quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:41 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik heb mijn stickertjes geplakt op zo'n SP-poster (kraakpand) over uitverkoop van Nuon. Gewoon, om die mensen te pesten.
Je kan het niet hebben dat ze het gaan halen hequote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:28 schreef koemleit het volgende:
Je kunt nu een Powned lidmaatschap weggeven.
m.a.w. ze willen nu dat mensen 2x lid gaan worden.. En daarbij dan ff een andere naam opgeven.
sorry hoor maar de wanhoop is echt nabij.
doen alle publieke omroepenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
VRETEN UIT DE BELASTINGRUIF, DAT KUNNEN DIE KLOOTZAKKEN VAN GEENSTIJL.![]()
explain?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:38 schreef Peter6000 het volgende:
En ideeën jatten van B.O.O.S. (Bart Omroep Organisatie Stichting), dat kunnen ze ook.
Tja, dat is geenstijl nou hèquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit nu die uitzending van vorige week te kijken, WAT VERSCHRIKKELIJK ZIELIG !!!
En oh, wat vinden ze zichzelf leuk.
vreemdelingenhaat? wie had het daar over?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik mis de vreemdelingenhaat in dat televisieprogramma.
Durven ze dat niet op de televisie uit angst voor negatieve publiciteit?![]()
En waar zijn de 'reaguurders'?
Jij begrijpt er helemaal niks vanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
En waar zijn de 'reaguurders'?
Want? Geenstijl is een website die vreemdelingenhaat promoot ofzo?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Met de politici is het altijd wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |