Nog niet meegemaakt, maar zodra dat soort vragen worden gesteld wordt het tijd om te stoppen met invullen......quote:Op zondag 22 februari 2009 20:05 schreef ThE_ED het volgende:
Overigens wordt het zeker de laatste tijd wel minder "serieus". Als je de keuze tussen captain Picard of Kirk moet maken bij Marketing vragen...
Het overzicht van die werkervaring is soms wel handig. Er zijn mensen die in 3 bedrijven tegelijk zitten en dan kunnen bepaalde belangen verstrengeld raken. Door middel van LinkedIn kun je daar soms al in een heel vroeg stadium achter komenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:12 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb het zelf ook, maar gebruik het tot nu toe niet echt veel. Wel verhalen gehoord van collega's die bijvoorbeeld als tussenpersoon fungeerden voor een zakelijke afspraak. Dan wilde een contactpersoon van die collega afspreken met iemand uit de vriendenlijst van die collega, en via die manier werden er dan contactgegevens uitgewisseld.
Ook kun je met LinkedIn makkelijk zien wat voor werkervaring iemand heeft bijvoorbeeld.
Wat was er mis met die kick, eigenlijk?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:57 schreef Ringo het volgende:
Niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wat was er mis met die kick, eigenlijk?
Ik word regelmatig benaderd op basis van steekwoorden uit mijn profiel. Vaak door headhunt bureaus die weinig concreet zijn, maar ook zeer concreet door mensen die denken dat ik iets kanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
Niet zo heel veel.
Ik stuur nu vrij actief uitnodigingen, na een prettig zakelijk contact. Netwerkje uitbouwen. Maar ik heb nog niet echt in de vingers hoe dat netwerk ook actief te gebruiken. Voor wie wil, staat er een keurig CV te lezen, dat ik uptodate houd. Maar verder? Stel dat ik op zoek ben naar nieuw werk. Zijn er LinkedIn-strategieën die me daarbij kunnen helpen?
Die vind ik nou juist rete-onhandig omdat 90 % van de vacatures van detacheerders en headhunters komt. Ik wil weten welk bedrijf het is (nou ja, soms weet je dat natuurlijk ook wel, zelfs zonder een naam) en anders gewoon opzouten met die vacatures!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:13 schreef WauwelWater het volgende:
Voor het zoeken naar een baan heb ik het nog niet echt gebruikt, daarvoor vind ik Monsterboard en Intermediair veel relevanter, rijker en gemakkelijker.
Die headhunters zitten ook in overvloede op LinkedIn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:34 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Die vind ik nou juist rete-onhandig omdat 90 % van de vacatures van detacheerders en headhunters komt. Ik wil weten welk bedrijf het is (nou ja, soms weet je dat natuurlijk ook wel, zelfs zonder een naam) en anders gewoon opzouten met die vacatures!
* sanger moet dan toch voor meer vrouwelijke contacten gaan...quote:Op zondag 22 februari 2009 19:20 schreef patty het volgende:
Linkedin is ideaal om je omhoog te neuken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |