quote:
Op zondag 22 februari 2009 13:18 schreef Alessandro het volgende:Ok ik ben dus bij menzis verzekerd en heb tandverzorgd 2 en hier krijg je geen vergoeding voor bij een eventuele beugel boven je 22ste jaar. Maar tandverzorgd 3 krijg je een maximale vergoeding van 1500 euro. Mocht ik mijn verzekering nu dus van tandverzorgd 2 naar 3 gaan en een maand later een beugel nemen mag dit dan>>??
Vast wel! Maar kijk voor de zekerheid even naar andere fora over vergoeding orthodontie bij volwassenen.
Meestal zit het juist
niet in de extra tandzorgpolissen, maar gewoon in de 'standaard'verzekeringen, vaak het duurste pakket.
Ik heb ook mijn beugel vergoed gekregen via Agis, maar die hielden daar al snel (na 1 jaar!) mee op, toen iedere volwassene die een beugel moest zich daar ging verzekeren. Snel uitzoeken waar je de beste vergoeding krijgt, en snel beugel nemen dus! Misschien zou je zelfs een overstap naar een andere verzekering in 2010 kunnen regelen, zodat je 2 x een vergoeding tot bijv. 1000 euro krijgt, want 1500 is echt niet genoeg voor een beugel...