Zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
Hans, kan je niet nog een keer zo'n lekker requestje doen?
Had zeker wel van die plaat gehoord hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Stiekum had je nog nooit van dat nummer gehoord; of wel?
Haaaaaaaaaaaaaaaaaansquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nooooooortje !![]()
Alles kids met Jimbo?!
Maar deze isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef cosmick het volgende:
Draai 's een keer wat anders van K's Choice ofzo.
Idd jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef cosmick het volgende:
Ja, super goed zeg ! Heb cola, wijnballen en een prachtig uitzicht. Kan niet beterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaans
Jahoor prima, met jou ook?![]()
Ik vind hier die stem juist heel naar. Zit een rare ruis over heen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, fijne plaat, mooie stem
Jammer dat als je een foto van haar hebt gezien, je hele geile beeld wat je bij die stem had in 1 seconde weg is![]()
Mwaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Niks an. Lijkt ook bijzonder veel op die Faithless-bagger.
Elegiaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef cosmick het volgende:
Wijnballenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, super goed zeg ! Heb cola, wijnballen en een prachtig uitzicht. Kan niet beter![]()
Tietenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, super goed zeg ! Heb cola, wijnballen en een prachtig uitzicht. Kan niet beter![]()
Wil je er eentje opsturen naar me?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zijn echt super lekker. Heb hier een pallet vol van die dingen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die crunchen zo als je erop kauwt.
Die is net geweestquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ook zo bagger dit
Nu Razorlight nog met Wire to wire en het feest is weer compleet
Tuurlijk! doe ikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wil je er eentje opsturen naar me?
Laat dit nou net het moment zijn dat ik naar de dokter moet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:32 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaaaaa Survivor - Eye of the tiger
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hehehe. Echt van die standaard 3FM-deuntjes waar zo'n beetje iedereen lyrisch over is.
Hup, op je fiets, oortjes in en 3FM luisteren. Ik weet zeker dat je stoer op je fiets zit. Alleen al dit liedjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Laat dit nou net het moment zijn dat ik naar de dokter moet.![]()
Verdomme
Altijd op het verkeerde momentquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Laat dit nou net het moment zijn dat ik naar de dokter moet.![]()
Verdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |