Dat is juist goed. Dit is waarom ik in de [Singles] reeks zit. En dat is dus niet om de gezellige "Heb je nog geneukt, lullo?" slowchat.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:32 schreef rival het volgende:
ik kom op fok voor ontspanning.
dit heeft meer weg van een discussiegroep
Ik werd om 8 uur wakker van de deurbel, een collega zou me ophalen. Stond ze daarquote:Op maandag 23 februari 2009 10:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Correctie, ik ging er veel te laat uit. Oké je hebt wel een punt. Maar wipeout was te leuk. Moest die aflevering nog kijken
hahahaha ja maar wat doe jij dan op de bank, je bent toch al gelukkigquote:
Je gaat ook veel te laat je nest inquote:Op maandag 23 februari 2009 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik werd om 8 uur wakker van de deurbel, een collega zou me ophalen. Stond ze daarIk heb me dus ook gruwelijk verslapen
en vind je dat jammerquote:Op maandag 23 februari 2009 10:39 schreef Duimelot het volgende:
haai kwaak, nope niets van dat alles
Klopt. Half 2 ging ik geloof ik slapen..quote:Op maandag 23 februari 2009 10:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je gaat ook veel te laat je nest in![]()
Maar ik heb tenminste niet over berichies gedroomd![]()
ligt er aan waarover je denktquote:Op maandag 23 februari 2009 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben t gelukkigst als mn hoofd zich rustig houdt en ik niet teveel nadenk...
nee dat wist ik nietquote:Op maandag 23 februari 2009 10:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en vind je dat jammer![]()
Oh wacht... imago technisch is het welicht verstandiger om iets serieus te vragen of op te merken. Wisten jullie bijvoorbeeld dat Bengeltje een cafe in Antwerpen heeft genaam cafe de Bengel, en dat de bolleke's Koninck'tjes daar maar 1,80 zijn en erg lekker smaken!
Ik ben altijd erg blij als ik klaar benquote:Op maandag 23 februari 2009 10:43 schreef Duimelot het volgende:
ik wordt iig niet zo gelukkig van t feit dat ik zo es moet gaan opruimen en poetsen pffffffffffffffff
HELLUP, iemand die gelukkig wordt van dat soort dingen? Ik wil dan best mn huisje aanbieden om dit geluksgevoel te geven aan iemand....
ik ben single en dus mag ik hier komenquote:Op maandag 23 februari 2009 10:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaha ja maar wat doe jij dan op de bank, je bent toch al gelukkig
zeker om t de ongelukkigen in te wrijven enzo he
van nananananaaaaaaa ik ben lekker wel gelukkig
dat is waar hahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 10:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg blij als ik klaar ben
Ik doelde op piekeren, ben ik te goed inquote:Op maandag 23 februari 2009 10:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ligt er aan waarover je denkt
en ben je nu gelukkig dan of ben je aan t denken
ok maar er wordt dan wel van je verwacht dat je hier je date verhalen verteld in detail enzo...quote:Op maandag 23 februari 2009 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben single en dus mag ik hier komen
ik heb t piekeren achter me gelatenquote:Op maandag 23 februari 2009 10:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doelde op piekeren, ben ik te goed in
ben best gelukkig nu. Maak me niet druk.
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:51 schreef Duimelot het volgende:
de instelling: die brug ga ik wel over als ik er voor staat werkt prima
nog meer details?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok maar er wordt dan wel van je verwacht dat je hier je date verhalen verteld in detail enzo...
je had vrijdag een date, vertel;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
nog meer details?
ik vertelde zelfs over mijn "homo" ervaring
komt er een vervolg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel gedroomd alleen over iets andersquote:Op maandag 23 februari 2009 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt. Half 2 ging ik geloof ik slapen..
Valt me tegen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |