@Fann,wil je een pb sturen maar gaat nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ook maar even een Crosspost dan....
[..]
Maar nu eerst;
[..]
is nu begonnen, Bart is er niet bij omdat hij er NIETS meer mee te maken wil hebben?
effe kijken
Ik zie het knipperen voor mequote:Op woensdag 9 september 2009 00:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Deze is ook leuk: TELEFOONGESPREK TUSSEN HUUB EN LIEKE
vlak voor dit gesprek had Huub en Quintin al met elkaar gesproken in het hokjequote:Op woensdag 9 september 2009 00:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuk gesprek tussen Huub en Quintin: KLIK HIER
Zou het heel leuk vinden wanneer je hier verslag komt doen.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:22 schreef Charisma het volgende:
omdat BB 10 jaar "bestaat" is er een feest georganiseeerd waar alle BBers zijn uitgenodigt. en ze mogen 4 personen per deelnemer meenemen, ( kost wel geld !! voor entree , hapjes en zo )
ik ga er heen , dus wie weet doe ik hier verslag , ik lees nu weer even veel terug en ben sommige namen echt totaal vergeten, ben fan van het eerste uur , na BB4 heb ik het niet meer zo gevolgt
Dank je Tabloid,kon nergens ontdekken wanneer de eerste BB begon, 16 september 1999 dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |