jawel je kunt wel weigeren door het ongeopend terug te brengen naar het postkantoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
NeeIk kán immers niet weigeren, er wordt ongevraagd in m'n brievenbus gedeponeerd.
De verzender gaat de overeenkomst aan![]()
Wijs mij even de passage uit de Postwet aan waar jouw ding staat?
Dan is het nog steeds zo dat mij iets ongevraagd is gestuurd. Dat hoef ik niet te weigeren.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:23 schreef politiekforever het volgende:
[..]
jawel je kunt wel weigeren door het ongeopend terug te brengen naar het postkantoor.
nee je gaat een overeenkomst met ze aan als je het niet weigert/terug brengt.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds zo dat mij iets ongevraagd is gestuurd. Dat hoef ik niet te weigeren.
Nogmaals: er is een overeenkomst tussen verzender en TNT, verder niet.
de rechter mijn jongen, de rechter.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:29 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik blijf niet bezig. Nogmaals: wijs mij even de algemene voorwaarden aan waar dat staat en zorg er dan direct voor dat deze voorwaarde niét in strijd is met het Nederlandse verbintenissenrecht, dan praten we verder...
In dat geval: wijs mij even de jurisprudentie aan waar de TNT voor hooguit een tientje is gaan procederen tegen iets waar ze niet tegen kúnnen procederen?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:30 schreef politiekforever het volgende:
[..]
de rechter mijn jongen, de rechter.
ze gaan niet voor een tientje procederen.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
In dat geval: wijs mij even de jurisprudentie aan waar de TNT voor hooguit een tientje is gaan procederen tegen iets waar ze niet tegen kúnnen procederen?
Als je niet weet waar je het over hebt, dan moet je het gewoon zeggen, hoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:32 schreef politiekforever het volgende:
[..]
ze gaan niet voor een tientje procederen.
Een tientje is niet genoeg voor een rechtzaak.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:33 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt, dan moet je het gewoon zeggen, hoor.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:34 schreef politiekforever het volgende:
20 jaar bij de post(gouden speldje) dat kan jij niet zeggen.
Als je er zo lang hebt gewerkt kan je zelf ook wel het antwoord geven op die vraag...quote:Op maandag 23 februari 2009 15:34 schreef politiekforever het volgende:
[..]
Een tientje is niet genoeg voor een rechtzaak.
Ik weet er meer van dan jij.
20 jaar bij de post(gouden speldje) dat kan jij niet zeggen.
ik werk nooit met brieven sinds 7 jaar.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:36 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je er zo lang hebt gewerkt kan je zelf ook wel het antwoord geven op die vraag...
Van helden roept op om alles naar johannes multimedia te sturen, als het goed is heeft die wel een antwoordnummer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of mischien een nieuwe set postelastieken?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Krijg je nu ook een nieuwe posttas?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |