abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66418847
Nu ik niet weet waar dit topic hoort post ik hier. Sorry modjes <3.

Stel ik kop een ov wegwerp chips kaart voor 2 ritten, kan ik dan van spijkenisse naar cappelle aan den ijsel?

eigenlijk moet ik van hoogvliet naar centraal station. Maar ik vroeg me dus af wat het limiet is want die kon ik niet vinden op de site van de ov chipkaart.

dank is groot,

stroke.
pi_66419279
Volgens mij gewoon twee ritten (ongeacht de lengte van de rit).
Inchecken in Hoogvliet uitchecken op CS en omgekeerd op de terugreis, daarna kun je de kaart niet meer gebruiken.
Ik weet dit overigens niet zeker (dat van die ongeachte lengte van de rit).

[ Bericht 4% gewijzigd door Butterfly91 op 24-02-2009 20:09:10 ]
pi_66419893
schopje GC
pi_66461074
Wegwerpkaarten zijn volgens mij toch hetzelfde als dagkaarten? Kan je van a naar b toe, ongeacht de lengte van de rit.
I'm putting back the Fun in Funeral
pi_66461455
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:07 schreef Mylene het volgende:
schopje GC
had naar PTA gemoeten, daar zit meer kennis op dit gebied (niet bij mij zelf overigens)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_66461518
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

had naar PTA gemoeten, daar zit meer kennis op dit gebied (niet bij mij zelf overigens)
dat dacht ik dus ook al
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_66466738
Jep dat kan gewoon
pi_66515408
Misschien een domme vraag maar als je door de week moet reizen met een studenten OV chipkaart, moet je dan deze ook opladen? (dus als je altijd al een Week OV heb gehad?)
pi_66799091
Ze zijn niet zo slim geweest met de beveiliging van tijdelijke OV-Chipkaarten (mijn persoonlijke is er nog steeds niet!) heb ik zojuist ontdekt. Ik (met een studentenweekkaart) kan in het weekend gewoon met de metro reizen zonder daarvoor te betalen, ze hebben er dus blijkbaar niet voor gekozen om tijdelijke weekend- en tijdelijke week OV-Chipkaarten uit te delen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_66804974
Wanneer zijn die ov chipkaarten nou eens overal in NL ingevoerd?
pi_66807152
Wat gebeurt er trouwens, als je als student niet uitcheckt ??(tram/bus)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')