abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 maart 2009 @ 23:27:41 #251
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_67055652
Over vage gasten in rioolen gesproken, ik kwam ook nog zo'n iemand tegen die mijn naughty nightware wou jatten
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_67055820
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 23:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Over vage gasten in rioolen gesproken, ik kwam ook nog zo'n iemand tegen die mijn naughty nightware wou jatten
Ik heb gezegd dat die weg moest gaan
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 14 maart 2009 @ 23:48:30 #253
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_67056314
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 23:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik heb gezegd dat die weg moest gaan
Ik had de naught nightware gedropt, hem enslaved, toen weer zijn naughty nightware gepakt, en de 250 caps opgehaald, dus nu heb ik 2x de naughty nightware
pi_67057711
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 23:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Ik had de naught nightware gedropt, hem enslaved, toen weer zijn naughty nightware gepakt, en de 250 caps opgehaald, dus nu heb ik 2x de naughty nightware
Ik had die aan die gast gegeven aan wie je het af moest leveren.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_67063042
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 23:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Weet ik niet heel zeker meer, maar volgens mij was dat in een riool vlakbij Alexandria Arms. Maar om het zeker te weten moet je ff googlen

Hij heet iig Gallo, volgens mij kan je hem hier vinden (in het riool in de factory):

http://fallout.wikia.com/wiki/Sewer_Waystation
Op dezelfde site Gallo ingetypt
http://fallout.wikia.com/wiki/Gallo
Hij zit dus in de County Sewer Mainline
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_67063601
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:20 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Op dezelfde site Gallo ingetypt
http://fallout.wikia.com/wiki/Gallo
Hij zit dus in de County Sewer Mainline
Hij is cool he?

Nog iemand de Radroach King tegengekomen?
  zondag 15 maart 2009 @ 12:55:06 #257
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67065694
Radroach King?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  zondag 15 maart 2009 @ 13:11:37 #258
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_67066333
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:44 schreef bijdehand het volgende:
Nee, wel meerdere Ant Queens...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zondag 15 maart 2009 @ 13:26:07 #259
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_67066808
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hij is cool he?

Wel een kudde mad brahmin
  zondag 15 maart 2009 @ 15:59:09 #260
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67072498
Wat is een Radroach King? Nog nooit van gehoord, laat staan tegengekomen. Kwam laatst wel een Super Mutant Behemoth tegen in een of andere metro Schrok me te pletter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_67076872
quote:
Op zondag 15 maart 2009 12:55 schreef Lyzio het volgende:
Radroach King?
Een manneke op een troon, met allemaal radroaches om hem heen Die gaat op je schieten zonder dat ie iets zegt...
  zondag 15 maart 2009 @ 19:00:23 #262
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_67078291
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:14 schreef bijdehand het volgende:
Een manneke op een troon, met allemaal radroaches om hem heen Die gaat op je schieten zonder dat ie iets zegt...
Bedoel je toevallig de Antagonizer?

Dat is een vrouw overigens...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_67078935
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:00 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Bedoel je toevallig de Antagonizer?

Dat is een vrouw overigens...
Nee De Radroach King heeft geen verhaal ofzo. Hij is wel grappig
pi_67078955
pi_67084711
Ik heb twee quests die maar niet willen 'completen'. De eerste is Gotta Shoot 'em in the Head. Die knakker gekilld die de opdracht had uitgezet om daarna dubbele reward op te halen bij Penntenney. Reward gekregen maar de quest staat nog steeds open? Krijg ook geen nieuwe dialoogopties om de quest te completen.

De tweede is Head of State. Al die gasten die het Lincoln Memorial bewaken gekilld om daarna terug te gaan naar Temple of Union om met Hannibal Hamlin te praten. Opnieuw geen nieuwe dialoogopties en de quest kan daarom niet gecomplete worden.

Iemand een idee? Het lijkt wel een bug in de game. Alles gedaan, maar de quest blijft openstaan. Andere mensen ook last van?
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
pi_67086250
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:58 schreef RoK het volgende:
De tweede is Head of State. Al die gasten die het Lincoln Memorial bewaken gekilld om daarna terug te gaan naar Temple of Union om met Hannibal Hamlin te praten. Opnieuw geen nieuwe dialoogopties en de quest kan daarom niet gecomplete worden.
SPOILER
pi_67091792
Kom weinig nieuwe plekjes tegen
pi_67093721
Sta nu aan het begin van de laatste missie, maar heb nog geen zin om het nu al uit spelen. Ik heb nog niet eens de helft van de kaart ontdekt en nog lang niet alle side-quests gevonden/voltooid
  maandag 16 maart 2009 @ 10:34:23 #269
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_67094873
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:21 schreef bijdehand het volgende:
http://fallout.wikia.com/wiki/The_Roach_King Roach King dus
ik weet waar zijn troon staat. Maar ik weet niet meer of ik hem heb dood geschoten.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_67096504
Zit nu in Paradise Falls met een quest waarbij je Mesmetron nodig heb
Wat een geinig wapen zeg
pi_67096565
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:31 schreef seetjai het volgende:
Zit nu in Paradise Falls met een quest waarbij je Mesmetron nodig heb
Wat een geinig wapen zeg
Probeer 'm es op Harkness in Rivet City
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  maandag 16 maart 2009 @ 11:46:14 #272
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_67097019
Vanavond de game ook maar weer eens oppakken denk ik Ik moet volgens de achievements nog twee of drie sidequests geloof ik

De DLC haal ik pas samen met the pitt zo'n 2-3 weken voor de laatste DLC, zodat ik lekker in 1 keer door kan spelen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_67097223
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:33 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Probeer 'm es op Harkness in Rivet City
Dat ie maar niet doodgaat ?

Had een keer voor de gein iedereen neergeschoten in Rivet City, maar het zijn wel zombies joh
Staan binnen paar sec. weer op
pi_67097475
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:53 schreef seetjai het volgende:

[..]

Dat ie maar niet doodgaat ?

Had een keer voor de gein iedereen neergeschoten in Rivet City, maar het zijn wel zombies joh
Staan binnen paar sec. weer op
Harkness begint volgens mij iedereen neer te knallen, totdat ie neergaat, en dan staat iets later weer op
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_67097774
Klopt, maar als ik bij 'zo'n wijf deed (ben naam ff kwijt), dan kreeg ik gelijk 'Lost Karma'
en iedereen begon mij neer te knallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')