Die was leuk idd. Maar het blijft een 6-.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Maar goed, ik vond de grappig met Brard en Hazes wel redelijk leuk, het is wel beter geworden dan vorig seizoen
Ik heb wel gekeken..omg Dré zijn blousen werden kapot geknipt.quote:Op maandag 15 maart 2010 03:08 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb Bananasplit bekeken op Uitzendinggemist.nl. Met Fransje Bauer en Patty Brard en Dreetje.
Leterlijk Banaan door het miden snijden en dan slagroom met chocoladesaus erover. figuurlijk een banaan en de schil ervan moet je aan denken uitglijderquote:Op maandag 15 maart 2010 18:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Weet iemand waar de naam Bananasplit vandaan komt?
De allereerste grap van Bananasplit was de zogenaamde introductie van een banaan waarvan de vrucht in partjes gesneden in de schil zit.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:18 schreef maril het volgende:
[..]
Leterlijk Banaan door het miden snijden en dan slagroom met chocoladesaus erover. figuurlijk een banaan en de schil ervan moet je aan denken uitglijder
Ik vond dat reuze meevallen, maar het zou toch normaal zijn hij komt van ver.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:11 schreef Self-Catering het volgende:
Nee, behalve dat ik het idee heb dat 'the lord of the rings' nog aan de drugs zit. Hij is altijd zo zenuwachtig op tv.
Op Frans Bauer zoeken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het ook te zien op internet?
Dat denk ik wel dat op UG te zien is..quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het ook te zien op internet?
Te pijnlijk denk ik.quote:Op zondag 4 april 2010 20:44 schreef Honeymooner het volgende:
Waarom laten ze dat filmpje niet zien waarin Jan Vayne het doorheeft??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |