Misschien dat dokter seam je wel kan helpen.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:56 schreef mstr het volgende:
Ik heb het gevoel, alsof ik al 3 dagen met een dikke tong rondloop, struikel der soms zelfs over
Haha, het was dus echt carnaval.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:55 schreef Seam het volgende:
[..]
heheJa zeker, ik was om ongeveer half 4 thuis.
Ben ook nog de meid tegengekomen waar ik een oogje op heb
Dan ligt een drama film jou dus gewoon niet echtquote:Op zondag 22 februari 2009 14:57 schreef s0k het volgende:
[..]
ik zat bij Benjamin Button al mn bureau doormidden te knagen van ergernis, dus ik laat die maar ff zitten
quote:Op zondag 22 februari 2009 14:56 schreef mstr het volgende:
Ik heb het gevoel, alsof ik al 3 dagen met een dikke tong rondloop, struikel der soms zelfs over
Het kan zijn dat hij slokdarm kanker heeft, dit uit zich meestal in een opgezwollen tong, gepaard met sufheid en slijmophoping achter in je keelquote:Op zondag 22 februari 2009 14:58 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Misschien dat dokter seam je wel kan helpen.
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 14:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij slokdarm kanker heeft, dit uit zich meestal in een opgezwollen tong, gepaard met sufheid en slijmophoping achter in je keel
Of hij heeft een besmette gleuf uitgelikt?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij slokdarm kanker heeft, dit uit zich meestal in een opgezwollen tong, gepaard met sufheid en slijmophoping achter in je keel
Haha, als je d'r op het eind gezien zou hebben, zou je je dat nog helemaal herinnert hebben dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ben alleen blij dat ik haar alleen op het begin ben tegengekomen, ik hoef haar echt niet helemaal dronken te zien
Zou kunnen, maar zou hij tegen deze tijd ook flinke uitslag hebben op zijn gezicht. En zijn tandvlees zou verschrikkelijk zijn ontstoken.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Of hij heeft een besmette gleuf uitgelikt?
Ik heb gisteren geen black-outs gehadquote:Op zondag 22 februari 2009 15:03 schreef xalo het volgende:
[..]
Haha, als je d'r op het eind gezien zou hebben, zou je je dat nog helemaal herinnert hebben dan?
Ik denk niet, dat alle symptomen pas na paar weken op spelen?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar zou hij tegen deze tijd ook flinke uitslag hebben op zijn gezicht. En zijn tandvlees zou verschrikkelijk zijn ontstoken.
Ik ben trots op je.denk ikquote:Op zondag 22 februari 2009 15:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen black-outs gehad![]()
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar zou hij tegen deze tijd ook flinke uitslag hebben op zijn gezicht. En zijn tandvlees zou verschrikkelijk zijn ontstoken.
Nja incubatietijd is dan meestal 2 dagen, omdat het toch een extreme SOA is, uiteindelijk leidt het namelijk tot impotentiequote:Op zondag 22 februari 2009 15:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk niet, dat alle symptomen pas na paar weken op spelen?![]()
Wat een positieve dingen allemaal.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach het kan altijd erger.quote:
Hij kan natuurlijk ook teveel chips gegeten hebbenquote:
Ik leer nu ook zoveel verschrikkelijk ziektes dat ik steeds achterdochtiger word of ik er zelf misschien ook eentje hebquote:
Dat is waarquote:
Nah, films zoals Godfather, Shawshank Redemption, Schindlers List etc had ik geen moeite mee, wat opzich ook aardige drama films benne. Maar BB was gewoon te lang. Wel een mooie film, maar als je die opzet om 3 uur snachts wil je toch wat meer tempo erinquote:Op zondag 22 februari 2009 14:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Dan ligt een drama film jou dus gewoon niet echtBB was nog best te doen omdat er soms wat actie, dan weer wat humor in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |