quote:Op vrijdag 24 juli 2009 05:07 schreef Siniti het volgende:
Ik weet wel ener Cindy Salou, het rumoer gaat rond dat zij relatief grote borsten heeft.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 05:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb een klein meisje gekend met lengte 1.54 en cup C75. Dat vond ik al lelijk.. Het meisje zelf vond ik daarentegen wel leuk.
Volgens mij ga je met mij vriendin, zelfde situatie hier (helaasquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:43 schreef IceDustbin2 het volgende:
ik heb t zelfde probleem als TS, alles boven en leuke B of C word pas leuk.. Feit is alleen dat ik gezegend ben met een plank van een vriendin. Niks.. Als ze geil of koud is 2 kleine erwtjes, daar moet ik t mee doen
ik hou heel veel van d'r en zoals hierboven gezegd, een vriendin is meer dan alleen tieten. Maar komop, een plank
toffe is dat ze er zelf ook mee zit, en dus wil laten vergroten. Maar ik weet dat ze dat dan weer vooral voor mij doet. En ik vind t zonde van d'r lichaam om het te verbouwen .. waarom bestaan er uberhaupt kleine borsten? they're no use to anyone!
Niet Doen! zou eeuwig zonde zijnquote:Op zondag 26 juli 2009 20:07 schreef Countess het volgende:
Ik zou mijn D zelfs al willen laten verkleinen, ik vind het helemaal niks om grote uiers te hebben
Kleine volle borsten zijn veel mooier dan hangende uiers.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:57 schreef Ernemmertje het volgende:
Haha, kom ik hier aan met m'n B-cupje![]()
Prima, je moet kopen wat voor jou goed zit. Maar pas maar eens een ander soort bh of een ander merk en dan kan een andere maat echt beter zitten. En over een jaar kan je maat ook weer veranderd zijn (want je groeit nog zo te horen) terwijl je jou oude bh's dan ook nog zou kunnen passen. Bedoel alleen aan te geven dat het niet zo zwart/wit is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:44 schreef KLEINExPOEPPIE het volgende:
Neej das mn echte maat..k hb het laten opmeten en al
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |