, Midden-Rusland, Turkmenistan, Kazachstan
De MLooie Kletelland - cablegunmaster
Nee-Paultjuhhh - murp
Jihad-met-sambal - Clesar03
Sushistan - JJH - Japan, Noord-Korea
Pruma - murp - Myanmar, India, Sri Lanka, Nepal, West-China
Wad 'N Eiland - Intxaurraga
Blaat - Clesar03 - Vietnaam
Lolitalië - Intxaurraga - West-Rusland
Moederland - sena - Moederland
nu alles compleet?
tegen aanvalquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:12 schreef Intxaurraga het volgende:
Oe, West-Rusland is me toch toegewezen. In Lolitalië leest iedereen verplicht Lolita.
[ afbeelding ]
wacht nou effe totdat het staakt het vuren is afgelopen..quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:12 schreef Intxaurraga het volgende:
Oe, West-Rusland is me toch toegewezen. In Lolitalië leest iedereen verplicht Lolita.
[ afbeelding ]
Oho, nietesquote:
nee, west rusland is opgeeisd door rcco -> sint roccsburg ofzo.quote:
Dat land bestaat niet meer. Je moet het bij z'n nieuwe naam noemen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:12 schreef Intxaurraga het volgende:
[ afbeelding ]
(little turkey bestaat niet meer, is kaas city central)quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:12 schreef Intxaurraga het volgende:
[ afbeelding ]
Maar stuit helaas op dichte grenzen!quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:14 schreef murp het volgende:
* murp rent met zn mannen naar Sjaak-Polakkië
quote je aanval dan even en zeg wat je hebt veroverdquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:13 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Oho, nietes
Mijn aanval was de post voor het staakt het vuren - de 5 minuten tellen dan neem ik aan gewoon door tijdens het wapenbestand? Anders geef je iemand eigenlijk wel erg lang de tijd om te pareren
Little Turkey bestond trouwens niet eens meerquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:13 schreef murp het volgende:
[..]
wacht nou effe totdat het staakt het vuren is afgelopen..
EINZquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:13 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Tegenaanval, die moet ik dus ook pareren (?).
dan gaan ze naar Kaas-City-Centralquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:14 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Maar stuit helaas op dichte grenzen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |