Ik ben het nu al zatquote:Op maandag 23 februari 2009 13:46 schreef 3FMaster het volgende:
Na 'Mars' door alle liedjes heen, hebben we nu 'Alaaf!'
kun je invoeren bij optiesquote:Op maandag 23 februari 2009 13:50 schreef MichielV het volgende:
Heel stomme vraag natuurlijk, maar waarom kan ik geen kekke Flickr, Last.FM en andere 2.0 knopjes in m'n profiel aanzetten?
Moet je bij Opties doenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:50 schreef MichielV het volgende:
Heel stomme vraag natuurlijk, maar waarom kan ik geen kekke Flickr, Last.FM en andere 2.0 knopjes in m'n profiel aanzetten?
Omdat je bij Opties moet kijken http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op maandag 23 februari 2009 13:50 schreef MichielV het volgende:
Wellicht een nog stommere vraag, maar je hebt al op "Opties" geklikt?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:50 schreef MichielV het volgende:
Nou, succes danquote:Op maandag 23 februari 2009 13:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Tralala, ben nog steeds niet begonnen met puinruimen!
Na Krezip begin ik!
Iedereen wil graag een DJ helpenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:52 schreef Piles het volgende:
Ja, 4 keer is wel genoeg voor 'm denk ik![]()
... en het kan alleen maar in de BaggerLayout...quote:Op maandag 23 februari 2009 13:51 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Omdat je bij Opties moet kijken http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
En terechtquote:Op maandag 23 februari 2009 14:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en het kan alleen maar in de BaggerLayout...
Prachtige mixquote:Op maandag 23 februari 2009 14:19 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Aansluiten maar weer!
"Since your goneeeeee"
Neuh, Foksilver. Ik vind die baggerlayout veel te ruim opgezet per post, waardoor ik teveel moet scrollen...quote:Op maandag 23 februari 2009 14:03 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Sluit zich daarbij aan
@Sirolf jij zit zeker nog op die gele layout
Zie het 3FM Fotolog, een afvaardiging van ze is hier vanochtend nog langs gekomen om een cheque te overhandigen (niet met geld, maar met het aanbod voor een plek in Groningen).quote:Op maandag 23 februari 2009 15:26 schreef Renesite het volgende:
Ah, die is al voorbij gekomen.
Grunn pakt het goed aan!
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:47 schreef SilentChaos het volgende:Ik mag Paul vandaag wel
Paul over Coldplay: Ja het lijkt wel allemaal op elkaarDUH
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |