quote:Als eerbetoon aan de rondborstige Nederlandse vrouw, krijgt Tatjana Simic als eerste ter wereld een echt borstbeeld. Of liever gezegd: een borstenbeeld. Zal Tatjana haar voorgevel laten vereeuwigen? De autoracende tweeling Tim en Tom Coronel praten over grote geldbedragen met een mogelijke nieuwe sponsor. Maar hoe reageert Tom als zijn broer Tim zich tijdens de vergadering hoogst onbehoorlijk gedraagt?
Ze denken dan hé grappig Frans Bauer. Wat doet die hier ? En niet aan bananasplit.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Grappig wel die grap in de wasstraat
Maar het grappigst is het moment dat Frans zich laat zien en het slachtoffer nog niks door heeft
tot nu toe best geinig toch? Beter dan vorig seizoenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:43 schreef tong80 het volgende:
Soms heb je spijt een topic geopend te hebben.
Vind je het gek als het 10 jaar (?) op tv isquote:Op zondag 7 maart 2010 20:44 schreef tong80 het volgende:
Ze denken dan hé grappig Frans Bauer. Wat doet die hier ? En niet aan bananasplit.
Bij Ralph Inbar dachten ze shit ik ben gefopt.
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:57 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf erbij Frans Bauer is een miskleun als presentator.
Zit je stuur plots rechts in de auto. Komt op het einde Frans Bauer uit de doos.
Zeg je : 'Ha Frans leuk je te zien. Wat vind jij hier nu van ?'
Bij Ralph Inbar dacht je juist : 'Shit ben ik er toch ingetrapt.'
Ah dat komt dan dus nogquote:Op maandag 8 maart 2010 19:55 schreef a.stegeman het volgende:
Zijn ze al in de club ''Brothers'' geweest ?? daar kwamen we een keer in de zomer aan toen een vriend van me eruit gepikt werd bij de ingang en mee moest met wat mensen...Wij hadden lekker wat pilletjes/lijntjes gesnoept dus wij dachten fuck busted en toen kwam ie later terug bleek dat ie in Bananasplit zat met een of andere robot![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |