Ik heb gezegd dat die weg moest gaanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Over vage gasten in rioolen gesproken, ik kwam ook nog zo'n iemand tegen die mijn naughty nightware wou jatten
Ik had de naught nightware gedropt, hem enslaved, toen weer zijn naughty nightware gepakt, en de 250 caps opgehaald, dus nu heb ik 2x de naughty nightwarequote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat die weg moest gaan
Ik had die aan die gast gegeven aan wie je het af moest leveren.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik had de naught nightware gedropt, hem enslaved, toen weer zijn naughty nightware gepakt, en de 250 caps opgehaald, dus nu heb ik 2x de naughty nightware
Op dezelfde site Gallo ingetyptquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik niet heel zeker meer, maar volgens mij was dat in een riool vlakbij Alexandria Arms. Maar om het zeker te weten moet je ff googlen
Hij heet iig Gallo, volgens mij kan je hem hier vinden (in het riool in de factory):
http://fallout.wikia.com/wiki/Sewer_Waystation
Hij is cool he?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Op dezelfde site Gallo ingetypt
http://fallout.wikia.com/wiki/Gallo
Hij zit dus in de County Sewer Mainline
Nee, wel meerdere Ant Queens...quote:Op zondag 15 maart 2009 11:44 schreef bijdehand het volgende:
Nog iemand de Radroach King tegengekomen?
Wel een kudde mad brahminquote:Op zondag 15 maart 2009 11:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij is cool he?![]()
Nog iemand de Radroach King tegengekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean![]()
Een manneke op een troon, met allemaal radroaches om hem heenquote:Die gaat op je schieten zonder dat ie iets zegt...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Bedoel je toevallig de Antagonizer?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:14 schreef bijdehand het volgende:
Een manneke op een troon, met allemaal radroaches om hem heenDie gaat op je schieten zonder dat ie iets zegt...
Dat is een vrouw overigens...I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Neequote:Op zondag 15 maart 2009 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedoel je toevallig de Antagonizer?
Dat is een vrouw overigens...De Radroach King heeft geen verhaal ofzo. Hij is wel grappig
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ik heb twee quests die maar niet willen 'completen'. De eerste is Gotta Shoot 'em in the Head. Die knakker gekilld die de opdracht had uitgezet om daarna dubbele reward op te halen bij Penntenney. Reward gekregen maar de quest staat nog steeds open? Krijg ook geen nieuwe dialoogopties om de quest te completen.
De tweede is Head of State. Al die gasten die het Lincoln Memorial bewaken gekilld om daarna terug te gaan naar Temple of Union om met Hannibal Hamlin te praten. Opnieuw geen nieuwe dialoogopties en de quest kan daarom niet gecomplete worden.
Iemand een idee? Het lijkt wel een bug in de game. Alles gedaan, maar de quest blijft openstaan. Andere mensen ook last van?Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you![]()
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:58 schreef RoK het volgende:
De tweede is Head of State. Al die gasten die het Lincoln Memorial bewaken gekilld om daarna terug te gaan naar Temple of Union om met Hannibal Hamlin te praten. Opnieuw geen nieuwe dialoogopties en de quest kan daarom niet gecomplete worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom weinig nieuwe plekjes tegen
Sta nu aan het begin van de laatste missie, maar heb nog geen zin om het nu al uit spelen. Ik heb nog niet eens de helft van de kaart ontdekt en nog lang niet alle side-quests gevonden/voltooid![]()
ik weet waar zijn troon staat. Maar ik weet niet meer of ik hem heb dood geschoten.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:21 schreef bijdehand het volgende:
http://fallout.wikia.com/wiki/The_Roach_King Roach King dus![]()
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Probeer 'm es op Harkness in Rivet Cityquote:Op maandag 16 maart 2009 11:31 schreef seetjai het volgende:
Zit nu in Paradise Falls met een quest waarbij je Mesmetron nodig heb
Wat een geinig wapen zeg
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch![]()
Vanavond de game ook maar weer eens oppakken denk ikIk moet volgens de achievements nog twee of drie sidequests geloof ik
De DLC haal ik pas samen met the pitt zo'n 2-3 weken voor de laatste DLC, zodat ik lekker in 1 keer door kan spelen
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Dat ie maar niet doodgaat ?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:33 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Probeer 'm es op Harkness in Rivet City
Had een keer voor de gein iedereen neergeschoten in Rivet City, maar het zijn wel zombies joh
Staan binnen paar sec. weer op![]()
![]()
Harkness begint volgens mij iedereen neer te knallen, totdat ie neergaat, en dan staat iets later weer opquote:Op maandag 16 maart 2009 11:53 schreef seetjai het volgende:
[..]
Dat ie maar niet doodgaat ?
Had een keer voor de gein iedereen neergeschoten in Rivet City, maar het zijn wel zombies joh
Staan binnen paar sec. weer opVan een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Forum Opties Forumhop: Hop naar: