ik heb hem vorige week woensdag voor het eerst gezien en vond hem erg spannend en mooi.
engelse detectives zijn altijd erg leuk vanwege de vele details.
wie kent midsomer murders en weet er wat meer over deze serie te vertellen, want ik heb het eigenlijk pas één keer gezien, en na vanavond dus 2 keer
Zoals de titel doet vermoeden leggen elke aflevering meerdere mensen het loodje, wat wel een beetje sterk is voor een kleine plattelandsgemeenschap. Aan de andere kant maakt dit deze serie wel weer bijzonder.
quote:Ik volg deze serie al jaren en ik moet zeggen dat ik iedere keer weer geniet van de afleveringen. Natuurlijk sommige zijn minder leuk, maar de meeste die ik tot nu toe gezien heb, zijn goed tot zeer goed.
Op woensdag 03 april 2002 20:45 schreef Tfone het volgende:
Ik kijk elke keer weer. Niet echt een goed verhaal, maar wel een detective met een lekker sfeertje.
Inspector Barnaby is een erg sympatiek figuur, net als zijn assistent Troy. Ze zijn in ieder geval sympathieker dan MorseZoals de titel doet vermoeden leggen elke aflevering meerdere mensen het loodje, wat wel een beetje sterk is voor een kleine plattelandsgemeenschap. Aan de andere kant maakt dit deze serie wel weer bijzonder.
Alleen heb ik wel begrepen dat het voor dit jaar zes afleveringen zijn (waarvan al drie uitgezonden). Dus over drie afleveringen moet ik weer een tijdje wachten (als er nieuwe afleveringen worden gemaakt natuurlijk).
Ja: Scott, die heb ik zien arriveren... er moet nog flink gesleuteld worden aan zijn karakter, want zijn rol is lang zo leuk/bijzonder niet als die van Troy.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 08:59 schreef petrrabbit het volgende:
Troy heeft promotie gemaakt in de tweede aflevering. Er zit nu een vervanger uit London.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |