abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71274667
Ik weet wel ener Cindy Salou, het rumoer gaat rond dat zij relatief grote borsten heeft.
  † In Memoriam † vrijdag 24 juli 2009 @ 05:16:25 #42
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_71274693
Ach een handvol is voldoende!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 05:17:29 #43
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_71274694
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 05:07 schreef Siniti het volgende:
Ik weet wel ener Cindy Salou, het rumoer gaat rond dat zij relatief grote borsten heeft.

.se
High Quality is my second name!
Swedish girls #2
  vrijdag 24 juli 2009 @ 05:18:33 #44
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_71274699
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 05:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb een klein meisje gekend met lengte 1.54 en cup C75. Dat vond ik al lelijk.. Het meisje zelf vond ik daarentegen wel leuk.
.se
High Quality is my second name!
Swedish girls #2
pi_71282036
ik heb t zelfde probleem als TS, alles boven en leuke B of C word pas leuk.. Feit is alleen dat ik gezegend ben met een plank van een vriendin. Niks.. Als ze geil of koud is 2 kleine erwtjes, daar moet ik t mee doen

ik hou heel veel van d'r en zoals hierboven gezegd, een vriendin is meer dan alleen tieten. Maar komop, een plank
toffe is dat ze er zelf ook mee zit, en dus wil laten vergroten. Maar ik weet dat ze dat dan weer vooral voor mij doet. En ik vind t zonde van d'r lichaam om het te verbouwen .. waarom bestaan er uberhaupt kleine borsten? they're no use to anyone!
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_71299477
Tja, als je niet zomaar kan stoppen met zulke filmpjes kijken gewoon blijven doen toch, als het maar niet ten koste gaat van je relatie. en als je meer op die grote borsten geilt dan op je vriendin, dan zou ik er toch maar mee ophouden, of een andere vrouw zoeken.. Maar dat zal vast niet zo zijn..

Ik ben zelf gezegend met cup D, geen last van hangtieten gelukkig, dat komt wss als ik zwanger ben.. maar ja dat krijgt wss bijna iedereen wel.
Zelf ben ik op zich er wel trots op, als je aan me vraagt wat ik het mooist vind aan mezelf zou ik ook zeggen mijn borsten, niet te klein en niet te groot, en ze hangen niet.
Tip voor mensen met een grote cup, als je klaar bent met douchen, je borsten nog even onder de koude kraan houden, goed voor de bloedsomloop, en gaan ze minder snel hangen.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 02:35:42 #47
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_71307273
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_71307449
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:43 schreef IceDustbin2 het volgende:
ik heb t zelfde probleem als TS, alles boven en leuke B of C word pas leuk.. Feit is alleen dat ik gezegend ben met een plank van een vriendin. Niks.. Als ze geil of koud is 2 kleine erwtjes, daar moet ik t mee doen

ik hou heel veel van d'r en zoals hierboven gezegd, een vriendin is meer dan alleen tieten. Maar komop, een plank
toffe is dat ze er zelf ook mee zit, en dus wil laten vergroten. Maar ik weet dat ze dat dan weer vooral voor mij doet. En ik vind t zonde van d'r lichaam om het te verbouwen .. waarom bestaan er uberhaupt kleine borsten? they're no use to anyone!
Volgens mij ga je met mij vriendin, zelfde situatie hier (helaas )
  zondag 26 juli 2009 @ 20:07:13 #49
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_71347017
OMG dat mens op die foto heeft cup Z!! (Zeekoe)

Ik zou mijn D zelfs al willen laten verkleinen, ik vind het helemaal niks om grote uiers te hebben
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_71369204
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:07 schreef Countess het volgende:

Ik zou mijn D zelfs al willen laten verkleinen, ik vind het helemaal niks om grote uiers te hebben
Niet Doen! zou eeuwig zonde zijn
pi_71369374
mmmmmmmmmmmmmmmmm maten
pi_71370665
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:57 schreef Ernemmertje het volgende:
Haha, kom ik hier aan met m'n B-cupje
Kleine volle borsten zijn veel mooier dan hangende uiers.

Met een handvol borst ben ik zeer tevreden.
pi_71371395
Er zijn zat mensen die denken; "had mijn vriendin dit maar, of dat.." En dit is gewoon zo`n soortgelijke gedachte Het maakt helemaal niks uit, en zoals je al zie het komt niet tussen jou en je vriendin!

Blijf eventueel gewoon die filmpjes kijken ofzo, maar het maakt verder helemaal niks uit
pi_71371423
Zo groot mogelijk
pi_110862074
Mensen zeggen vaak dat je dikke tieten hebt als je dik bent, maar dat is niet zo. Ik weeg 51 kilo, ben ongeveer 1.66 en hb al cup 85 C.( Dat voor 15 jaar)
pi_110864543
Volgens mij is het al vaker gezegd, maar maten zeggen zo weinig...een 75C is kleiner dan een 85B etc...omvang is ook van belang. Persoonlijk vind ik de vorm en stevigheid belangrijker dan hoe groot de BH cup is. Ik prijs mij gelukkig met mijn mooie stevige, ronde B/C/D cup (afhankelijk van het soort BH)
pi_110864854
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:44 schreef KLEINExPOEPPIE het volgende:
Neej das mn echte maat..k hb het laten opmeten en al
Prima, je moet kopen wat voor jou goed zit. Maar pas maar eens een ander soort bh of een ander merk en dan kan een andere maat echt beter zitten. En over een jaar kan je maat ook weer veranderd zijn (want je groeit nog zo te horen) terwijl je jou oude bh's dan ook nog zou kunnen passen. Bedoel alleen aan te geven dat het niet zo zwart/wit is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')