Van hetzelfde!quote:
Een mooie flatscreen zou dat geheel nog verder afwerkenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Haj Michiel!
@ Rest: eindelijk foto van onze nieuwe speakers!
Versterker is wel wat verouderd, wordt wss de volgende nieuwe aankoop (icm eindversterker I think..)
[ afbeelding ]
Saucijzenbroodjesquote:Op maandag 23 februari 2009 12:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Van hetzelfde!
*saucijzenbroodjes aan laat rukken*
Uiteraard, hoewel t beeld van deze TV prima is, en de boxen moeten toch minimaal een halve meter van de muur staan, dus om de platheid van de tv hoeven we t niet te doenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:18 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Een mooie flatscreen zou dat geheel nog verder afwerken
Vooral helder en gedetailleerd geluidquote:Op maandag 23 februari 2009 12:19 schreef 3FMaster het volgende:
@Janneke: Mooie dingen, komt zeker veul geluid uit
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:24 schreef Dichterbijer het volgende:
Hulde voor Veenstra: geen carnaval gezeik
Nu is alleen de vraag: wat moet er geshaked worden?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Shake shake, shake shake-a-shake it!
Meestal je moneymaker.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nu is alleen de vraag: wat moet er geshaked worden?
Hmmm... ik helaas niet. Laatst moest ik mijn achterste op een podium van links naar rechts laten schudden voor een publiek van 800 man... jeejquote:
Whatever you likequote:Op maandag 23 februari 2009 12:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nu is alleen de vraag: wat moet er geshaked worden?
Ik ken dit liedje vooral van de Kaasreclamequote:Op maandag 23 februari 2009 12:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Resevoir Dogs, die heb ik lang niet meer gezien! Weet de clou niet eens meer! Herinner me enkel nog Mr. *kleur* enzo... En een discussie over een plaat van Madonna
Van de week weer eens opzetten
Toch gekozen voor Porcelain.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:35 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind de keuze voor de canon trouwens verrot lastig. Go, Feeling so real, That's when I reach for my revolver, Why does my heart feel so bad... Moeilijk.
edit: vergeet ik Everytime you touch me nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |