abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3713218
Is er iemand die de muziek van deze band kent?? Ik heb zelf de cd Home en die is erg leuk en vroeg me af wat anderen daar van vinden.
  woensdag 3 april 2002 @ 19:53:59 #2
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_3713228
Ik ken alleen dat nummer dat iedereen ook kent:

Breakfast at Tiffany's

We're on an express elevator to hell, going down!
pi_3713254
quote:
Op woensdag 03 april 2002 19:53 schreef Draaitafeltje het volgende:

Breakfast at Tiffany's

En wat vind je daarvan???
  woensdag 3 april 2002 @ 19:56:48 #4
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_3713258
quote:
Op woensdag 03 april 2002 19:56 schreef snellejelle het volgende:

[..]

En wat vind je daarvan???

Gaaf nummer!
pi_3713284
quote:
Op woensdag 03 april 2002 19:56 schreef Emizea het volgende:

[..]

Gaaf nummer!

De hele cd staatvol met dat soort vrolijke nummers dus een aanradertje
  woensdag 3 april 2002 @ 19:58:50 #6
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_3713289
quote:

[..]

Gaaf nummer!

Ik deel deze mening
We're on an express elevator to hell, going down!
pi_3713296
Breakfast at Tiffany's is 1 van mijn favo nummers, verder ken ik niks van de band.
pi_3713306
Breakfast at Tiffany's roeleert!
Ken verder, zoals de meesten, helemaal niets van deze band...
.
pi_3713313
Ojaaaaa!!!! Die cd van ze waar Breakfast at Tiffany's opstaat heb ik ook! Toen vond ik het wel leuke muziek
Zal hem weer eens luisteren.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  woensdag 3 april 2002 @ 20:00:17 #10
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_3713314
quote:
Gaaf nummer!
En helaas 1 van de beste nummers van hun. Dat nummer is namelijk erg goed, maar de rest steekt er een beetje schril tegen af.
"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
pi_3713349
quote:
Op woensdag 03 april 2002 20:00 schreef Melluh het volgende:

[..]

En helaas 1 van de beste nummers van hun. Dat nummer is namelijk erg goed, maar de rest steekt er een beetje schril tegen af.

Vind je?? Ik vind Josey ook wel erg leuk! En ook een nummer waarvan ik nu de naam ff niet kan bedenken...Zoek ik ff op...

Gevonden... Halo dus...........

woensdag 3 april 2002 @ 20:53:37 #12
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_3714068
quote:
Op woensdag 03 april 2002 20:03 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Vind je?? Ik vind Josey ook wel erg leuk! En ook Halo

Mjah, ze zijn wel leuk, maar halen gewoon het niveau van BAT niet. 'Songs to make love to' is ook wel leuk, maar niet fantastisch. Deep Blue Something is volgens mij een typische band die best leuk is om zo nu en dan te horen, maar meer ook niet.

Wil niet zeggen dat ze genoeg te horen zijn op de radio, dat mag veel meer worden. Sowieso wordt de Nederlandse readio-luisteraar flink tekort gedaan qua muziek en aantal bands. 's Avonds/'s nachts op 3FM of KinkFM wil nog wel maar overdag is het bijzonder treurig gesteld.

"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
pi_3764966
Deep Blue Something is mijn favo band!

Ik heb 4 cd's van ze, 11th song, Home, Byzantium en de laatste cd die Deep blue something heet (geloof ik, ik heb 'm niet gekocht maar gedownd omdat ik 'm in de winkels nog niet gezien heb)

Byzantium is alleen in europa uitgebracht en wordt door de band niet erkend als echt album (iets met de platenmaatschappij) daarom bestaat de laatste cd voor de helft uit nummers die ook op Byzantium staan.

Home vind ik als cd het best, geeft een fijn gevoel om te luisteren (en veel fijne herinneringen). Van Home vind ik Home het beste nummer. Het allerbeste nummer van DBS vind ik Daybreak and a candle end, het eerste nummer van Byzantium.

From the start know we are lost,
a splintered two the both of us,
helpless to believe in, nothing...

Anyway, iedereen moet maar wat meer DBS gaan luisteren!

pi_3776357
quote:
Op maandag 08 april 2002 20:32 schreef Suzie het volgende:
Deep Blue Something is mijn favo band!

Ik heb 4 cd's van ze, 11th song, Home, Byzantium en de laatste cd die Deep blue something heet (geloof ik, ik heb 'm niet gekocht maar gedownd omdat ik 'm in de winkels nog niet gezien heb)

Byzantium is alleen in europa uitgebracht en wordt door de band niet erkend als echt album (iets met de platenmaatschappij) daarom bestaat de laatste cd voor de helft uit nummers die ook op Byzantium staan.

Home vind ik als cd het best, geeft een fijn gevoel om te luisteren (en veel fijne herinneringen). Van Home vind ik Home het beste nummer. Het allerbeste nummer van DBS vind ik Daybreak and a candle end, het eerste nummer van Byzantium.

From the start know we are lost,
a splintered two the both of us,
helpless to believe in, nothing...

Anyway, iedereen moet maar wat meer DBS gaan luisteren!

DBS rulez!!! Enig idee waar ik die andere cd's kan krijgen??? Ik kan ze niet vinden.....
pi_3786563
Home en Byzantium heb ik gewoon in de cd winkel gekocht.

11th song heb ik op internet gekocht bij cdnow geloof ik. Of een vergelijkbare site (leve vrienden die wel creditcards hebben!)

En de laatste cd Deep blue something heb ik gedownload. Weet ook niet meer precies waar, geloof dat het gewoon van campusnet hier in Enschede was.

woensdag 10 april 2002 @ 18:44:40 #16
17031 Divide.NL
Onkruid vergaat niet
pi_3788484
quote:
En de laatste cd Deep blue something heb ik gedownload
Maar dat mag toch helemaal niet ?

op KaZaa istie niet te vinden

pi_3788634
Errug leuke band
Profiel opgeheven.
pi_3789964
quote:
Op woensdag 10 april 2002 18:44 schreef Divide.NL het volgende:

[..]

Maar dat mag toch helemaal niet ?

op KaZaa istie niet te vinden

erhm... als ze 'm hier in de winkel leggen wil ik 'm wel kopen maar ik heb 'm nog niet gevonden, jij?
  woensdag 10 april 2002 @ 21:13:22 #19
14790 EvilFaith
zie signature
pi_3789970
Ken ook alleen ''dat ene liedje'' maar dat is wel een errgg lekker nummer!
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_3796537
Ik heb ooit die CD gekocht omdat Breakfast at Tiffany's een erg tof nummer is. De rest van de CD vond ik erg tegenvallen, dus hij ligt nu ergens achter in de kast in de categorie "bands die één leuk hitje hadden en waar ik dus de CD van heb gekocht, maar die toch tegen blijkt te vallen".

Voor de topicstarter: dat is bij mij een hele grote categorie, dus voel je niet op je tenen getrapt.

(Wat zou er bijvoorbeeld toch gebeurd zijn met de CD met Lemon Tree/Fools Garden...)

Waarschijnlijk de enige microsoft liefhebber...
  donderdag 11 april 2002 @ 19:59:25 #21
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_3800924
quote:
Op woensdag 03 april 2002 19:53 schreef Draaitafeltje het volgende:

Breakfast at Tiffany's

DAt is ook het enige nummer dat ik van ze ken
is wel lekker nummer...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_3807368
quote:
Op donderdag 11 april 2002 13:43 schreef JeroenDega het volgende:
Ik heb ooit die CD gekocht omdat Breakfast at Tiffany's een erg tof nummer is. De rest van de CD vond ik erg tegenvallen, dus hij ligt nu ergens achter in de kast in de categorie "bands die één leuk hitje hadden en waar ik dus de CD van heb gekocht, maar die toch tegen blijkt te vallen".

Voor de topicstarter: dat is bij mij een hele grote categorie, dus voel je niet op je tenen getrapt.

(Wat zou er bijvoorbeeld toch gebeurd zijn met de CD met Lemon Tree/Fools Garden...)

Voel me ook totaal niet op mijn teentjes getrapt maar dat komt gewoon omdat ik het niet met je eens ben..... Ik vind de rest van de cd ook gewoon erg leuk
  dinsdag 4 november 2003 @ 14:11:54 #23
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_14374385
Schopje omhoog

Ik ken ook alleen dat 'ene nummer', maar dat nummer is wel een van mijn favoriete nummers.

Free Your Mind
  donderdag 13 november 2003 @ 23:20:44 #24
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_14619466
Another kick...

Revival op Breakfast at Tiffany's? Ik heb het nummer nu 2x op tv gezien, al een paar keer gehoord op de radio. Valt mij erg op, omdat dit nummer al tijden nauwelijks gespeeld werd.

Niet dat ik er problemen mee heb, aangezien het een van mijn all time favo's is

I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')