Jij begrijpt er helemaal niks vanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik mis de vreemdelingenhaat in dat televisieprogramma.
Durven ze dat niet op de televisie uit angst voor negatieve publiciteit?![]()
En waar zijn de 'reaguurders'?
Want? Geenstijl is een website die vreemdelingenhaat promoot ofzo?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik mis de vreemdelingenhaat in dat televisieprogramma.
Durven ze dat niet op de televisie uit angst voor negatieve publiciteit?![]()
Jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Met de politici is het altijd wel leuk.
Mee eens.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:40 schreef Pasaporte het volgende:
Acties beginnen een beetje hopeloos te worden. Er zijn er altijd bij die hun oma lid maken, alsof die er op zit te wachten, ze zal het zelf misschien nieteens weten.
Ik denk dat ze zichzelf overschat hebben en nu toch de acties van de "traitionele media" overnemen om hun gestelde doel maar te bereiken, terwijl er eigenlijk maar 25.000 mensen zijn die er daadwerkelijk vertrouwen in hebben en/of op zitten te wachten. De overigen hebben ze binnengehaald met kansloze acties, waar ze zich niet mee wilden inlaten.
De 25.000 is volgens mij ook een prima afspiegeling van hoeveel mensen de website Geenstijl bekijken, daarvan lid zijn geworden van Geenstijl, en nog geld willen uitgeven aan het "schoppen tegen", maar nu op tv.
Het is leuk, maar het is geen grap meer, en dat was nou net hetgene waardoor Geenstijl zo goed was. Grappen maken en klaar, nu maken ze een grap en over 1,5 jaar is de helft de grap weer vergeten maar komen zij het publieke bestel binnenlopen. Zou graag willen weten wat de daadwerkelijke achterliggende gedachte is.
Neemt overigens niet weg dat ik op de laatste dag nog wel lid zou worden wanneer ze niet genoeg leden hebben om ze de streep over te trekken
De politieke partijen beweren ook de stem te zijn van Nederland, sterker nog ze zijn onze volksvertegenwoordiging, beetje wrang dat het CDA dan met 90.000 leden de grootste is en een C omroep 150.000 leden moet hebben om TV te mogen maken, de een (90K leden) bestuurd ons land, de ander (150K leden) is C omroep en ja B&A omroepen moeten nog meer leden hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:47 schreef Asgard het volgende:
GS profileerde zich altijd alsof het DE STEM was van een groot deel van Nederland, nu blijkt dat ze dat gewoon niet zijn.
Het is één groot wanhopig zooitje. Erg triest allemaal. En ze vinden zichzelf zó geweldig. Om op te kotsen echtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:56 schreef pfaf het volgende:
Met die acties worden ze wel erg desperaat zeg.
Man...hoe diep zit het?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:12 schreef F_N het volgende:
[..]
Het is één groot wanhopig zooitje. Erg triest allemaal. En ze vinden zichzelf zó geweldig. Om op te kotsen echt
Mensen die daar lid van worden zijn toch wel érg diep gezonken. Bijna net zo diep als het stelletje debielen van geenstijl zelf. Als je die Rutger ziet dan komt je toch meteen het eten weer naar boven? Zelden zo'n kwal op de tv gezien. Dieptepunt sinds jaren. En iedereen met een beetje verstand weet dat ook.
Demente mensen lid maken om aan de 50.000 te komen, ik zie ze er wel voor aan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:40 schreef Pasaporte het volgende:
Acties beginnen een beetje hopeloos te worden. Er zijn er altijd bij die hun oma lid maken, alsof die er op zit te wachten, ze zal het zelf misschien nieteens weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |