Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:49 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb deze gekocht net:
https://www.dynabyte.nl/article.php?tc=kieskeurig&xi=25437
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die is zeker ook mooi, maar deze geef ik een 6je. Aardig liedje
Hij is: Onderweg naar morgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:52 schreef muisje-eliza het volgende:
als het goed is...is ie morgen in huis
"RabRadio vette plaat"quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:56 schreef Piles het volgende:
Paul kan held worden door 'm als uuropener te draaien straks
Het had idd nog erger gekundquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:58 schreef TheZapster het volgende:
George Michael![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar gelukkig geen Careless Whisper
Ekdom of Veenstra worden überhelden als een van die 2 in moeten vallen voor Claudia, en 'em 2 uur lang draaien, ala Toppertjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:56 schreef Piles het volgende:
Ik vreesde al het ergste nadat Father figure (quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het had idd nog erger gekund>
Oepsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:56 schreef Piles het volgende:
Dat word dus Marco B.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:56 schreef Piles het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Wat voor medicijnen gebruik jij Hans?
Wijnballenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Wat voor medicijnen gebruik jij Hans?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:17 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Doe dan ook die andere:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:17 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Doe dan ook die andere:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
volgens mij kijkt ze of alle schaamharen wel in dr broekje zitten
Die eerste vond ik de mooistequote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:17 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Doe dan ook die andere:
[ afbeelding ]
En ze is zo geconcentreert bezig, dat ze valt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
volgens mij kijkt ze of alle schaamharen wel in dr broekje zitten
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:22 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En ze is zo geconcentreert bezig, dat ze valt.
Als we het over mooie vrouwen hebben:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die eerste vond ik de mooiste.
Echt?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:26 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Als we het over mooie vrouwen hebben:
[ afbeelding ]
Zo op 't eerste oog weinig mis mee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:26 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Als we het over mooie vrouwen hebben:
[ afbeelding ]
Doen we er een schepje boven op:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo op 't eerste oog weinig mis mee.
Wat wordt de volgende stapquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:29 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Doen we er een schepje boven op:
[ afbeelding ]
Kijk, zo kan ik 't wat beter beoordelen, met minder stofquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:29 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Doen we er een schepje boven op:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Smaken verschillen, gelukkig. Vindt dr ook niet echt heel mooi..
Ik merk dat je enthousiast word?quote:
Puber hèquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
[..]
Ik merk dat je enthousiast word?
Ze speelt in de nieuwe Knight Rider serie, komende zondag @ RTL 7 daar zul je haar vaker in bikini aantreffenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijk, zo kan ik 't wat beter beoordelen, met minder stof. Kont
.
Prettig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:38 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ze speelt in de nieuwe Knight Rider serie, komende zondag @ RTL 7 daar zul je haar vaker in bikini aantreffen
Shit, heb ik dan weer gemist!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
Is het onze Hans die deze aanvroeg?
Mooi manEindelijk muziek
De neiging om nu 'Ja ' te zeggen is natuurlijk wel erg grootquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
Mooi manEindelijk muziek
Editorsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
Joepie, de Editors
Nou ja, altijd nog veeeeeeeeeeele malen (en dat meen ik echt) beter dan The Whombats, The Killers, Metrostation, Kaiser Chiefs en ook minder vervelend om aan te horen dan U2, en dan vooral die nieuwe plaat van ze...
Stiekum had je nog nooit van dat nummer gehoord; of wel?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De neiging om nu 'Ja ' te zeggen is natuurlijk wel erg groot![]()
Killers vond ik, voordat ze besloten kleuterdisco te gaan maken, wel erg goed hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
Joepie, de Editors
Nou ja, altijd nog veeeeeeeeeeele malen (en dat meen ik echt) beter dan The Whombats, The Killers, Metrostation, Kaiser Chiefs en ook minder vervelend om aan te horen dan U2, en dan vooral die nieuwe plaat van ze...
Eens, de oude nummers kan ik nog wel aanhoren (tja ik zeg niet dat't goed is hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Killers vond ik, voordat ze besloten kleuterdisco te gaan maken, wel erg goed hoor.
Ik klaag genoegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
Lang leve 3FM Piles...Heb je tenminste nog wat te klagenDat is natuurlijk Nederlander eigen
Klaagcultuur
Zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
Hans, kan je niet nog een keer zo'n lekker requestje doen?
Had zeker wel van die plaat gehoord hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Stiekum had je nog nooit van dat nummer gehoord; of wel?
Haaaaaaaaaaaaaaaaaansquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nooooooortje !![]()
Alles kids met Jimbo?!
Maar deze isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef cosmick het volgende:
Draai 's een keer wat anders van K's Choice ofzo.
Idd jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef cosmick het volgende:
Ja, super goed zeg ! Heb cola, wijnballen en een prachtig uitzicht. Kan niet beterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaans
Jahoor prima, met jou ook?![]()
Ik vind hier die stem juist heel naar. Zit een rare ruis over heen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, fijne plaat, mooie stem
Jammer dat als je een foto van haar hebt gezien, je hele geile beeld wat je bij die stem had in 1 seconde weg is![]()
Mwaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Niks an. Lijkt ook bijzonder veel op die Faithless-bagger.
Elegiaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef cosmick het volgende:
Wijnballenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, super goed zeg ! Heb cola, wijnballen en een prachtig uitzicht. Kan niet beter![]()
Tietenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, super goed zeg ! Heb cola, wijnballen en een prachtig uitzicht. Kan niet beter![]()
Wil je er eentje opsturen naar me?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zijn echt super lekker. Heb hier een pallet vol van die dingen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die crunchen zo als je erop kauwt.
Die is net geweestquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ook zo bagger dit
Nu Razorlight nog met Wire to wire en het feest is weer compleet
Tuurlijk! doe ikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wil je er eentje opsturen naar me?
Laat dit nou net het moment zijn dat ik naar de dokter moet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:32 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaaaaa Survivor - Eye of the tiger
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hehehe. Echt van die standaard 3FM-deuntjes waar zo'n beetje iedereen lyrisch over is.
Hup, op je fiets, oortjes in en 3FM luisteren. Ik weet zeker dat je stoer op je fiets zit. Alleen al dit liedjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Laat dit nou net het moment zijn dat ik naar de dokter moet.![]()
Verdomme
Altijd op het verkeerde momentquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Laat dit nou net het moment zijn dat ik naar de dokter moet.![]()
Verdomme
De keuze van 'oudjes' blijft verbazingwekkend. Of je hoort ze nooit of ze worden ineens weer kapotgedraaid. Zal wel eenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:37 schreef cosmick het volgende:
Why the fuck komt deze crap weer zo ineens wekelijks voorbij?
Tijd voor Arrow Classic Rockquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ga denk ik maar naar iets anders luisteren, dat Coldplay gebeuren komt mijn strot uit...
Hans en Johnny Cash aanvragen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
Mooi manEindelijk muziek
Of Happy hardcorequote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hans en Johnny Cash aanvragen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hans zou Alphabeat aanvragen
Net een leuk liedje op KX en ik moest gelijk aan jou denken Roel, Martine Bijl - Het Limburgs klaagliedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De keuze van 'oudjes' blijft verbazingwekkend. Of je hoort ze nooit of ze worden ineens weer kapotgedraaid. Zal wel een'3FM presents'
-actie aankomen ofzo
.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Net een leuk liedje op KX en ik moest gelijk aan jou denken Roel, Martine Bijl - Het Limburgs klaaglied
Ze wisselen de Kwalitatief Uitermate Teleurstellende liedjes af met de leukequote:
Whehehe, ik zou bijna inschakelen om te luisteren wat zo erg is, maar ik denk dat ik daar spijt van zou krijgen.quote:
Ja, daar is dezequote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
Het waren The Cooks met Always where I need to be
Ilse isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
Leuk dat we daar wel allemaal op 1 lijn zitten
Hmmmm..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:19 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaa kevin Rudolf. vette plaat
Dit is absoluut de nieuwe Megahit![]()
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:19 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaa kevin Rudolf. vette plaat
Dit is absoluut de nieuwe Megahit![]()
Ik begin steeds meer te denken dat Hans iemand is die door 3FM is ingehuurd , het kan gewoon echt niet dat iemand al die bagger goed vindtquote:
Ja idd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat Hans iemand is die door 3FM is ingehuurd , het kan gewoon echt niet dat iemand al die bagger goed vindt
Die plaat ís ook goed!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat Hans iemand is die door 3FM is ingehuurd , het kan gewoon echt niet dat iemand al die bagger goed vindt
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja idd.
Hans, doe 's normaaaaaaaaal man!
Shit, jullie hebben me door..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:25 schreef TheZapster het volgende:
Super vette hit in de states en gaat ook gewoon hier een kneiter (quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja idd.
Hans, doe 's normaaaaaaaaal man!
antiroos heeft blijkbaar twee accounts.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij bent gewoon van de muziek-redactie he
Het kan ook Basyl de Groot zijn, die is ook van de muziek-redactie volgens mij.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
antiroos heeft blijkbaar twee accounts.
Of het is gewoon Paul "ik heb geen smaak" Rabbering.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het kan ook Basyl de Groot zijn, die is ook van de muziek-redactie volgens mij.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Of het is gewoon Paul "ik heb geen smaak" Rabbering.
En hij is nu verdomd stilquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Je hebt gelijk, vandaar dat hij zo enthousiast is over Paul Rabbering
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij moet nu zeker weer met die rotkinderen en hun huisdieren op tv
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij moet nu zeker weer met die rotkinderen en hun huisdieren op tv
Nou dat is zeker waar jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haaaaans!
Je rockt hoor. Ik bewonder je altijd aanwezig enthousiasme.
Jup! ik probeer jullie al die vette hits door de strot te duwen, maar dat valt niet altijd meequote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij bent gewoon van de muziek-redactie he
Whahaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haaaaans!
Je rockt hoor. Ik bewonder je altijd aanwezig enthousiasme.
Klopt ! was uiteraard in scene gezet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:46 schreef TheZapster het volgende:
Was "Hans" ook niet degene die Paul gemaild heeft om te vragen of hij ook op Fok! komt en dat Paul terug mailde dat hij niet zo van het posten op een forum houdt?
Of ze nu muziek maakt of niet; Anouk wordt ook altijd genomineerd en goh, ze wint ook altijd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe kan je Pete Philly "Alternative" noemen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:48 schreef 3FMaster het volgende:
"Geluk komt aan op een dubbeltje of 2"
50 Cent
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt ! was uiteraard in scene gezet.
Blijkt Hans eigenlijk Ans te zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zul je dadelijk weer zien dat ze ook op FOK! komt![]()
.
Juist !quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
![]()
Soort wie is de mol. Wie is de DJ? onder de Fok!kers
![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Blijkt Hans eigenlijk Ans te zijn.
[..]
[..]
Christine le Ducquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:04 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
mn lievelingswinkel bestaat niet meer
De Bonbonneriequote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:04 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
mn lievelingswinkel bestaat niet meer
Het is nu dus Goodbye Kittyquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
Hello Kitty winkel in Hilversum
Hij heeft ongetwijfeld al haar filmsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:51 schreef Sersjee het volgende:
Hahaha, Coen zegt dat 'ie Jenna Jameson niet kent! Liegbeest!
Om 18.51 uur dus?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
Nog een uurtje en dan wordt er weer wat inhoud aan je radio toegevoegd
Praatje Plaatje tochquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om 18.51 uur dus?
Klinkt als een nogal onbelangrijk tijdstip.
Ze wil ze terug!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij heeft ongetwijfeld al haar films.
Mwaaah:3 ik bedoel dus eigenlijk MetMichiel xDquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om 18.51 uur dus?
Klinkt als een nogal onbelangrijk tijdstip.
Nou Roel, gooi al je charmes in de strijdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Joss Stone gedumpt door vriend
YES YES YES!
Da's natuurlijk erg vervelend voor haar.
Ga haar is troosten Roelquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Joss Stone gedumpt door vriend
YES YES YES!
Da's natuurlijk erg vervelend voor haar.
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/292176quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:09 schreef JeroenV het volgende:
Is de uitslag van de Zeroes nog ergens te zien eigenlijk?
Nou, de 3FM Classic Request 2008 stond er eerder ook al op. Tegenwoordig staat elk overzicht volgens mij wel ergens onlinequote:Wow, te gek! Er zijn mensen die een torrent gemaakt hebben van de volledige Zeroes Request Top 100. Toch een mooi compliment! #3FM
Wat is dat voor een site??quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:10 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb een account gemaakt op Zie.nl kijken of ik daar DJ Sandstorm zijn mixen mag bewaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |