Nee, de neger die pauze aan het nemen was en naar smaatjes zat te kijken.quote:
pricelessquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, de neger die pauze aan het nemen was en naar smaatjes zat te kijken.
[ afbeelding ]
Wat zou jij dan doen? Hm?!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is heulemaal in Greuning!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:34 schreef Smart_ass het volgende:
http://www.rug.nl/corporate/onderwijs/minor/frg/MIRGMISD
Die minor lijkt mij zo leuk.
Ik zou ze hosselen, De mentaliteit van die negers klopt niet. Een beetje lafjes kijken, wat roepen, maar echt hosselen, ho maar!quote:
I lol'dddddddddquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihi geneeskunde kan ik niet. Dat zou pas pure zelfoverschatting zijn. Bovendien word ik er niet toegelaten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is heulemaal in Greuning!
http://www.amc.nl/?sid=29![]()
Hier rijden de trams ook ondergrondsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt, metro's hebben ze onder de grond verstopt.
Ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zou ze hosselen, De mentaliteit van die negers klopt niet. Een beetje lafjes kijken, wat roepen, maar echt hosselen, ho maar!
Wedden van wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihi geneeskunde kan ik niet. Dat zou pas pure zelfoverschatting zijn. Bovendien word ik er niet toegelaten.
Maar ik ben eten, xxxxoxoxoxoox hvj!!!!
Ik heb een hekel aan mensen die overbodig spaties gebruiken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:41 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb trouwens echt een hekel aan mensen die "hetro" schrijven. Serieus wat kan ik me daaraan ergeren.
Oja ik ging eten. Doeiiii.
maar geneeskunde is toch voor slimme mensen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wedden van wel.
Ga doen zoals ik het doe±!!111
Eeet smakelijk xoxoxoxooxoxoxxoXxoooxoxoxoxoxoxx HZOVVJ±!!!1111
Dat gaat moeilijk als ik zelf de foto's maak.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:46 schreef PeZu het volgende:
en waar op dat plaatje hossel je de tjiks dan zh
Was dat negatief tegenover S_a of tegenover mij?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
maar geneeskunde is toch voor slimme mensen?
S_a is toch eten?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Was dat negatief tegenover S_a of tegenover mij?
Ga je mond spoelen met zeep...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als ik zelf de foto's maak.
Overigens vond ik ze maar lelijke sloeries.
HEUY, als je aan S_a komt kom je aan Zh!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
S_a is toch eten?
Dan was het namelijk S_a
![]()
Waarom? Omdat ik niet op die standaard sletjes val?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met zeep...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |