Eens, de oude nummers kan ik nog wel aanhoren (tja ik zeg niet dat't goed is hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Killers vond ik, voordat ze besloten kleuterdisco te gaan maken, wel erg goed hoor.
Ik klaag genoegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
Lang leve 3FM Piles...Heb je tenminste nog wat te klagenDat is natuurlijk Nederlander eigen
Klaagcultuur
Zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
Hans, kan je niet nog een keer zo'n lekker requestje doen?
Had zeker wel van die plaat gehoord hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Stiekum had je nog nooit van dat nummer gehoord; of wel?
Haaaaaaaaaaaaaaaaaansquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nooooooortje !![]()
Alles kids met Jimbo?!
Maar deze isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef cosmick het volgende:
Draai 's een keer wat anders van K's Choice ofzo.
Idd jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef cosmick het volgende:
Ja, super goed zeg ! Heb cola, wijnballen en een prachtig uitzicht. Kan niet beterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaans
Jahoor prima, met jou ook?![]()
Ik vind hier die stem juist heel naar. Zit een rare ruis over heen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, fijne plaat, mooie stem
Jammer dat als je een foto van haar hebt gezien, je hele geile beeld wat je bij die stem had in 1 seconde weg is![]()
Mwaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Niks an. Lijkt ook bijzonder veel op die Faithless-bagger.
Elegiaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef cosmick het volgende:
Wijnballenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, super goed zeg ! Heb cola, wijnballen en een prachtig uitzicht. Kan niet beter![]()
Tietenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, super goed zeg ! Heb cola, wijnballen en een prachtig uitzicht. Kan niet beter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |