Denk dat dit het is ja. Die van de snackbar komen uit van die zakken met voorgesneden uien en omdat het ook daar wel een tijdje ligt verliest de ui waarschijnlijk wat van z'n smaak ofzo.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:52 schreef SiGNe het volgende:
langer vantevoren snijden..
Die zijn mechanisch gesneden, zit geen vocht meer in.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:48 schreef bonke het volgende:
erg lekker zo af en toe
maar nu komt et
hoe krijg je thuis gesnipperde uitjes zoals ze het ook bij de snackbar hebben ?????
die van de snackbar zijn namelijk een stukkie minder scherp als thuisgesneden uitjes
bvd
Een friet speciaal bestaat uit mayo, curry en uitjesquote:Op zondag 22 februari 2009 17:44 schreef Rosbief het volgende:
BTw, wat is een patatje speciaal? Een exclusieve aardappel?
Één hele kleine aardappel met ui, curry en mayo.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:44 schreef Rosbief het volgende:
BTw, wat is een patatje speciaal? Een exclusieve aardappel?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:37 schreef sieske het volgende:
hier (Venlo, Limburg)krijg je ook mayo,curry en uitjes als je friet speciaal bestelt. Frietje oorlog weet ik eigenlijk niet, ik bestel altijd frietjes saté met mayo. Is frietje oorlog niet friet met een frikandel eronder en zuurvlees erover. Of zuurvlees met mayo of zoiets?? Offe frietspeciaal met frikandel speciaal en satésaus erover? Of ietsanders ranzigs?
Oorlog = Mayo, satesaus en uitjesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:37 schreef sieske het volgende:
hier (Venlo, Limburg)krijg je ook mayo,curry en uitjes als je friet speciaal bestelt. Frietje oorlog weet ik eigenlijk niet, ik bestel altijd frietjes saté met mayo. Is frietje oorlog niet friet met een frikandel eronder en zuurvlees erover. Of zuurvlees met mayo of zoiets?? Offe frietspeciaal met frikandel speciaal en satésaus erover? Of ietsanders ranzigs?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:36 schreef Trusten het volgende:
[..]
Oorlog = Mayo, satesaus en uitjes
Speciaal = Mayo + Ketchup OF curry + uitjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |