zooooo kaartje is besteldquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:10 schreef Sc0tTy het volgende:
weet iemand of Zany - Fusion of Sound is uitverkocht? ( in outland ) , ik krijg op ticketonline de melding : Sorry, kan je gevraagde ticketselectie niet verkrijgen.
HarryLovesThePitchedSoundquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:16 schreef HarryVanDeTap het volgende:
gister voor t eerst op feest gedraaid
Sylenth & Glitch - Music in you (scope dj reversedbass) - de volle 45sec![]()
Evil Activities - Nobody said (eigen edit)![]()
Noizesuppressor - Fingherz
quote:HD Venue voorlopig dicht!
HD Venue blijft voorlopig dicht. De evenementen die gepland staan proberen we te verplaatsen naar andere locaties. Hierover volgt nog meer informatie.
HD Venue heeft het man en macht gewerkt om al onze deuren opnieuw te openen. Helaas is het tot op heden nog niet gelukt en kunnen wij als organisatie u vertellen dat we voorlopig ook niet open gaan. Meer informatie volgt.
Heb ik maandag weer heerlijk fris nieuw spul om op te fitnessenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:34 schreef ElDani het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/n(...)p-q-dance-radio.html
Daar ben ik even mooi klaar mee.. Ga ik ergens heen, word het uitgezonden. Toch wel jammer.
haha ja, music in you wilde ik gewoon ff dat stukkie intro is zo heerlijk.quote:
En die van Noisecontrollers natuurlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:27 schreef kollie het volgende:
relaxed dat FOS wordt uitgezondenBenieuwd naar de set van Zany en Zatox!
Klep is aanwezig? of herken je mij welquote:
niet meer te krijgen dan ? ik heb ze paar uur geleden besteld en net uitgeprintquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:33 schreef 16meter het volgende:
iemand nog een kaartje over voor Fusion of Sound, Outland?
Geen klep aanwezig, maar denk dat ik je wel herken ...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:44 schreef Koepert het volgende:
[..]
Klep is aanwezig? of herken je mij welhaha..
Lang en wit...
uitverkochtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:00 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
niet meer te krijgen dan ? ik heb ze paar uur geleden besteld en net uitgeprint
K.Y.H.Uquote:22.00 - 23.00 Jowan
23.00 - 00.00 Noisecontrollers
00.00 - 01.00 Showtek
01.00 - 02.00 The Pitcher
02.00 - 03.30 Zany
03.30 - 04.30 Zany vs. Zatox
04.30 - 05.00 Donkey Rollers
05.00 - 06.00 Neophyte
Forum Opties | |
---|---|