Ik loop nou stage bij een bedrijf, en nou moest ik vorige week een paar keer wat naar een andere vestiging brengen.
daar hadden ze een KEI leuke receptioniste, en nou ben ik eigenlijk best wel heel vaag verliefd op het eerste gezicht... ![]()
ze was best spontaan enzo, maar ik kreeg alleen nie echt de kans om te praten enzo ![]()
Naja, omdat ik er nou denkik nooit meer heen moet maar wel dat meidje terug wil zien ben ik nou aan het denken wat ik moet doen... ![]()
ik heb al gedacht aan haar gewoon uitvragen, maarja, is dat nie raar als ze me helemaal niet goed kent enzo? gewoon zomaar opbellen en tja, naar de film vragen is ook nie echt origineel...
iemand nog goede ideeen? ik ben echt in love nou maar kweenie wakmoedoen!
quote:lol
Op woensdag 03 april 2002 20:10 schreef Lexcorp het volgende:
izi, gewoon wa vaker spullekez naar andere vestiging brenge, ze kunne daar vast nog wel een blauwe pen of een a4 vel gebruike ofzow
klinkt niet gek toch
Onderneem in ieder geval snel iets, heb zelf ook wel eens in zo'n situatie gezeten en hoe onbereikbaarder de persoon lijkt, hoe meer je deze gaat ophemelen in je gedachten en dit valt achteraf zo ontzettend tegen.
Als je op het eerste gezicht meteen denkt van WOW! Dan kan je beter een blauwtje lopen dan na een paar weken nog steeds met je tong op schoenen voorbij schuiven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |