Altijd op het verkeerde momentquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Laat dit nou net het moment zijn dat ik naar de dokter moet.![]()
Verdomme
De keuze van 'oudjes' blijft verbazingwekkend. Of je hoort ze nooit of ze worden ineens weer kapotgedraaid. Zal wel eenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:37 schreef cosmick het volgende:
Why the fuck komt deze crap weer zo ineens wekelijks voorbij?
Tijd voor Arrow Classic Rockquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ga denk ik maar naar iets anders luisteren, dat Coldplay gebeuren komt mijn strot uit...
Hans en Johnny Cash aanvragen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
Is het onze Hans die deze aanvroeg?
Mooi manEindelijk muziek
Of Happy hardcorequote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hans en Johnny Cash aanvragen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hans zou Alphabeat aanvragen
Net een leuk liedje op KX en ik moest gelijk aan jou denken Roel, Martine Bijl - Het Limburgs klaagliedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De keuze van 'oudjes' blijft verbazingwekkend. Of je hoort ze nooit of ze worden ineens weer kapotgedraaid. Zal wel een'3FM presents'
-actie aankomen ofzo
.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Net een leuk liedje op KX en ik moest gelijk aan jou denken Roel, Martine Bijl - Het Limburgs klaaglied
Ze wisselen de Kwalitatief Uitermate Teleurstellende liedjes af met de leukequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |