Nee, nooit duitse games nemen, in duitsland is alles duits ingesproken, films ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:23 schreef DaFrenk het volgende:
Zijn Playstation 3 games over het algemeen multitalig? Ik kom wel eens in de Duitse Media Markt waar ze soms ook wel leuke aanbiedingen hebben, maar heb geen zin in een Duitstalig spelOf zijn dat gecensureerde games?
Nope, Een Shelby Mustang GT-500.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:11 schreef Reintji het volgende:
[..]
Eleanor was toch een Shelby Cobra?
I see.. tja, veel films hebben daar bijvoorbeeld wel een Engelstalige 5.1 track + Engelstalige en soms ook Nederlandstalige ondertiteling. En volgens mij kun je bij veel PS3 games toch ook een taal instellen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, nooit duitse games nemen, in duitsland is alles duits ingesproken, films ook.
zal ich dir under spritzenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, nooit duitse games nemen, in duitsland is alles duits ingesproken, films ook.
Wat zei hij er over dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:49 schreef AQuila360 het volgende:
Lol die baas van Guerrilla had het bij dat gamekings item ook over Trey 4 life
Dat die dat vet vondquote:
Heb nog geen mailtje ontvangen. Maar goed ik heb ook de 360 versie besteld.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:54 schreef Griebus het volgende:
[..]
Mail van FRS: bestelling verzonden![]()
Ik wacht vol spanning op de reactie van ELPRASADOR daarop.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat die dat vet vond![]()
Echt een baas die ELPRESADOR
Hardcore HQquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:39 schreef delano.888 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat vandaag tm zondag dubbele xp is in cod4, plus hardcore headquarters
Ik begin jalours te wordenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:44 schreef Agiath het volgende:
Bij mij ook net binnen gekomenKillzone 2 natuurlijk
Amazon ook? bij mij ging ie gewoon door de brievenbusquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:51 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik begin jalours te wordenHier niets, maar het kan natuurlijk nog komen met de pakketpost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |