Breakfast at Tiffany's
quote:En wat vind je daarvan???
Op woensdag 03 april 2002 19:53 schreef Draaitafeltje het volgende:
Ik ken alleen dat nummer dat iedereen ook kent:Breakfast at Tiffany's
quote:Gaaf nummer!
Op woensdag 03 april 2002 19:56 schreef snellejelle het volgende:[..]
En wat vind je daarvan???
quote:De hele cd staatvol met dat soort vrolijke nummers dus een aanradertje
Op woensdag 03 april 2002 19:56 schreef Emizea het volgende:[..]
Gaaf nummer!
quote:Ik deel deze mening
Op woensdag 03 april 2002 19:56 schreef Emizea het volgende:[..]
Gaaf nummer!
quote:En helaas 1 van de beste nummers van hun. Dat nummer is namelijk erg goed, maar de rest steekt er een beetje schril tegen af.
Op woensdag 03 april 2002 19:56 schreef Emizea het volgende:
Gaaf nummer!
quote:Vind je?? Ik vind Josey ook wel erg leuk! En ook een nummer waarvan ik nu de naam ff niet kan bedenken...Zoek ik ff op...
Op woensdag 03 april 2002 20:00 schreef Melluh het volgende:[..]
En helaas 1 van de beste nummers van hun. Dat nummer is namelijk erg goed, maar de rest steekt er een beetje schril tegen af.
Gevonden... Halo dus...........
quote:Mjah, ze zijn wel leuk, maar halen gewoon het niveau van BAT niet. 'Songs to make love to' is ook wel leuk, maar niet fantastisch. Deep Blue Something is volgens mij een typische band die best leuk is om zo nu en dan te horen, maar meer ook niet.
Op woensdag 03 april 2002 20:03 schreef snellejelle het volgende:[..]
Vind je?? Ik vind Josey ook wel erg leuk! En ook Halo
Wil niet zeggen dat ze genoeg te horen zijn op de radio, dat mag veel meer worden. Sowieso wordt de Nederlandse readio-luisteraar flink tekort gedaan qua muziek en aantal bands. 's Avonds/'s nachts op 3FM of KinkFM wil nog wel maar overdag is het bijzonder treurig gesteld.
Ik heb 4 cd's van ze, 11th song, Home, Byzantium en de laatste cd die Deep blue something heet (geloof ik, ik heb 'm niet gekocht maar gedownd omdat ik 'm in de winkels nog niet gezien heb)
Byzantium is alleen in europa uitgebracht en wordt door de band niet erkend als echt album (iets met de platenmaatschappij) daarom bestaat de laatste cd voor de helft uit nummers die ook op Byzantium staan.
Home vind ik als cd het best, geeft een fijn gevoel om te luisteren (en veel fijne herinneringen). Van Home vind ik Home het beste nummer. Het allerbeste nummer van DBS vind ik Daybreak and a candle end, het eerste nummer van Byzantium.
From the start know we are lost,
a splintered two the both of us,
helpless to believe in, nothing...
Anyway, iedereen moet maar wat meer DBS gaan luisteren!
quote:DBS rulez!!! Enig idee waar ik die andere cd's kan krijgen??? Ik kan ze niet vinden.....
Op maandag 08 april 2002 20:32 schreef Suzie het volgende:
Deep Blue Something is mijn favo band!Ik heb 4 cd's van ze, 11th song, Home, Byzantium en de laatste cd die Deep blue something heet (geloof ik, ik heb 'm niet gekocht maar gedownd omdat ik 'm in de winkels nog niet gezien heb)
Byzantium is alleen in europa uitgebracht en wordt door de band niet erkend als echt album (iets met de platenmaatschappij) daarom bestaat de laatste cd voor de helft uit nummers die ook op Byzantium staan.
Home vind ik als cd het best, geeft een fijn gevoel om te luisteren (en veel fijne herinneringen). Van Home vind ik Home het beste nummer. Het allerbeste nummer van DBS vind ik Daybreak and a candle end, het eerste nummer van Byzantium.
From the start know we are lost,
a splintered two the both of us,
helpless to believe in, nothing...Anyway, iedereen moet maar wat meer DBS gaan luisteren!
11th song heb ik op internet gekocht bij cdnow geloof ik. Of een vergelijkbare site (leve vrienden die wel creditcards hebben!)
En de laatste cd Deep blue something heb ik gedownload. Weet ook niet meer precies waar, geloof dat het gewoon van campusnet hier in Enschede was.
quote:Maar dat mag toch helemaal niet ?
En de laatste cd Deep blue something heb ik gedownload
op KaZaa istie niet te vinden
quote:erhm... als ze 'm hier in de winkel leggen wil ik 'm wel kopen maar ik heb 'm nog niet gevonden, jij?
Op woensdag 10 april 2002 18:44 schreef Divide.NL het volgende:[..]
Maar dat mag toch helemaal niet ?
op KaZaa istie niet te vinden
Voor de topicstarter: dat is bij mij een hele grote categorie, dus voel je niet op je tenen getrapt.
(Wat zou er bijvoorbeeld toch gebeurd zijn met de CD met Lemon Tree/Fools Garden...)
quote:DAt is ook het enige nummer dat ik van ze ken
Op woensdag 03 april 2002 19:53 schreef Draaitafeltje het volgende:
Ik ken alleen dat nummer dat iedereen ook kent:Breakfast at Tiffany's
quote:Voel me ook totaal niet op mijn teentjes getrapt maar dat komt gewoon omdat ik het niet met je eens ben..... Ik vind de rest van de cd ook gewoon erg leuk
Op donderdag 11 april 2002 13:43 schreef JeroenDega het volgende:
Ik heb ooit die CD gekocht omdat Breakfast at Tiffany's een erg tof nummer is. De rest van de CD vond ik erg tegenvallen, dus hij ligt nu ergens achter in de kast in de categorie "bands die één leuk hitje hadden en waar ik dus de CD van heb gekocht, maar die toch tegen blijkt te vallen".Voor de topicstarter: dat is bij mij een hele grote categorie, dus voel je niet op je tenen getrapt.
(Wat zou er bijvoorbeeld toch gebeurd zijn met de CD met Lemon Tree/Fools Garden...)
Ik ken ook alleen dat 'ene nummer', maar dat nummer is wel een van mijn favoriete nummers.
Revival op Breakfast at Tiffany's? Ik heb het nummer nu 2x op tv gezien, al een paar keer gehoord op de radio. Valt mij erg op, omdat dit nummer al tijden nauwelijks gespeeld werd.
Niet dat ik er problemen mee heb, aangezien het een van mijn all time favo's is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |