idd, ik denk niet dat ik dan nog komquote:Op maandag 23 februari 2009 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je wilt dat er niemand gaat moet je vooral in Maastricht of Groningen gaan staan
Neujquote:Op maandag 23 februari 2009 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je wilt dat er niemand gaat moet je vooral in Maastricht of Groningen gaan staan
Arnhem of Zwolle lijkt mij ook veel logischer.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neujdas toch harstikke ver rijden als je in ZH of al überhaupt als je in brabant woont
Ze mogen Noorderslag houden maar meer niet hoorXD
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Arnhem of Zwolle lijkt mij ook veel logischer.
Ik denk ergens in de zomer.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wanneer wordt dat eigenlijk besloten?
Groningen wordt altijd vergeten door de gemiddelde omroep, dus laat 3FM eens een keer anders zijn. In Groningen ook genoeg 3FM-fans..quote:Op maandag 23 februari 2009 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
100 km uit het centrum van nederland is denk ik prima grensquote:Op maandag 23 februari 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Arnhem of Zwolle lijkt mij ook veel logischer.
Ik dacht ergens in april ofzo, maar het wordt pas véél later officieel bekendgemaakt (vorig jaar pas eind augustus).quote:Op maandag 23 februari 2009 20:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wanneer wordt dat eigenlijk besloten?
Maar andersom is dat niet zo? Van ongeveer Sappemeer naar Zwolle voor 'even' Glazen Huis kijken is niet heel ver rijden?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neujdas toch harstikke ver rijden als je in ZH of al überhaupt als je in brabant woont
Ze mogen Noorderslag houden maar meer niet hoorXD
Ah jij bent de echte doelgroepluisteraar, we hebben er weer 1quote:Op maandag 23 februari 2009 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga is even aan mijn schoolwerk peepsDus
Mja MetMichiel is het lekker huiswerk maken
3FM is al anders, want ze gaan er elk jaar in januari al met hun hele reutemeteut naar Groningen.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Groningen wordt altijd vergeten door de gemiddelde omroep, dus laat 3FM eens een keer anders zijn. In Groningen ook genoeg 3FM-fans..
Kijk, hij zegt t ook!quote:Op maandag 23 februari 2009 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga is even aan mijn schoolwerk peepsDus
Mja MetMichiel is het lekker huiswerk maken
Dat bedoel ikquote:Op maandag 23 februari 2009 20:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
3FM is al anders, want ze gaan er elk jaar in januari al met hun hele reutemeteut naar Groningen.
Jupsquote:Op maandag 23 februari 2009 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah jij bent de echte doelgroepluisteraar, we hebben er weer 1
Net zo ver, maar minder mensen hoeven die afstand af te leggen.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maar andersom is dat niet zo? Van ongeveer Sappemeer naar Zwolle voor 'even' Glazen Huis kijken is niet heel ver rijden?
Dat jij in zo'n afgelegen hoek van nederland woont , waar 6% van heel nederland woont , kunnen de overige 92 % niets aandoen.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maar andersom is dat niet zo? Van ongeveer Sappemeer naar Zwolle voor 'even' Glazen Huis kijken is niet heel ver rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |