MM heeft het op verschillende computers geprobeerd. Dongel is waarschijnlijk stuk dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:18 schreef geelkuikentje het volgende:
Is het niet zo dat je USB poort misschien defect is? Ken het systeem van de dongle van cubase niet maar ga er vanuit dat het een usb dongle is en geen seriele dongle. Kan je geen gebruik maken van garantie/service van het bedrijf waar je de software (+ dongle) hebt aangeschaft?
Volgens Steinberg moet ik dit doen:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:19 schreef Megumi het volgende:
Zit er geen garantie op MM? Contact opnemen met de fabrikant?
Maar eens met BAX-shop.nl bellen vanmiddagquote:2.3. My USB key worked fine but now it has ceased to function and appears to be defective without any physical damage.
* In this case please contact your national distributor and you will get a replacement for the key and also for all licenses contained on it. Your distributor will ask you for the USB key number which is readable through the transparent housing and will most likely want to have the key sent to them.
Tot dit punt had je ook zonder topic kunnen komen toch.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:31 schreef MikeyMo het volgende:
Nou gebeld, moet hem opsturen naar Bx-shop. Vrijdag komen er wat mensen van steinberg langs en die gaan er dan naar kijken. Een nieuwe dongle valt niet onder de garantie dus dat kost me dan 20 pleuro...
Maar als hij helemaal onbeschadigd zou zijn aan de buitenkant dan zou hij eventueel kunnen kijken wat ze kunnen doen.
Dat ding moet ook wel onbeschadigd zijn want hij heeft hier sinds gister 2 maanden lang op mijn bureau in een usb poort gezeten
Ja, 6 maanden dacht ik? In die tijd moet de verkoper aantonen/bewijzen dat het jouw fout is dat het ding het niet meer doet. Dus de bewijslast ligt niet bij jou, TS. Jij kunt gewoon een gratis nieuwe dongel eisen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:36 schreef Megumi het volgende:
Hmm je hebt toch een wettelijke garantie?
volgens mij wel ja, recht op een deugdelijk product.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:36 schreef Megumi het volgende:
Hmm je hebt toch een wettelijke garantie?
Yupquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:52 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
volgens mij wel ja, recht op een deugdelijk product.
Maar hoe kan ie het dan niet meer doen in 3 computersquote:
Omdat je ws op elke computer hetzelfde stukje software hebt draaien dat voor dit probleem zorgt. Denk bijv aan een driver voor een usb apparaat.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Maar hoe kan ie het dan niet meer doen in 3 computers
Dat zou dan wel heel toevallig zijn aangezien de één een mac met 10.4 is, de ander een mac met 10.5 is en de drede een Acer Laptop met XP...quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:40 schreef Osramp het volgende:
[..]
Omdat je ws op elke computer hetzelfde stukje software hebt draaien dat voor dit probleem zorgt. Denk bijv aan een driver voor een usb apparaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |