http://www.cafetariatra.nl/services.htm staat op prijslijst die je kunt downen.quote:
bwah, je kan het allicht vragen? Weet niet of dat veel verschil maakt voor hun om dat te maken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh wacht, dat is KIP met kerrie
ik wil friet met KAAS en kerrie
Ik vind een post verwijderingsknopje zowiezo geen gek idee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:34 schreef Pandora73 het volgende:
knip...
Moet toch eens het verschil tussen het quote- en het edit-knopje gaan onthouden...![]()
Gatverdamme.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:43 schreef megamandy het volgende:
Bij de macdonalds, Sundae ijs zonder topping bestellen en dan de frietjes erin dippen mmmmmm
Ah! Dat heb ik ook! Maar dan hoeft de saus niet per se warm te zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:33 schreef Pandora73 het volgende:
Dan is de friet meer een vervoermiddel voor de saus zeg maar![]()
Maggi in je kroket is ook lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:16 schreef gianni61 het volgende:
ik vind sommige combinaties hier wel het proberen waard.
wat ook wel eens lekker is: een kroket opsnijden en de inhoud over je friet gooien
Poutinequote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:30 schreef DvT1987 het volgende:
Wat ik in Canada heel apart, maar superlekker vind is de poutine, zeker na het uitgaan:
Friet met cheese curds (jonge kaas stukjes) met daarover jus. Dan smelt die kaas er lekker overheen. In de categorie -heel erg vet, maar zo lekker-
En de warme chocolademelk met caramel slagroom en zout van de Starbucks <3
En de kroket weer vullen met patat!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:16 schreef gianni61 het volgende:
ik vind sommige combinaties hier wel het proberen waard.
wat ook wel eens lekker is: een kroket opsnijden en de inhoud over je friet gooien
Jaaa!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef Klaploper het volgende:
[..]
En de kroket weer vullen met patat!
ja, lekker!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef Klaploper het volgende:
[..]
En de kroket weer vullen met patat!
Bah, met melk. Puur is veel lekkerder.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:01 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Gatverdamme.
Ik hoorde op de radio ooit een vrouw vertellen dat ze het sap wat overblijft in een pot augurken, mengde met melk en dan opdronk. Daar kreeg ik echt spontaan kokhalsneigingen van. Ja, zei ze nog, en dan snel opdrinken anders gaat het schiften.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |