Sommige hoekbanken kan je het ene gedeelte loskoppelen, zodat je em kan draaien. Geldt niet voor deze?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:59 schreef Gwywen het volgende:
Nadelen die ik kan opnoemen:
* Verplicht deze opstelling, nooit te veranderen (stel dat je gaat verhuizen of de woonkamer anders wilt indelen)
Voordelen:
* Hij is héél diep (1.02 diep)
* Zachte kussens en met vering in het onderstel, dus extreem lekkere zit
* Veel comfortabeler dan onze huidige bank maar niet fluffy/slordig
* De kleur past mooi bij het lambrizeringproject in de woonkamer en is minder gevoelig voor vieze kindjes dan onze huidige bank
* Je kunt er languit op liggen
Dat is geen hoekbank, maar een normale bank met een chaise longue eraan (niet minder leuk hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:08 schreef wise het volgende:
[..]
Sommige hoekbanken kan je het ene gedeelte loskoppelen, zodat je em kan draaien. Geldt niet voor deze?
Heb zelf thuis ook een hoek bank, en het is super om languit te liggen om een filmpje te kijken. Relaxte kussen erbij. kunnen met gemak 7 mensen op, of anders 5 en 2 liggend
![]()
deze vorm heeft die [ afbeelding ]
Dat is inderdaad een veel voorkomend probleem. Vaak zijn vrouwen een stukje korter, en banken worden over het algemeen gemaakt op mensen van 180 cm met een standaard verhouding. Bij een hangbank heb je inderdaad ook weinig aan een kussen in de rug, in tegenstelling tot een hardere bank.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:15 schreef SuusK het volgende:
Wij hebben geen hoekbank, maar wel een hang-bank. D.w.z. ik kan er eigenlijk niet echt normaal echt op zitten. Onze bank ik voor mijn man perfect, maar voor mij gewoon te diep. En kussens.. nou ja, bij mij werkt het niet. Was je moe van het shoppen toen je op de bank plofte? Ga nog eens een keer terug om te kijken en te zitten.
Deze bank is wel superrr mooi! Kan me goed voorstellen dat je die al helemaal in je woonkamer ziet staan!
oh ok, maar hij staat wel in een hoekquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:18 schreef henkSX het volgende:
[..]
Dat is geen hoekbank, maar een normale bank met een chaise longue eraan (niet minder leuk hoor)
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:52 schreef _Led_ het volgende:
Voordeel is dat je er met z'n 2en languit op kunt liggen, tegen elkaar aan !
Nooit meer zonder hoekbank
Als je dat graag wilt, kan je ook een bank met chaise longue nemen. Neemt minder ruimte in en vind ik persoonlijk mooier en fijnerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:49 schreef Klonk het volgende:
alle nadelen neem ik voor lief als je ´s avonds lekker tegen elkaar kunt luieren op de bank
Waar FOK! al niet goed voor isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Onze bank (met zachte kussens) is idd al aardig aan het doorzitten.
Nu wil ik ook een nieuwe bank.
Hoe oud is die bank? En mag ik weten waar gekocht?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Onze bank (met zachte kussens) is idd al aardig aan het doorzitten.
Nu wil ik ook een nieuwe bank.
Hangt van de (gewenste) indeling van je kamer af denk ik, en ik vind 't wel fijn dat 't aan elkaar vast zit, schuif je niet weg van elkaarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:55 schreef henkSX het volgende:
[..]
[..]
Als je dat graag wilt, kan je ook een bank met chaise longue nemen. Neemt minder ruimte in en vind ik persoonlijk mooier en fijner
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |