In princiepe werkt het niet, het zou wel kunnen. Anders meet je ff hoeveel dr op je USB poort staat?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:15 schreef Wunny het volgende:
En wat gebeurt er als ik dus iets van 600mA erin steek?
Zoals dit:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20160
Hij krijgt een usb kabel erbij met maar 1 aansluiting.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:19 schreef Magneet het volgende:
Hij zal wel 2 usb stekkers nodig hebben zodat er 1000 beschikbaar is
Nee je blaast niks op, het ding werkt gewoon nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:22 schreef Wunny het volgende:
Ik moet het gewoon gokken dus? Maar, als hij echt 600 mA is en mijn USB poort 500mA dan blaas ik niks op ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop