Heel relaxed. 36 uur trouwens ook al. In zo'n halve dag kun je net even een paar prive dingetjes regelen die binnen kantoortijd moeten.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:42 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik vraag me af hoe dat zou zijn, 32 uur in de week.
En jij?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Part-time werken kan altijd nog, als je 'n jaar of 62 bent en tot je 74e moet werken.
Hoeveel uur maak je nu per week?
Dat verschilt nogal. Ik heb een contract voor 40 uur per week, maar in een drukke periode ga ik daar ver overheen. In een minder drukke periode maak ik iets meer dan 40 uur.quote:
Maak nu meer iets van 60 uur in de week en dat bevalt wel goed. Momenteel iets drukker dan gemiddeld, maar die 60 zal het gemiddelde van een normaal jaar zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Part-time werken kan altijd nog, als je 'n jaar of 62 bent en tot je 74e moet werken.
Hoeveel uur maak je nu per week?
Dat is niet geheel cf. Arbeidstijdenwetquote:Op maandag 17 mei 2010 23:09 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Maak nu meer iets van 60 uur in de week en dat bevalt wel goed. Momenteel iets drukker dan gemiddeld, maar die 60 zal het gemiddelde van een normaal jaar zijn.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is niet geheel cf. Arbeidstijdenwet
Drive-r klaagt niet. Maar goed, ik werkte altijd al aardig wat uren, dat zit deels in de aard van het beestje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:41 schreef Ringo het volgende:
Daar wordt Drive-r vast exorbitant voor betaald, om die wet te mogen overtreden.
Ik heb er ook niets op tegen om wat meer uren te maken dan een gemiddelde Nederlander gewoon is. Zolang men me er voor betaalt, ben ik er voor te porren.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:09 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Maak nu meer iets van 60 uur in de week en dat bevalt wel goed. Momenteel iets drukker dan gemiddeld, maar die 60 zal het gemiddelde van een normaal jaar zijn.
Je werkt nagelang de inkomsten werkweken van 60-80 uur totdat het goed draait en je weet te delegeren, dan kun je gaan afbouwen en op je 50e gaan rentenieren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:29 schreef Oksel het volgende:
Ik wil best hard werken, zolang ik er maar naar betaald wordt. Of nog beter, zodra ik het voor mijzelf doe.
Ga ik nu ook maar eens doenquote:Een paar maanden geleden heb ik mijn Hyves-account door de plee gespoeld. Mooi zo.
Ik ben niet op Nederland gericht en heb Hyves niet echt nodig maar Hyves kan echt niet tippen aan Facequote:Op zondag 13 juni 2010 11:38 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ga ik nu ook maar eens doen
Facebook is tha bomb!
Echte bazen zijn met hun 40e financieel onafhankelijkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je werkt nagelang de inkomsten werkweken van 60-80 uur totdat het goed draait en je weet te delegeren, dan kun je gaan afbouwen en op je 50e gaan rentenieren.
* SeLang meldt zichquote:Op zondag 13 juni 2010 11:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Echte bazen zijn met hun 40e financieel onafhankelijk
quote:
quote:
Rijke ouders en/of schoonouders van rond de 80?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |